یوتیوب در حال ارائه ویژگیهای جدیدی است که هدف آن آسانتر کردن پلتفرم برای تبلیغکنندگان است. ابتکارات کلیدی عبارتند از:
- برای سفارشیسازی مکانهای تبلیغاتی، کنترلهای خرید را قالببندی کنید، مانند اجرای کمپین منحصراً در Shorts
- قالبهای تبلیغاتی جدید مخصوص Shorts مانند «برچسبهای» تعاملی و تبلیغات تصویری متحرک
- برای بهبود هدفیابی و اندازهگیری، دادههای بینندگان Shorts را گسترش داد
- ابزارهای ساده برای همکاری برندها با سازندگان و نشان دادن محتوای آنها در تبلیغات
چرا ما اهمیت می دهیم. بهروزرسانیهای YouTube قابلیتهای سفارشیسازی، تعامل و اندازهگیری بیشتری را برای دسترسی مؤثر به بینندگان درگیر در قالب رو به رشد Shorts و اکوسیستم سازندهاش ارائه میکنند.
با سرمایهگذاری بر روی این ابزارها و قالبها، شانس خود را برای ارتباط با مخاطبان خود از طریق ترکیبی از محتوای سنتی، کوتاه و مبتنی بر خالق افزایش میدهید و دسترسی و تعامل را در یکی از بزرگترین پلتفرمهای ویدیویی به حداکثر میرسانید.
اعداد (طبق گزارش گوگل):
- طبق نظرسنجی مورگان استنلی، اکنون 40 درصد از بینندگان YouTube که از TikTok یا حلقههای اینستاگرام استفاده نمیکنند، YouTube Shorts است.
- آگهیهای مشارکتی با محتوای سازنده میتوانند با توجه به دادههای داخلی YouTube، تا ۲۰٪ تبدیلهای بیشتری را در فید Shorts در مقایسه با آگهیهای مارک آگهیدهنده ایجاد کنند.
چیزی که آنها می گویند. یوتیوب در اطلاعیه خود گفت: “اعلامیه های امروز برای قدرتمندتر کردن همه این سطوح با تاکید ویژه بر تبلیغات Shorts طراحی شده اند.”
خط پایین. یوتیوب برای کمک به برندها از پلتفرم و اکوسیستم سازندهاش بهترین استفاده را میکند، زیرا تلاش میکند جایگاه خود را در نبرد تشدیدکننده برای بودجههای تبلیغات ویدئویی دیجیتال تثبیت کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو