YouTube کسب درآمد از شورت ها را گسترش می دهد، ویژگی های جدید تجزیه و تحلیل اضافه می کند

YouTube در حال راه‌اندازی شراکت‌های نام تجاری توسط سازندگان برای Shorts است و کارت‌های Data Story پیشرفته را برای ردیابی عملکرد بهتر معرفی می‌کند.

به روز رسانی های کلیدی:

  • سازندگان با بیش از 4000 مشترک، اکنون می‌توانند محتوای Shorts خود را مستقیماً در اختیار برندها قرار دهند
  • ویژگی New Data Story بینش عملکرد 24 ساعته را ارائه می دهد
  • آزمایش فیلتر نظر «مرتبط‌ترین» برای بهبود تعامل سازنده و بیننده

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی‌های جدید شراکت با نام تجاری YouTube برای Shorts به برندها امکان می‌دهد مستقیماً با سازندگان محبوب ارتباط برقرار کنند، به‌ویژه که سازندگان اکنون می‌توانند به‌راحتی این کار را انجام دهند. این فرصت‌ها را برای محتوای حمایت‌شده و تبلیغات هدفمند در فضای رقابتی ویدئویی کوتاه مدت افزایش می‌دهد.

ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته همچنین بینش را در مورد عملکرد کمپین بهبود می بخشد و از استراتژی های تبلیغاتی با اطلاعات بهتر در YouTube پشتیبانی می کند.

چگونه کار می کند:

  • سازندگان می‌توانند برندها را در محتوای Shorts خود برچسب‌گذاری کنند
  • YouTube محتوای برچسب گذاری شده را به تبلیغ کنندگان مرتبط توصیه می کند
  • اگر برندها اجرای تبلیغات را انتخاب کنند، سازندگان تأییدیه حقوق استفاده را دریافت می کنند
Youtube Data Story3 6MaXTmtYouTube کسب درآمد از شورت ها را گسترش می دهد، ویژگی های جدید تجزیه و تحلیل اضافه می کند

بین خطوط. در حالی که سازندگان درآمد مستقیم تبلیغاتی از این مشارکت ها دریافت نمی کنند، این ویژگی مسیرهای جدیدی را برای معاملات محتوای حمایت شده باز می کند.

چیزی که آنها می گویند. یوتیوب اعلام کرد: «اکنون، ما در حال راه‌اندازی این توانایی برای سازندگان در YPP با بیش از 4000 مشترک هستیم تا درخواست‌های پیوند ویدیو برای Shorts را از طریق YouTube Studio برای تبلیغ‌کنندگان ارسال کنند».

چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه مارک‌ها به مشارکت‌های ایجادشده توسط سازندگان واکنش نشان می‌دهند و آیا این منجر به افزایش محتوای حمایت‌شده در Shorts می‌شود.

خط پایین. YouTube در حال تقویت اکوسیستم سازنده خود با ارائه فرصت‌های کسب درآمد بیشتر و ابزارهای تجزیه و تحلیل بهتر، به‌ویژه برای پلتفرم رو به رشد Shorts است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link