نحوه حسابرسی کانال یوتیوب: 6 نکته حرفه ای

احتمالا شما آن را میلیون ها بار در یوتیوب دیده اید. در پایان ویدیو، آن شخص می‌گوید: «بسیار خوب بچه‌ها، فراموش نکنید که دکمه لایک را بشکنید و مطمئن شوید که در کانال من مشترک شوید و اگر ویدیو را دوست داشتید نظر بگذارید!» و ظاهراً برای آنها کار می کند، زیرا در آن صورت شما نگاه خواهید کرد و خواهید دید که آنها پنج میلیون مشترک دارند.

اما اگر کانالی به خوبی این کار را انجام می‌دهد، احتمالاً چیزی بیش از گفتن «دکمه لایک را بشکن» انجام می‌دهد. دقیقا چه چیزی هستند آنها انجام می دهند، هر چند؟ اگر به کانال خودتان نگاه می‌کنید و اعداد در جایی که می‌خواهید نیستند، این سوالی است که ممکن است ذهن شما را درگیر کند.

در آن سناریو، ممکن است زمان بررسی YouTube فرا رسیده باشد. اما ممیزی YouTube دقیقاً چیست و چگونه می توانید آن را انجام دهید؟ این فقط سوالی است که در این صفحه به آن پاسخ خواهیم داد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

سپس اشتراک هفتگی درآمد – خبرنامه ایمیل ما – برای دریافت نکات مفید بازاریابی مستقیماً به صندوق ورودی شما!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

ممیزی YouTube چیست؟

ممیزی YouTube فرآیندی است که در آن شما جنبه های مختلف خود را ارزیابی می کنید کانال یوتیوب برای اینکه ببینید چقدر در کمک به شما در جذب سرنخ و تبدیل موثر هستند.

هنگامی که یک کانال YouTube را برای یک کسب و کار راه اندازی می کنید، می خواهید افراد اقداماتی مانند اشتراک در کانال و بازدید از وب سایت شما انجام دهند. ممیزی به شما امکان می دهد ببینید که کانال شما چقدر افراد را به انجام آن اقدامات تشویق می کند.

مزیت ممیزی کانال یوتیوب چیست؟

بنابراین، چرا به زحمت حسابرسی یک کانال یوتیوب را بدهید؟ چه فایده ای دارد؟

پاسخ این است که ممیزی کانال یوتیوب می تواند به شما کمک کند مشکلاتی را در کانال خود پیدا کرده و آن را برطرف کنید که مانع از رسیدن آن به نتایج مورد نظر شما می شود.

برای مثال، اگر ممیزی شما نشان دهد که محتوای نامناسبی برای مخاطبان هدف خود تولید کرده‌اید، می‌توانید سرعت خود را تغییر دهید و محتوایی را منتشر کنید که واقعاً برای بینندگان جذاب باشد. این منجر به بازدید، مشترکین و سرنخ های بیشتر می شود.

6 نکته در مورد نحوه ممیزی کانال یوتیوب

اکنون که توضیح دادیم ممیزی کانال یوتیوب چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد، می توانیم در وهله اول نحوه ممیزی کانال یوتیوب را بررسی کنیم. روشی که ما این کار را انجام خواهیم داد با ارائه لیستی از شش روش است که می توانید کانال خود را بهینه کنید تا نتایج بازاریابی بهتری داشته باشید.

شش روشی که به آنها خواهیم پرداخت به شرح زیر است:

  1. مخاطبان YouTube خود را بشناسید
  2. عنوان و توضیحات ویدیوی خود را بهینه کنید
  3. از صفحه کانال خود نهایت استفاده را ببرید
  4. مطمئن شوید که ویدیوهای شما در دسترس هستند
  5. تجزیه و تحلیل YouTube خود را دنبال کنید
  6. با رقبای خود همراه باشید

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر یک از این نکات با جزئیات بیشتر بدانید!

1. مخاطبان YouTube خود را بشناسید

شناخت مخاطبان خود یکی از ضروری ترین بخش های هر کمپین بازاریابی است. مهم نیست که چه چیزی را می فروشید یا از چه کانال های بازاریابی استفاده می کنید، اگر نتوانید گروه مناسبی از افراد را هدف قرار دهید، نتایج خیلی خوبی نخواهید دید. این موضوع در یوتیوب مانند هر جای دیگری صادق است.

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید مخاطبان خود را ارزیابی کنید. یک راه این است که به داده هایی که از مشتریان خود دارید نگاه کنید. افرادی که از شما خرید می کنند نماینده خوبی از آنها هستند که بازاریابی شما باید هدف آنها باشد، بنابراین از آنجا شروع کنید.

روش دیگر این است که به داده های بیننده YouTube خود نگاه کنید تا ببینید چه کسی ویدیوهای شما را تماشا می کند. با مقایسه آن با داده های مشتری خود، می توانید ببینید که آیا ویدیوهای شما به افراد مناسب دسترسی پیدا می کند یا خیر. اگر اینطور نیست، راهی برای بازنگری محتوای خود برای هدف قرار دادن مخاطب مناسب بیابید.

2. عنوان و توضیحات ویدیوی خود را بهینه کنید

برای بسیاری از مردم، زمانی که یک ممیزی YouTube انجام می دهند، می توانند در بهینه سازی مجدد محتوای ویدیوهای خود غرق شوند. و برای روشن بودن، بدیهی است که انجام این کار مهم است. اما بسیاری از کسب‌وکارها آنقدر روی خود ویدیوها تمرکز می‌کنند که از بهینه‌سازی موارد به ظاهر کوچک‌تر مانند عناوین و توضیحات غفلت می‌کنند.

