YouTube از ابزارهای جدیدی برای کمک به برندها برای استفاده از محتوای سازنده و تبلیغات Shorts رونمایی می کند

یوتیوب در حال ارائه ویژگی‌های جدیدی است که هدف آن آسان‌تر کردن پلتفرم برای تبلیغ‌کنندگان است. ابتکارات کلیدی عبارتند از:

  • برای سفارشی‌سازی مکان‌های تبلیغاتی، کنترل‌های خرید را قالب‌بندی کنید، مانند اجرای کمپین منحصراً در Shorts
YouTube از ابزارهای جدیدی برای کمک به برندها برای استفاده از محتوای سازنده و تبلیغات Shorts رونمایی می کند
  • قالب‌های تبلیغاتی جدید مخصوص Shorts مانند «برچسب‌های» تعاملی و تبلیغات تصویری متحرک
اسکرین شات 2024 11 13 در 18.23.06اسکرین شات 2024 11 13 در 18.23.06
  • برای بهبود هدف‌یابی و اندازه‌گیری، داده‌های بینندگان Shorts را گسترش داد
  • ابزارهای ساده برای همکاری برندها با سازندگان و نشان دادن محتوای آنها در تبلیغات
اسکرین شات 2024 11 13 در 18.20.45اسکرین شات 2024 11 13 در 18.20.45

چرا ما اهمیت می دهیم. به‌روزرسانی‌های YouTube قابلیت‌های سفارشی‌سازی، تعامل و اندازه‌گیری بیشتری را برای دسترسی مؤثر به بینندگان درگیر در قالب رو به رشد Shorts و اکوسیستم سازنده‌اش ارائه می‌کنند.

با سرمایه‌گذاری بر روی این ابزارها و قالب‌ها، شانس خود را برای ارتباط با مخاطبان خود از طریق ترکیبی از محتوای سنتی، کوتاه و مبتنی بر خالق افزایش می‌دهید و دسترسی و تعامل را در یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ویدیویی به حداکثر می‌رسانید.

اعداد (طبق گزارش گوگل):

  • طبق نظرسنجی مورگان استنلی، اکنون 40 درصد از بینندگان YouTube که از TikTok یا حلقه‌های اینستاگرام استفاده نمی‌کنند، YouTube Shorts است.
  • آگهی‌های مشارکتی با محتوای سازنده می‌توانند با توجه به داده‌های داخلی YouTube، تا ۲۰٪ تبدیل‌های بیشتری را در فید Shorts در مقایسه با آگهی‌های مارک آگهی‌دهنده ایجاد کنند.

چیزی که آنها می گویند. یوتیوب در اطلاعیه خود گفت: “اعلامیه های امروز برای قدرتمندتر کردن همه این سطوح با تاکید ویژه بر تبلیغات Shorts طراحی شده اند.”

خط پایین. یوتیوب برای کمک به برندها از پلتفرم و اکوسیستم سازنده‌اش بهترین استفاده را می‌کند، زیرا تلاش می‌کند جایگاه خود را در نبرد تشدیدکننده برای بودجه‌های تبلیغات ویدئویی دیجیتال تثبیت کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link