YouTube داده های تجزیه و تحلیل بیشتری درباره بازدیدها و درآمد اضافه می کند

YouTube در حال کار بر روی روش‌هایی است که داده‌های بیشتری درباره عملکرد ویدیو به سازندگان ارائه می‌کند، از جمله گزارش‌های دقیق درباره منابع بازدید و درآمد.

علاوه بر این، یوتیوب قصد دارد با افزودن گزارش‌هایی در مورد روند، فعالانه به سازندگان در ایجاد ایده‌های ویدیویی جدید کمک کند.

این ویژگی‌ها در یک ویدیوی جدید در کانال Creator Insider YouTube پیش‌نمایش می‌شوند، که «اوج پنهان» را در مورد ظاهر گزارش‌ها در صورت در دسترس بودن ارائه می‌دهد.

برخی از گزارش ها به طور فعال در حال کار هستند، در حالی که برخی دیگر در مرحله ایده هستند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد داده های تجزیه و تحلیلی که YouTube قصد دارد در اواخر سال جاری منتشر کند، آورده شده است.

تعداد بازدیدهای ویدیو بر اساس نوع

سازندگان YouTube اطلاعات بیشتری در مورد اینکه بازدیدهای ویدیویی آنها از کجا می‌آید می‌خواهند.

اگر ویدیوهای معمولی منتشر می‌کنید، Shorts پست می‌کنید و پخش جریانی زنده را میزبانی می‌کنید، همه بازدیدها به عنوان یک معیار واحد در گزارش‌های تحلیلی محاسبه می‌شوند.

یوتیوب در حال کار بر روی گزارش‌های جدیدی است که نمای کلی از قالب‌های ویدیویی مختلف و بازدیدهای تولید شده توسط هر نوع را نشان می‌دهد.

می‌توانید داده‌های مربوط به چند ساعت ویدیویی که آپلود کرده‌اید، چند ساعت پخش جریانی، تعداد بازدیدهایی که برای هر قالب دریافت کرده‌اید و موارد دیگر را ببینید.

YouTube داده های تجزیه و تحلیل بیشتری درباره بازدیدها و درآمد اضافه می کنداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، فوریه ۲۰۲۲.

ما می خواهیم یک نمای کلی از فرمت های مختلف به شما ارائه دهیم. بنابراین، برای مثال، چقدر آپلود کردید و چقدر پخش زنده داشتید. درباره نماهای هر قالب به شما می گوید، از همپوشانی مخاطب بین این قالب های مختلف به شما می گوید، و سپس به شما اجازه می دهد در هر قالب به صورت جداگانه شیرجه بزنید. بنابراین می‌توانید تجزیه و تحلیل‌های مناسب را ببینید، چه برای ویدیوهای معمولی یا کوتاه یا پخش زنده.»

YouTube داده های تجزیه و تحلیل بیشتری درباره بازدیدها و درآمد اضافه می کنداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، فوریه ۲۰۲۲.

درآمد بر اساس منبع تقسیم می شود

برای سازندگانی که واجد شرایط کسب درآمد از ویدیوهای خود هستند، YouTube قصد دارد داده‌های بیشتری درباره منابع درآمد جداگانه اضافه کند.

داده‌های درآمد بر اساس نوع ویدیو و نحوه ایجاد درآمد تقسیم می‌شوند.

YouTube داده های تجزیه و تحلیل بیشتری درباره بازدیدها و درآمد اضافه می کنداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، فوریه ۲۰۲۲.

می‌توانید مستقیماً ببینید چقدر از ویدیوهای معمولی، در مقایسه با فیلم‌های کوتاه، در مقابل پخش زنده چقدر درآمد کسب کرده‌اید.

علاوه بر این، یوتیوب در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن اطلاعات بیشتر در مورد روش های کسب درآمد است.

گزارش درآمد جدید نگاه دقیق‌تری به عضویت‌ها، محصولات برچسب‌گذاری‌شده، سوپرچت‌ها و همه راه‌های مختلف کسب درآمد در YouTube ارائه می‌دهد.

YouTube داده های تجزیه و تحلیل بیشتری درباره بازدیدها و درآمد اضافه می کنداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، فوریه ۲۰۲۲.

کمک به سازندگان برای یافتن ایده‌های ویدیویی جدید

نوع دیگری از گزارش‌هایی که YouTube روی آن کار می‌کند، داده‌هایی را ارائه می‌کند که به تولید ایده‌های ویدیویی جدید کمک می‌کند.

یوتیوب اخیراً یک ابزار آزمایشی راه‌اندازی کرده است که محبوبیت عبارات جستجوی خاصی را نشان می‌دهد و موضوعات ویدیویی فاقد محتوا هستند.

YouTube داده های تجزیه و تحلیل بیشتری درباره بازدیدها و درآمد اضافه می کنداسکرین شات از YouTube.com/CreatorInsider، فوریه ۲۰۲۲.

این ابزار برای نشان دادن اینکه کدام موضوعات در یوتیوب پرطرفدار هستند و کدام ویدیوها در بین مخاطبان شما شروع به افزایش محبوبیت می کنند، گسترش می یابد.

علاوه بر این، این ابزار ایده هایی برای موضوعات جدیدی ارائه می دهد که می توانید مخاطبان خود را با آنها گسترش دهید و موضوعاتی که احتمالاً با مخاطبان فعلی شما طنین انداز می شود.

هیچ جدول زمانی برای زمان عرضه هر یک از این ویژگی های جدید وجود ندارد. یوتیوب قصد دارد در طول سال روی آنها کار کند.

منبع:


تصویر ویژه: دیگو تومازینی/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور