YouTube داده های “حفظ مخاطب معمولی” را معرفی می کند

YouTube نحوه گزارش دهی به حفظ مخاطب را تغییر می دهد تا درک کنند که کارکنندگان چه کار می کنند و چه چیزهایی کار نمی کنند.

سال گذشته کانال ها در YouTube Studio به اطلاعات مربوط به حفظ مخاطب دسترسی پیدا کردند.

این بخش از YouTube Analytics “لحظات کلیدی” را در ویدئوهایی گزارش می دهد که مخاطبان به خوبی به آن پاسخ دادند.

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به سازندگان YouTube کمک کند تا دریابند چه چیزی بینندگان آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و از نظر محتوای آنها چه کار می کند.

از زمان راه اندازی لحظات کلیدی برای حفظ مخاطب گزارش ، کانال ها فرصتی برای بررسی داده ها و استفاده از یافته ها در استراتژی های ایجاد محتوای خود داشته اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

یکی از اصلی ترین بازخوردهای یوتیوب شنیده است این است که بدانیم چه چیزی خوب است و چه چیزی برای حفظ مخاطب بد است

YouTube با افزودن بخش جدیدی از داده ها به نام بازخورد پاسخ می دهد معمول حفظ مخاطب

این داده ها در نمودارهای مختلف در YouTube Analytics به شکل یک نوار خاکستری ظاهر می شود ، که مقایسه عملکرد واقعی را با عملکرد معمولی آسان می کند.

برای نمونه تصویر زیر را مشاهده کنید.

حفظ مخاطب معمولی YouTubeتصویر از YouTube.com/CreatorInsider ، اکتبر 2021.

شما می توانید یک نمای کلی از کل لحظات کلیدی کانال خود ، و همچنین یک تجزیه و تحلیل جامع از لحظات جذاب در یک ویدیوی منحصر به فرد دریافت کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

در اینجا نحوه پیدا کردن هر یک از این مجموعه داده ها آمده است.

لحظات کلیدی ویدئوی YouTube

با رفتن به YouTube Studio ، انتخاب یکی از ویدیوهای بارگذاری شده خود و کلیک بر روی ، می توانید تجزیه و تحلیل هر فیلم از لحظات کلیدی را پیدا کنید. تجزیه و تحلیلبه

از آنجا به پایین بروید تا پیدا کنید لحظات کلیدی برای حفظ مخاطببه

اینها لحظات خاصی در ویدئوها هستند که حفظ آنها بسیار بالاتر از الگوهای معمولی است. جهش های کوچک در سراسر نمودار نشان دهنده فصل های ویدئویی است.

اولین چیزی که مشاهده می کنید تجزیه و تحلیل معرفی است که عملکرد فعلی آن را با عملکرد معمولی 30 ویدیوی گذشته شما مقایسه می کند.

با استفاده از این تجزیه و تحلیل می توانید پیگیری کنید که چه کار می کند و چه چیزی در مورد معرفی ها نیست

در همان صفحه می توانید موارد زیر را کشف کنید اکثر با کلیک بر روی قسمت ، بخشی از ویدیو را درگیر کنید لحظه برتر برگه

YouTube یک بنر تبریک برای تشخیص نشان می دهد که روی آن نوشته شده است:

“کارت خوب بود! این ویدئو بخشی دارد که بینندگان شما را بیش از حد معمول تماشا می کند. “

حفظ مخاطب معمولی YouTubeتصویر از YouTube.com/CreatorInsider ، اکتبر 2021.

لحظات کلیدی کانال YouTube

با پیمایش به قسمت ، می توانید یک نمای کلی از کل لحظات کلیدی را بیابید تجزیه و تحلیل بخش در نوار کناری سمت چپ و انتخاب نامزدی از منوی بالا

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

YouTube می گوید پتانسیل بیشتری در این بخش وجود دارد ، زیرا به شما امکان می دهد عملکرد همه ویدئوهای خود را در سال گذشته تجزیه و تحلیل کنید.

حفظ مخاطب معمولی YouTubeتصویر از YouTube.com/CreatorInsider ، اکتبر 2021.

این گزارش علاوه بر برجسته سازی لحظات عملکرد فوق معمولی ، لحظات کلیدی عملکرد زیر معمولی را نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

از طریق این صفحه می توانید با کلیک بر روی گزینه گزارش مفید دیگری دست پیدا کنید تیر برگه

در اینجا اگر ویدیویی وجود داشته باشد ، یاد خواهید گرفت قابل توجه افزایش در حفظ مخاطب

اگر از این داده ها برای جستجوی الگوها استفاده کنید ، این داده ها می تواند مفید باشد.

حفظ مخاطب معمولی YouTubeتصویر از YouTube.com/CreatorInsider ، اکتبر 2021.

یوتیوب نمونه ای را نشان می دهد که در آن مشخص شد بخش هایی از نسخه های نمایشی UI منجر به افزایش مخاطب می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

با استفاده از این اطلاعات ، کانال می داند که نسخه های نمایشی UI بیشتری را در فیلم های خود قرار دهد تا مخاطبین را درگیر خود کند.

محاسبه حفظ مخاطب معمولی

در نهایت ، توجه به نحوه محاسبه یوتیوب برای حفظ مخاطب معمولی بسیار مهم است.

حفظ مخاطب معمولی بر اساس ویدئوهایی با طول مشابه در یک سال گذشته در کانال یک سازنده منتشر شده است.

در آینده ، YouTube قصد دارد مقایسه نه تنها کانال خود یک سازنده ، بلکه ویدیوهای با طول مشابه از سراسر کانال ها را اضافه کند.

منبع: Creator Insider

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور