YouTube قابلیت‌های جدید تلویزیون متصل را اضافه می‌کند

تلویزیون متصل در دو سال گذشته یک پلت فرم نوظهور برای تبلیغ‌کنندگان بوده است که بخشی از آن به دلیل همه‌گیری بود.

از آنجایی که افراد بیشتری در خانه می مانند و از خانه کار می کنند، بیش از 72 درصد از خانواده ها از تلویزیون هوشمند برای تماشای تلویزیون متصل استفاده می کنند.

ورود به تبلیغات CTV (تلویزیون متصل) به ویژه برای مشاغل کوچک دشوار بود. به دلیل پیشرفت های تکنولوژی، شروع کار با CTV آسان تر از همیشه است.

YouTube برای کمک به سرمایه‌گذاری با اطمینان در CTV، سال گذشته با Nielsen Digital Ad Ratings برای اندازه‌گیری آسان‌تر در کنار سایر رسانه‌ها شریک شد.

قابلیت های جدید اندازه گیری

سرمایه گذاری در یک پلت فرم جدید می تواند باعث تردید شود. برای کمک به کاهش نگرانی‌ها، گوگل اعلام کرد: «در اواخر سال جاری، YouTube CTV و YouTube TV در رتبه‌بندی آگهی‌های Nielsen Total (TAR) در ایالات متحده در دسترس خواهند بود».

این یعنی چی؟

به زودی می‌توانید دسترسی YouTube TV و YouTube CTV خود را با دسترسی خطی تلویزیون مقایسه کنید.

برای مرجع، YouTube CTV 3.1 برابر موثرتر از تلویزیون در سراسر ایالات متحده کالاهای بسته‌بندی مصرف‌کننده (CPG) بود که CTV YouTube را اندازه‌گیری می‌کرد.

نسخه به روز شده شامل کپی کردن موجودی یوتیوب در تمام پلتفرم های آن است: CTV، رایانه، تلفن همراه و تلویزیون خطی.

علاوه بر این، می‌توانید معیارهای دستگاه CTV را در فید داده مدل ترکیبی رسانه (MMM) خود مشاهده کنید. توجه به این مهم است زیرا می تواند به شما در اندازه گیری نتایج فروش و به اشتراک گذاشتن بینش در مورد تأثیر سرمایه گذاری YouTube CTV خود کمک کند.

YouTube یک پلت فرم داده جدید را برای تبلیغ کنندگان و ارائه دهندگان MMM راه اندازی کرد تا بتوانید داده ها را درخواست کنید، وضعیت درخواست ها را ردیابی کنید و مستقیماً از آنها داده دریافت کنید.

اندازه گیری مشاهده مشترک

روند تماشای تلویزیون با هم کاهش نیافته است. در یکی از مطالعات انجام شده با Nielsen، 26٪ از کاربران بالای 18 سال تلویزیون YouTube را با هم روی یک صفحه تماشا می کنند. این در مقایسه با 22٪ در تلویزیون خطی است.

این به عنوان “مشاهده مشترک” شناخته می شود. با توجه به اینکه تماشای مشترک همچنان عادی است، چگونه این تأثیر را اندازه گیری می کنید؟

اندازه‌گیری مشاهده مشترک سال‌ها است که وجود داشته است، به همین دلیل است که مشارکت با Nielsen معیارهای مشاهده مشترک در گزارش‌های تبلیغاتی YouTube TV را شامل می‌شود. به طور خاص، مشاهده مشترک در گزارش آگهی تضمینی DAR Nielsen در ایالات متحده گنجانده خواهد شد.

معیارهای مشاهده مشترک تا پایان سه ماهه دوم سال 2022 در سطح جهانی در ابزارهای برنامه ریزی و اندازه گیری Google Ads، Display و Video 360 منتشر می شود.

مدیریت فرکانس تبلیغات

فرکانس برای CTV قبلاً در دسترس نبوده است. برای کمپین‌های سنتی Display و YouTube، در حال حاضر این گزینه را دارید.

Google اعلام کرد که اکنون می‌توانید فرکانس CTV خود را در YouTube، YouTube TV و سایر برنامه‌های متصل به جلو مدیریت کنید.

چرا این مهم است؟

معیارهای مشاهده مشترک مهم هستند زیرا می توانید تصویر دقیق تری از کل مخاطبانی که به آنها دسترسی دارید به دست آورید.

علاوه بر این، معیارهای مشاهده مشترک می تواند به شما کمک کند تا کمپین CTV آینده را با دقت بیشتری پیش بینی کنید یا از کمپین های گذشته گزارش دهید.

معیارهای اضافی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • رسیدن
  • فرکانس
  • معیارهای نمایش اضافی

با توانایی مدیریت فرکانس تبلیغات، می‌توانید تجربه بهتری به کاربران خود بدهید و دلارهای CTV خود را به طور مؤثر خرج کنید.

هدف نهایی کمک به شما برای انجام بهترین سرمایه گذاری های تبلیغاتی از نظر مالی است. اگر CTV را امتحان نکرده اید، داشتن ابزارهای مناسب برای پیش بینی می تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری برای گسترش به این پلتفرم محبوب بدهد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: bbernard/Shutterstock