YouTube خریدهای مستقیم و به روز رسانی محصولات CTV را اعلام می کند

در هفته تبلیغات نیویورک ، تارا والپرت لوی ، نایب رئیس مارک و آژانس راه حل های Google ، آخرین به روزرسانی های مستقیم خرید و محصولات CTV را از YouTube اعلام کرد.

این اطلاعیه ها تصویری واضح از آنچه در آینده در جریان و تجارت ارائه می شود ، ارائه می دهد.

در یک پست در وبلاگ Google Ads & Commerce ، لوی توضیح داد که همه گیری هم حرکت به سمت جریان و هم تجارت الکترونیکی را تسریع کرد. او افزود ،

“به عنوان پلتفرم پخش شماره یک برای دسترسی با پشتیبانی از تبلیغات ، YouTube جایی است که مخاطبان سخت برای سرگرمی و ایجاد ارتباط با سازندگان و محتوای مورد علاقه خود می آیند. همچنین جایی است که مخاطبان برای خرید می آیند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

بنابراین ، YouTube از جریانها عبور می کند.

این پلتفرم همچنین میزبان یک رویداد خرید یک هفته ای زنده است که از 15 نوامبر آغاز می شود و شامل هدایای محبوب تعطیلات از سوی سامسونگ ، Verizon و Walmart است.

الهام بخشیدن به خریداران در زمان واقعی

با ادامه همگرایی تجارت درون فروشگاهی و دیجیتال ، خریداران از منابع مختلف به دنبال الهام و مشاوره هستند.

لووی می گوید ، سازندگان YouTube در این تغییر پیشتاز بوده اند و محتوای خرید مفید ، معتبر و سرگرم کننده ای را به اشتراک می گذارند که سر و صدا را کاهش می دهد. وی خاطرنشان می کند که 89 درصد بینندگان مورد بررسی می گویند به توصیه های سازندگان YouTube اعتماد دارند.

در ویدئوی زیر ، امی لانزی ، Commerce Practice Lead North America ، Publicis Groupe ، توضیح می دهد که چگونه YouTube در سفرهای خرید مصرف کنندگان نقش دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

https://www.youtube.com/watch؟v=bFaXTv_zLD8

در ابتدای سال جاری ، لوی گفت ، یوتیوب همچنین آزمایش خرید یکپارچه را آغاز کرد که به بینندگان اجازه می دهد از اعتبار و دانش سازندگان مورد اعتماد برای خرید آگاهانه در YouTube استفاده کنند.

یوتیوب در ابتدا ویدئوهای درخواستی “قابل خرید” را آزمایش کرد ، و اکنون این پلتفرم همچنین پخش زنده “قابل خرید” را نیز آزمایش می کند.

اخیراً ، یوتیوب با چندین سازنده برتر برای آزمایش ویژگیهای جدید خرید مستقیم آنها همکاری کرد و همچنین پخش زنده محصولات قابل خرید را با خرده فروشان برجسته در کانالهای آنها آزمایش کرد.

در ویدئوی زیر ، می توانید از وایت و جیل توسکانو ، معاون رسانه ای والمارت ، در مورد نحوه همکاری YouTube به آنها در درک بهتر و سازگاری با نیازهای مصرف کننده ، خبر دهید.

https://www.youtube.com/watch؟v=dJGf1HRqI50

جریان و تعطیلات YouTube از 15 نوامبر با یک هفته پخش زنده از فروشگاه آغاز می شود و به بینندگان امکان دسترسی به محصولات جدید ، پیشنهادات زمان محدود و پرسش و پاسخ زنده با سازندگان و سایر بینندگان را می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

دسترسی بیشتر به خریداران در تلویزیون های متصل

همانطور که در پست اخیر اشاره کردم ، خانواده های پخش کننده در سال گذشته برای اولین بار از خانواده های تلویزیون کابلی در ایالات متحده عبور کردند.

و طبق Comscore OTT Intelligence ، 40 درصد از کل زمان تماشای پخش آگهی در حال حاضر در YouTube انجام می شود.

لوی گفت که 60 درصد بینندگان CTV یوتیوب در حال حاضر محتوای ویدئویی را با دیگران مشاهده می کنند و “مردم با به اشتراک گذاشتن محتوای یوتیوب که بیشتر آنها را بر روی صفحه نمایش بزرگ دوست دارند با یکدیگر ارتباط عمیق تری برقرار می کنند.”

برندها در اینجا فرصتی برای گسترش دامنه و تأثیر کمپین های تبلیغاتی خود دارند.

همچنین در این ماه ، تبلیغ کنندگان آمریکایی می توانند سرمایه گذاری های ویدیویی CTV YouTube خود را در YouTube و YouTube TV به طور کامل اندازه گیری کنند. این یک دید دقیق تر از میزان افزایش و فرکانس واقعی در Comscore Campaign Ratings (CCR) دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این پست اشاره می کند که اندازه گیری CTV Nielsen Digital Ad Ratings (DAR) برای تلویزیون YouTube در دسترس است و همچنین به زودی برای CTV YouTube در ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود.

YouTube همچنین کمپین های اقدام ویدیویی را ارتقا داد تا اخیراً به صورت خودکار موجودی CTV را شامل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین اطلاعیه های YouTube ، برنامه اصلی هفته تبلیغات را در زیر مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=eTKXjRml0XY


تصویر ویژه: I AM NIKOM/Shutterstock

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید