یوتیوب در حال گسترش قابلیت های Premieres خود با 4 روش جدید برای ایجاد هیاهوی تبلیغاتی برای یک ویدیو است.
آنچه YouTube از آن به عنوان “Premieres 2.0” یاد می کند ، مهمترین بروزرسانی این ویژگی از زمان راه اندازی آن در سال 2018 است.
Premieres به گونه ای طراحی شده است که به سازندگان ، ناشران و هنرمندان اجازه می دهد جدیدترین ویدیوی خود را به یک تجربه مشاهده مشترک تبدیل کنند.
سازندگان می توانند از Premieres برای انتشار ویدیوهای تازه بارگذاری شده در یک زمان مشخص استفاده کنند. این به خالق این فرصت را می دهد تا سروصدای زیادی ایجاد کند و افراد را از طریق صفحه تماشای ویدیو به RSVP برسانید.
بینندگان می توانند برای تنظیم یادآوری و دریافت اعلانی در زمان شروع اولین نمایش ، از صفحه تماشا استفاده کنند. وقتی در تاریخ پخش برنامه ریزی شده کانال را تنظیم کنند ، به یک گپ گروهی می پیوندند که در آن همه می توانند ویدیو را با هم و در زمان واقعی تماشا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یکی از اعضای تیم محصولات پخش مستقیم YouTube جزئیات مربوط به 4 ویژگی جدیدی را که طی چند هفته آینده به Premieres ارائه می شود ، به اشتراک می گذارد.
4 ویژگی جدید برای نمایش های برتر YouTube
ریدایرکت زنده
تغییر مسیر مستقیم به سازندگان امکان می دهد با اتصال پخش جریانی مستقیم به نمایش برتر آینده ، یک تجربه نمایشی چند بخشی را گرد هم آورند.
هدف از Live Redirect کمک به سازندگان در ایجاد هیجان و جلب مشارکت جامعه خود قبل از رونمایی از محتوای جدید است. سازندگان می توانند پیش از نمایش ، مصاحبه یا پرسش و پاسخ زنده را میزبانی کنند و با پایان یافتن پخش جریانی مستقیم ، مخاطبان خود را بلافاصله به صفحه اول هدایت کنند.
تغییر مسیرهای مستقیم فقط بین فیلم های یک کانال قابل تنظیم است. بنابراین یک خالق نمی تواند به عنوان مثال مصاحبه ای را در کانال دیگری برگزار کند و مخاطب را به سمت یک نمایش در کانال خودش هدایت کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این ویژگی از ماه جاری در کانال ها پخش می شود.
پیش پرده های برتر
نمایش های برتر اکنون می توانند پیش نمایش خود را داشته باشند که یک فیلم ویدئوی تبلیغاتی است که از قبل ضبط شده بین 15 ثانیه تا 3 دقیقه است. هنگامی که بیننده قبل از شروع برنامه ریزی ویدیو روی آن می نشیند ، پیش پرده ها در صفحه تماشای نمایشگر نمایش داده می شوند.
با حداکثر 3 دقیقه فیلم کامل برای کار ، سازندگان می توانند محتوای جذاب تری را در کنار هم قرار دهند تا در راه اندازی ویدئو خود علاقه مند شوند. بدون تریلر ، صفحه تماشا فقط یک تصویر کوچک ثابت را نمایش می دهد.
YouTube نکته ای را ذکر می کند که ذکر ویدیوهایی که برای پیش پرده ها استفاده می شود باید عمومی و متعلق به کانال میزبان Premiere باشد. بنابراین یک کانال نمی تواند از ویدئوی کانال دیگر به عنوان پیش پرده خود استفاده کند.
همچنین ، تبلیغات واجد شرایط اجرا در یک پیش پرده نیستند ، مگر اینکه به عنوان یک ویدیوی مستقل در کانال سازنده نیز وجود داشته باشد.
پیش پرده های نمایش های برتر این هفته در حال پخش است.
مضامین شمارش معکوس گسترده شده است
YouTube وقتی به شمارش معکوس که بلافاصله قبل از نمایش ویدئو نمایش داده می شود ، گزینه های بیشتری به کانال ها می دهد.
تاکنون فقط یک موضوع شمارش معکوس در دسترس بوده است ، و کاربران اغلب ابراز نگرانی می کنند که موضوع شمارش معکوس لحن صحیح ویدیوی بعدی را نشان نمی دهد.
YouTube به آن بازخورد گوش داده و 10 مضمون شمارش معکوس جدید را طراحی کرده است که شامل انواع مختلفی از حالت های عمودی و حالت های مختلف است.
سازندگان اکنون می توانند موضوع شمارش معکوس Premiere را متناسب با لحن ویدئوی خود اعم از شاد ، نمایشی ، خنده دار ، ترسناک یا موارد دیگر تنظیم کنند. طول شمارش معکوس می تواند از 1 دقیقه تا 10 دقیقه باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
موضوعات جدید شمارش معکوس در اوایل سال 2021 در دسترس خواهد بود.
برنامه های برتر را در تلفن همراه برنامه ریزی کنید
برای اولین بار سازندگان می توانند اولین برنامه ها را از طریق برنامه تلفن همراه YouTube برنامه ریزی کنند. این به روزرسانی به سازندگان امکان می دهد تا ویدئویی را از دستگاه تلفن همراه خود بارگذاری کنند و همزمان آن را به صورت Premiere زمان بندی کنند.
پیش از این ، برنامه های برتر فقط از طریق سایت دسک تاپ YouTube قابل برنامه ریزی بود.
شایستگی:
یک فینال درباره صلاحیت ویژگی نیست. برای دسترسی به ویژگی های Live Redirect و Trailers ، کانال ها باید حداقل 1000 مشترک داشته باشند. هدف یوتیوب این است که در آینده به طور گسترده تری ویژگی ها را در دسترس قرار دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این ویژگی ها ، به فیلم زیر مراجعه کنید: