YouTube بیشتر از هر شبکه اجتماعی توسط بزرگسالان ایالات متحده استفاده می شود

بر اساس مطالعه ای از مرکز تحقیقات پیو ، بزرگسالان بیشتر در ایالات متحده از هر شبکه اجتماعی دیگری از YouTube استفاده می کنند.

از بزرگسالان آمریکایی که می گویند از هر نوع رسانه اجتماعی استفاده می کنند ، 81٪ می گویند که از YouTube استفاده می کنند.

فیس بوک در جایگاه دوم قرار دارد ، 69٪ از پاسخ دهندگان می گویند که از آن استفاده می کنند و پس از اینستاگرام که 40٪ از پاسخ دهندگان می گویند استفاده می کنند.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی که بر اساس درصدی از بزرگسالان آمریکایی که می گویند از آنها استفاده می کنند ، رتبه بندی شده اند:

  • YouTube (81٪)
  • فیس بوک (69٪)
  • اینستاگرام (40٪)
  • Pinterest (31٪)
  • LinkedIn (28٪)
  • Snapchat (25٪)
  • توییتر (23٪)
  • واتس اپ (23٪)
  • TikTok (21٪)
  • Reddit (18٪)
  • Nextdoor (13٪)

مرکز تحقیقات پیو گزارش داده است که استفاده از شبکه های اجتماعی طی دو سال گذشته ثابت مانده است ، به استثنای YouTube و Reddit.

در این گزارش آمده است: “یوتیوب و ردیت تنها دو پلتفرم اندازه گیری شده بودند كه از سال 2019 رشد قابل توجهی داشتند.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“یوتیوب متداولترین پلتفرم آنلاین است که در این نظرسنجی مورد پرسش قرار گرفته است ، و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد دامنه آن در حال رشد است. به طور کامل 81٪ از آمریکایی ها می گویند که آنها هرگز از سایت اشتراک ویدیو استفاده می کنند ، در حالی که 73٪ در سال 2019 افزایش یافته است. Reddit تنها پلت فرم دیگری بود که در این دوره از نظر آماری رشد قابل توجهی داشت – از 11٪ در 2019 به 18٪ افزایش یافت “

این گزارش شامل بینش گسترده ای در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی در سال 2021 ، با تجزیه و تحلیل برترین آمارهای جمعیتی برای هر شبکه است.

این مقاله حاوی نکات برجسته گزارش است ، با تمام آمارها توسط شبکه اجتماعی که مربوط به آنهاست.

بیایید با مشاهده آمار YouTube شروع کنیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آمار استفاده از YouTube

  • 95٪ بزرگسالان 18 تا 29 ساله ایالات متحده می گویند که از YouTube استفاده می کنند
  • 91٪ بزرگسالان 30 تا 49 ساله ایالات متحده می گویند که از YouTube استفاده می کنند
  • 49٪ بزرگسالان ایالات متحده 65 سال و بالاتر می گویند که از YouTube استفاده می کنند
  • 54٪ از کاربران YouTube می گویند که روزانه از سایت بازدید می کنند
  • 36٪ از کاربران YouTube می گویند که هر روز چندین بار از این سایت بازدید می کنند

آمار استفاده از فیس بوک

  • 70 درصد بزرگسالان 18 تا 29 ساله ایالات متحده می گویند که از فیس بوک استفاده می کنند
  • 77 درصد بزرگسالان 30 تا 49 ساله ایالات متحده می گویند که از فیس بوک استفاده می کنند
  • 73 درصد بزرگسالان 50 تا 64 ساله ایالات متحده می گویند که از فیس بوک استفاده می کنند
  • 50٪ بزرگسالان ایالات متحده 65 سال و بالاتر می گویند که از فیس بوک استفاده می کنند
  • 70٪ از کاربران فیس بوک می گویند روزانه از این سایت بازدید می کنند
  • 49٪ از کاربران فیس بوک می گویند که هر روز چندین بار از این سایت بازدید می کنند

آمار استفاده از اینستاگرام

  • 71٪ بزرگسالان ایالات متحده 19 تا 29 ساله می گویند که از اینستاگرام استفاده می کنند
  • 52٪ آمریکایی های اسپانیایی تبار می گویند که از اینستاگرام استفاده می کنند
  • 49٪ سیاه پوستان آمریکایی می گویند که از اینستاگرام استفاده می کنند
  • 35٪ سفیدپوستان می گویند که از اینستاگرام استفاده می کنند
  • 59٪ از کل کاربران اینستاگرام می گویند که روزانه از سایت بازدید می کنند
  • 73٪ از کاربران اینستاگرام 18 تا 29 ساله می گویند که هر روز از این سایت بازدید می کنند
  • 53٪ از کاربران اینستاگرام 18 تا 29 ساله می گویند که هر روز چندین بار از این سایت بازدید می کنند

سایر آمارهای استفاده

  • 46٪ از کاربران توییتر می گویند که هر روز از سایت بازدید می کنند
  • 65٪ افراد 18 تا 29 ساله می گویند که از Snapchat استفاده می کنند
  • 2٪ بزرگسالان 65 سال و بالاتر می گویند که از Snapchat استفاده می کنند
  • 50٪ جوانان 18 تا 29 ساله می گویند که از TikTok استفاده می کنند
  • کسانی که سطح تحصیلات بالاتری دارند بیشتر از افراد با سطح تحصیلات پایین تر از LinkedIn استفاده می کنند
  • 51٪ از بزرگسالان ایالات متحده با مدرک لیسانس یا پیشرفته می گویند که از LinkedIn استفاده می کنند
  • 28٪ از بزرگسالان ایالات متحده که فقط برخی از دانشکده ها را تجربه می کنند می گویند که از LinkedIn استفاده می کنند
  • 10٪ از بزرگسالان ایالات متحده با دیپلم دبیرستان یا کمتر می گویند که از LinkedIn استفاده کرده اند
  • 46٪ زنان از Pinterest استفاده می کنند در حالیکه 16٪ مردان
  • بزرگسالانی که در مناطق شهری (17٪) یا حومه شهری (14٪) زندگی می کنند به احتمال زیاد می گویند از Nextdoor استفاده می کنند
  • 2٪ از روستاییان آمریکایی می گویند که از درب بعدی استفاده می کنند

این یافته ها از یک نظرسنجی نماینده ملی در 1502 بزرگسال آمریکایی انجام شده است که از طریق تلفن 25 ژانویه تا 8 فوریه 2021 انجام شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مطالعه کامل را در اینجا مشاهده کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور