YouTube تبلیغات پس از پخش را برای همه ویدیوهای کسب درآمد روشن می کند

YouTube به طور پیش فرض تبلیغات پس از پخش را برای همه ویدیوهای واجد شرایط ارائه تبلیغات روشن می کند.

YouTube در اولین بروزرسانی اخبار سال ، به سازندگان این تغییر توصیه می کند Creator Insider کانال

یکی از اعضای تیم YouTube اظهار می دارد:

“برای کسب درآمد از سازندگان ، هر ویدیویی با طول بیش از 10 دقیقه به طور پیش فرض تبلیغات پس از پخش را به طور خودکار روشن می کند.”

خالق “کسب درآمد” کسی است که برای برنامه YouTube Partner Program (YPP) درخواست داده و در آن پذیرفته شده است.

سازندگانی که به YPP تعلق دارند می توانند تبلیغات را در ویدئوهای خود اجرا کنند و بر اساس تعداد بازدید تبلیغات از درآمد خود را بدست آورند.

سه گزینه اصلی تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد: پیش از رول ، اواسط رول و پس از رول. هنگام بارگذاری ویدیویی با طول بیش از 10 دقیقه ، سازندگان می توانند هر نوع ترکیبی از آن نوع آگهی را اضافه کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همه تبلیغات اختیاری است ، اگرچه آگاهی از همه نوع تبلیغات اکنون به طور پیش فرض مهم است. این بدان معناست که اگر مراقب نباشید ، می توانید در نهایت ویدیویی را با تبلیغات بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده بارگذاری کنید.

اگرچه تبلیغات پس از پخش بصورت خودکار روشن می شود ، در صورت تمایل سازندگان می توانند در هر زمان آنها را خاموش کنند.

با برداشتن علامت کادر مربوط ، تبلیغات پس از پخش می توانند در هنگام بارگذاری خاموش شوند. سازندگان می توانند تبلیغات پس از پخش فیلم های موجود را از برگه “کسب درآمد” خاموش کنند.

آیا باید تبلیغات پس از پخش را روشن نگه دارم؟

با توجه به اینکه تبلیغات پس از پخش پس از مشاهده یک ویدیو ارائه می شود ، کمترین سرزده ترین نوع تبلیغات YouTube است.

با این حال ، اگر علاوه بر تبلیغات اواسط رول و قبل از پخش ، تبلیغات پس از پخش را نیز روشن کرده باشید ، ممکن است مخاطب خود را خسته کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیایید بگوییم همه انواع تبلیغات برای یک ویدیوی 10 دقیقه ای روشن هستند – این همان است زیاد تبلیغات در یک بازه زمانی کوتاه.

اینکه آیا تبلیغات پس از پخش باید حفظ شود یا خیر ، موضوعی است که شما می خواهید به صورت موردی ارزیابی کنید.

متناوباً ، می توانید با تنظیمات پیش فرض پیش بروید و به بینندگان اجازه دهید تصمیم بگیرند تبلیغات بیش از حد است یا خیر. آنها از گفتن در بخش نظرات خجالتی نخواهند داشت.

اگر اکثر سازندگان تبلیغات پس از پخش را روشن بگذارند ، ممکن است برای تبلیغ کنندگان یک چیز مثبت باشد. اگر تبلیغات پس از پخش در YouTube همه گیر شود ، ممکن است تبلیغ کنندگان با ایجاد تبلیغات منحصر به فرد برای این قالب از مزایای بیشتری برخوردار شوند.

در اینجا خلاصه ای از تبلیغات در مورد مشخصات تبلیغات پس از پخش خلاصه می شود و بهترین روش ها را پیشنهاد می دهید.

مشخصات و بهترین روش های تبلیغات پس از رول

تبلیغات پس از رول عنصری غیرمعمول در حوزه تبلیغات آنلاین است. آنها محدود به یوتیوب و اسنپ چت هستند که باعث می شود بسیار کمتر از تبلیغات قبل از پخش و یا اواسط پخش تبلیغ شوند.

تبلیغات پس از پخش مشخصات مشابهی دارند ، اما طول آنها بین 12 ثانیه تا 3 دقیقه است. کوتاه تر توصیه می شود زیرا تبلیغات پس از پخش از همه نوع تبلیغات قابل رد شدن هستند.

بعید است که بینندگان مدت زیادی پس از پایان یافتن پخش محتوایی که می خواستند ببینند ، دور هم جمع شوند. به همین دلیل برای تبلیغ کنندگان توصیه نمی شود که تبلیغات قبل از پخش یا اواسط روال را به عنوان تبلیغات پس از بازیافت بازیافت کنند.

تبلیغ کنندگان باید پیام خود را در کمترین زمان ممکن اعلام کنند. و به شما کمک می کند تا از مزایای تبلیغات پس از رول تبلیغات ، یعنی امکان کلیک کردن روی URL وب سایت ، بهره مند شوید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با در نظر داشتن تمام این موارد: آن را کوتاه نگه دارید ، احساس فوریت ایجاد کنید ، بینندگان را مجبور کنید با یک فراخوان اقدام کلیک کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=gH1IE5AjU8A

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور