YouTube کنترل‌های مسدود کردن دسته تبلیغات در سطح کانال را اضافه می‌کند

YouTube در حال معرفی کنترل‌های مسدود کردن تبلیغات در سطح کانال است و این قابلیت را از AdSense مستقیماً به پلتفرم YouTube منتقل می‌کند.

چگونه کار می کند:

  • سازندگان می‌توانند از طریق YouTube Studio روی دسک‌تاپ به کنترل‌های مسدود کردن آگهی دسترسی داشته باشند.
  • ویژگی در دسترس کانال‌هایی که کسب درآمد از صفحه تماشا فعال است.
  • کنترل ها را می توان در زیر پیدا کرد تنظیمات.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که این تغییر می‌تواند ایمنی برند را برای برندهای شما بهبود بخشد، ممکن است با افزایش رقابت برای قرارگیری کمتر مواجه شوید یا تغییری در نحوه همسویی تبلیغات آنها با محتوای خاص مشاهده کنید که بر عملکرد و دسترسی کمپین تأثیر می‌گذارد. بنابراین در نظر بگیرید که چه چیزی برای برند شما مناسب است، هیچ راه حلی برای همه مناسب نیست.

گرفتن. یوتیوب هشدار می‌دهد که محدود کردن دسته‌های تبلیغاتی می‌تواند به طور بالقوه درآمد کانال را کاهش دهد (و صادقانه بگوییم، درآمد Google نیز وجود دارد).

یوتیوب سال‌ها را صرف سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغاتی کرده است تا جایی که در آستانه تبدیل شدن به یک موضوع قانونی بود. بنابراین، به همان اندازه که گوگل عاقلانه است که به شما دسترسی آسان به این کنترل‌ها را بدهد، آنچه شما در نظر دارید از آنها عاقلانه استفاده کنید ممکن است با توصیه‌های پشتیبانی تبلیغات مرتبط نباشد.

بین خطوط. این حرکت به سازندگان کنترل مستقیم بیشتری بر کسب درآمد از محتوای خود بدون نیاز به پیمایش در AdSense می‌دهد و به طور بالقوه ایمنی برند و رضایت سازندگان را بهبود می‌بخشد.

بعدش چی. این ویژگی تا پایان این هفته عرضه خواهد شد و تغییر قابل توجهی را در نحوه مدیریت سازندگان ترجیحات تبلیغاتی خود نشان می دهد.

خط پایین. در حالی که کنترل‌های جدید استقلال بیشتری را برای سازندگان ارائه می‌کنند، آنها باید نگرانی‌های ایمنی برند را در برابر تأثیرات احتمالی درآمد متعادل کنند.

Source link