این عناصر ممکن است کوچک به نظر برسند، اما تأثیر زیادی بر موفقیت ویدیوهای شما دارند. به این دلیل که عناوین و توضیحات شما نقش مهمی در آن دارند بهینه سازی موتور جستجوی یوتیوب (SEO)، که همه چیز در مورد رتبه بالای ویدیوهای شما در نتایج جستجوی YouTube (و Google) است.

رتبه‌بندی بالا در جستجوها یکی از بهترین راه‌ها برای افراد برای یافتن کانال شما است، بنابراین کار بزرگی است. با گنجاندن کلمات کلیدی هدف در عناوین و توضیحات خود و اطمینان از مطابقت آنها هدف جستجوی کاربر، می توانید به ویدیوهای خود شانس بیشتری برای نمایش در جستجوهای مناسب بدهید.

3. از صفحه کانال خود نهایت استفاده را ببرید

این درست است که اکثر مردم احتمالاً با اجرای ویدیوهای خاص کانال شما را پیدا خواهند کرد. اما همیشه اینطور نیست! گاهی اوقات، افراد مستقیماً با صفحه کانال شما روبرو می شوند. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که صفحه کانال خود را برای جذاب و جذاب بودن بهینه کنید. شما می توانید این کار را با گنجاندن عناصری مانند:

  • بنر صفحه سفارشی
  • پیوندهایی به وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی شما
  • شرح کسب و کار یا کانال شما
  • یک ویدیوی برجسته که وقتی شخصی از صفحه بازدید می‌کند، به‌طور خودکار پخش می‌شود

این عناصر به جذب افراد در هنگام کشف کانال شما کمک می کند و منجر به تعامل بیشتر می شود.

4. مطمئن شوید که ویدیوهای شما در دسترس هستند

یکی از راه‌های مطمئن برای دور کردن بینندگان این است که در بهینه‌سازی ویدیوهای خود برای دسترسی ناکام باشید. وقتی در مورد دسترسی در یوتیوب صحبت می کنیم، بزرگترین عنصری که باید در نظر گرفت زیرنویس است. زیرنویس‌ها برای افراد و نهادهای مختلف مفید هستند، از جمله:

  • افرادی که ویدیوها را با صدای خاموش تماشا می کنند
  • افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند
  • خزنده‌های یوتیوب و گوگل که از زیرنویس برای تعیین موضوع ویدیوها استفاده می‌کنند

زیرنویس‌ها نه تنها کیفیت کلی ویدیوی شما را بهبود می‌بخشند و بینندگان را راضی‌تر نگه می‌دارند، بلکه به بهبود رتبه‌بندی جستجوی شما نیز کمک می‌کنند. این بدان معناست که آنها یک عنصر حیاتی برای ضربه زدن در ممیزی کانال YouTube شما هستند. مطمئن شوید که آن زیرنویس ها نیز دقیق هستند.

5. تجزیه و تحلیل YouTube خود را ردیابی کنید

هیچ ممیزی YouTube بدون نگاه کردن به تجزیه و تحلیل کانال شما کامل نمی شود. قبلاً به بررسی داده‌های مشتری اشاره کرده‌ایم، اما می‌توانید معیارهای مربوط به عملکرد ویدیوهای مختلف خود را نیز بررسی کنید.

از این معیارها برای اطلاع از نحوه بهینه سازی کانال خود استفاده کنید. کدام موضوعات ویدیویی بهترین عملکرد را دارند؟ در مورد طول ویدیو چطور؟ کدام جمعیت شناسی به انواع مختلف ویدیوها جلب می شود؟ پاسخ به این سؤالات می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که باید با استراتژی محتوای ویدیویی خود چه کاری انجام دهید تا به طور مؤثرتری منجر به جذب مشتری و تبدیل به کسب و کار خود شوید.

6. با رقبای خود همگام باشید

در نهایت، این فقط کانال خودتان نیست که باید در حسابرسی خود در نظر بگیرید. به کانال های دیگر (رقیب) نیز نگاه کنید تا ببینید که آنها چه کاری متفاوت از شما انجام می دهند. چه نوع محتوایی را منتشر می کنند؟ به نظر می رسد چه چیزی برای آنها کار می کند که می توانید از آن الگوبرداری کنید؟ چی نیست برای آنها خوب کار می کند؟

اگر مطمئن نیستید رقبای شما چه کسانی هستند، یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن این موضوع این است که برخی از کلمات کلیدی مورد نظر خود را در یوتیوب جستجو کنید و ببینید کدام ویدیوها در نتایج جستجو بالاتر از شما هستند. این به شما امکان می‌دهد ببینید با چه چیزی روبرو هستید تا بتوانید نحوه رقابت با آنها را در رتبه‌بندی مشخص کنید.

در مورد ممیزی کانال YouTube خود از WebFX کمک بگیرید

این برای لیست نکات حسابرسی YouTube ما تمام شد! اکنون، می‌توانید شروع به ارزیابی و بهینه‌سازی مجدد کانال خود کنید تا تبدیل‌های بیشتری را افزایش دهید. و اگر برای انجام این کار کمک می‌خواهید، WebFX جایی است که باید بروید.

با بیش از 25 سال تجربه دیجیتال مارکتینگ، می دانیم که برای ایجاد کانال های قاتل YouTube و ویدیوهای جذاب چه چیزی لازم است. اگر شما علاقه مند به انتخاب WebFX به عنوان خود هستید آژانس بازاریابی ویدئویی، فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور