YouTube Analytics اکنون از منابع ترافیک گزارش می دهد

YouTube Analytics با گزارشی جدید در حال به روز شدن است که به سازندگان نشان می دهد بینندگان چگونه فیلم های خود را پیدا می کنند.

در آخرین بولتن خبری صاحبان کانال در کانال Creator Insider ، تیم YouTube توضیح می دهد که چگونه این گزارش جدید داده های مربوط به منابع ترافیک را بسیار شفاف تر می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=mWxmU37Td0E

دارندگان کانال YouTube می توانند گزارش جدید را در برگه Analytics در YouTube Studio پیدا کنند.

در منطقه نمای کلی اکنون بخشی با عنوان: “چگونه بینندگان این ویدئو را پیدا کردند” وجود دارد.

YouTube Analytics اکنون از منابع ترافیک گزارش می دهد

در مثال بالا می توانید ببینید که چگونه گزارش منبع ترافیک ، درصد بازدیدهای تولید شده توسط هر منبع ترافیک و تعداد کل بازدیدکنندگان از هر منبع را لیست می کند.

منابع ترافیکی موجود در این گزارش عبارتند از:

  • اطلاعیه
  • اشتراک اشتراک
  • توصیه های YouTube
  • صفحات کانال
  • دیگر

تیم YouTube توضیح نمی دهد که منابع “سایر” چه چیزی ممکن است شامل شود ، اما حدس من این است که بینندگان با کلیک بر روی پیوند به یک ویدیو از بخش نظرات یک ویدیوی دیگر. یا جایگذاری های تصادفی دیگر مانند آن.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در کنار هر منبع ترافیکی یک پیکان سبز ، یک پیکان خاکستری یا یک خط تیره وجود دارد.

اگر گزارش یک پیکان سبز به سمت بالا نشان دهد ، این بدان معنی است که منبع ترافیک عملکرد بهتری نسبت به حد معمول دارد ، طبق داده های تاریخی کانال.

یک پیکان خاکستری به سمت پایین نشان می دهد عملکرد منبع ترافیک در مقایسه با تعداد بازدیدکننده هایی که به طور معمول توسط آن منبع تولید می شود ، عملکرد کمی دارد.

نشانگر خط تیره یا اصلاً نشانگر به این معنی نیست که YouTube داده تاریخی کافی از آن منبع ترافیک ندارد تا بداند عملکرد بالا یا پایین است.

طبیعی است که بینندگان به روش های مختلف و مکان های مختلف ویدیویی را پیدا می کنند. بنابراین مشاهده بسیاری از منابع مختلف ترافیک در این گزارش معمول است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی یک ویدئو با یک منبع ترافیکی خاص عملکرد فوق العاده ای داشته باشد ، ممکن است از دیگران بازدید یا برداشت کمتری داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر تعداد زیادی از بینندگان ویدئویی را در صفحه اصلی خود ببینند ، ممکن است از منابع دیگر برداشت کمتری داشته باشد زیرا کاربران قبلاً آن را به آنها توصیه کرده اند.

این به روزرسانی اکنون در YouTube Studio در دسترس است.

به روزرسانی دیگر: کتابخانه صوتی YouTube

در همین بولتن خبری ، تیم یوتیوب از معرفی ویژگی دیگری خبر داد که مطمئناً زندگی خالق را آسان می کند.

YouTube Studio در حال دریافت کتابخانه صوتی خود است که مجموعه ای از هزاران آهنگ رایگان و جلوه های صوتی است که سازندگان می توانند در فیلم های خود ویرایش کنند.

YouTube Analytics اکنون از منابع ترافیک گزارش می دهد

این نه تنها روند اختلاط در صدای اضافی را ساده می کند ، بلکه عملاً اطمینان می دهد که فیلم به دلیل استفاده از صداهای مجاز ، اخطار حق نسخه برداری را دریافت نخواهد کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بعلاوه ، وقتی موسیقی و جلوه های صوتی از کتابخانه صوتی YouTube به آن اضافه می شود ، سازندگان واجد شرایط همچنان می توانند از فیلم های خود کسب درآمد کنند.

این به روزرسانی اکنون در YouTube Studio نیز در دسترس است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور