YouTube برنامه هایی را برای به روزرسانی نحوه عملکرد تبلیغات میانی ، از 12 ماه مه فاش کرد.
این بروزرسانی در نشان دادن تبلیغات بیشتر در نقاط ضعف طبیعی در فیلم ها ضمن کاهش مکانهای تبلیغاتی قطع که می تواند منجر به ترک بیننده شود ، تمرکز دارد.
تغییرات کلیدی در قرار دادن آگهی میانه رول
YouTube در اولویت قرار دادن تبلیغات میانه رول در نقاط شکست طبیعی ، مانند انتقال صحنه یا مکث در محتوا ، به جای در سکانس های اکشن یا وسط جملات قرار خواهد گرفت.
برای فیلم های قدیمی که قبل از 24 فوریه بارگذاری شده است ، YouTube به طور خودکار شکاف های تبلیغاتی را در نقاط شکست طبیعی برای سازندگان که قبلاً از مکان های دستی میانه استفاده کرده اند ، اضافه می کند.
نکته مهم این است که سازندگان می توانند در صورت تمایل به حفظ کنترل دستی ، از این مکان اتوماتیک از طریق استودیوی YouTube خودداری کنند.
ابزارهای جدید خالق که در حال چرخش هستند
برای کمک به سازندگان با این تغییرات ، YouTube دو ویژگی جدید را معرفی می کند:
- بازخورد در استودیوی YouTube: این ابزار در صورت قرار دادن اسلات های آگهی میانه رول به صورت دستی “قطع” در نظر گرفته می شود و به سازندگان این امکان را می دهد تا مکان های خود را بر این اساس تنظیم کنند.
- اسلات تبلیغات اتوماتیک: سازندگان اکنون می توانند همزمان مکان های دستی و اتوماتیک میانی را فعال کنند. این رویکرد ترکیبی به سازندگان این امکان را می دهد تا در حالی که سیستم YouTube فرصت های اضافی برای شکست طبیعی را مشخص می کند ، شکاف های تبلیغاتی خاص را کنترل کنند.
توماس کیم (“TK”) ، که رئیس برنامه شریک YouTube است ، در یک فیلم توضیح داد:
“سازندگان در گذشته مجبور بودند بین میانه های اتوماتیک یا دستی را انتخاب کنند ، و اکنون می خواهیم این گزینه را برای شما فراهم کنیم.”
تأثیر بر استراتژی های مختلف خالق
این تغییرات بر اساس استراتژی های میانه رول فعلی ، بر خلاقان متفاوت تأثیر می گذارد:
- سازندگان فقط با استفاده از رول های میانی اتوماتیک استفاده می کنند: هیچ اقدامی لازم نیست ؛ این کانال ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
- سازندگان به صورت دستی در حال قرار دادن رول های میانه در استراحت های طبیعی هستند: این کانال ها باید تحت تأثیر قرار بگیرند ، اما از آنها تشویق می شوند که از ابزار جدید بازخورد برای تأیید مکان های خود استفاده کنند.
- سازندگان قرار می گیرند بدون در نظر گرفتن جریان محتوا ، رول های میانی را در فواصل ثابت قرار می دهند: در صورت عدم تطبیق استراتژی های خود ، این کانال ها ممکن است کاهش درآمد را کاهش دهند ، زیرا YouTube تبلیغات کمتری را در نقاط مداخله نشان می دهد.
مزایای درآمد بالقوه
YouTube نتایج درآمد مثبت را از آزمایش اولیه گزارش می دهد.
کانال هایی که تبلیغات خودکار میانه رول و مکان های دستی را فعال می کنند ، به طور متوسط 5 ٪ افزایش در درآمد AD YouTube در مقایسه با افرادی که از رول های دستی استفاده می کنند ، افزایش یافته است.
TK در فیلم اعلامیه بیان کرد:
“با افزودن خودکار در بالا (از مکان های دستی) ، به سیستم های ما این امکان را می دهد تا شکستگی های بالقوه بهتری پیدا کنند و فرصت تبلیغ شما را افزایش می دهند.”
چه سازندگان اکنون باید انجام دهند
با استفاده از تغییرات در 12 مه ، YouTube تقریباً 2.5 ماه به سازندگان می دهد تا استراتژی های خود را تنظیم کنند. شرکت توصیه می کند:
- مکان های دستی میانه رول موجود را با ابزار جدید بازخورد بررسی کنید
- با توجه به فعال کردن اسلات های تبلیغاتی خودکار در کنار مکان های دستی
- اگر فیلم های فعلی فرصت های مکان یابی غیر متقابل را محدود کنند ، ایجاد محتوا با نقاط ضعف طبیعی تر ایجاد کنید
YouTube به سازندگان یادآوری می کند که کنترل می کنند که آیا تبلیغات میانه رول را نشان می دهند و در کجا ظاهر می شوند. این شرکت میانه رول اتوماتیک را در فیلم هایی که آنها را فعال نمی کنند ، مجبور نمی کند.
TK به سازندگان اطمینان داد
“ما هیچ کنترلی را از بین نمی بریم. شما کنترل دارید که آیا می خواهید تبلیغات میانه رول را روشن کنید ، تبلیغات میانه رول را خاموش کنید ، جایی که می خواهید آنها را قرار دهید. تنها چیزی که ما به شما می دهیم ویژگی های بیشتری برای کمک به شما در بهینه سازی آن ها و گزینه های بیشتر به شما کمک می کند. “
برای اطلاعات بیشتر ، به فیلم زیر مراجعه کنید:
https://www.youtube.com/watch؟v=f6ddcv4abhg
تصویر برجسته: Daily_creativity/Shutterstock