Yoast SEO برای Shopify و Shopify

ماه مه قطعا یک ماه جالب برای بازرگانان Shopify است. Shopify ویژگی های جالب بسیاری مانند مخاطبان Shopify و وعده Shopify را اعلام کرده است. و این همه چیز نیست، زیرا Yoast SEO برای Shopify نیز بهبود یافته و اکنون با Google Merchant Store سازگار است.

چه چیزی در Yoast SEO برای Shopify وجود دارد؟

Yoast SEO اکنون با Google Merchant Center سازگار است

Google Shopping مکان مهمی برای افزایش آگاهی در مورد محصولات شما و افزایش ترافیک است. برای وارد کردن محصولات به Google Shopping، ابتدا باید کانال Google را راه‌اندازی کنید. وقتی این کار را انجام دادید، می خواهید محصولات شما با نتایج غنی برجسته شوند. از آنجا که Yoast SEO برای Shopify اکنون با Google Merchant Center، محصولات شما در Google Shopping سازگار است ماندن واجد شرایط برای عناصر مهم در نتایج غنی از محصول، غنی، مانند محدوده قیمت و در دسترس بودن.

رفع اشکال و پیشرفت های بیشتر

  • ما محل قرارگیری سئو و تحلیل خوانایی را تغییر دادیم. این جریان کاربر را بهبود می بخشد، زیرا ابتدا بهتر است روی تجزیه و تحلیل سئوی خود و سپس روی خوانایی خود کار کنید.
  • نامگذاری Yoast SEO برای متغیرهای جایگزین و فیلتر کردن مجموعه ها اکنون رابط کاربری Shopify را بهتر منعکس می کند.
  • داده‌های متافیلد خود را در فایل‌های موضوعی به‌روزرسانی کردیم تا از سیستم جدید نوع متافیلد برای فروشگاه آنلاین 2.0 پشتیبانی کنیم.

آیا در مورد همه تغییراتی که ایجاد کرده ایم کنجکاو هستید؟ Yoast SEO برای Shopify تغییرات را بخوانید!

Yoast SEO را به دوستان خود معرفی کنید و جوایز دریافت کنید

این ماه، Yoast SEO برای Shopify یک برنامه ارجاع منتشر کرد. مشتریان می توانند ثبت نام کنند و شبکه خود را متقاعد کنند تا Yoast SEO را نصب کنند. برای هر شخصی که مشتری به آنها مراجعه می کند، آنها هر دو یک ماه Yoast SEO برای Shopify به صورت رایگان دریافت کنید. با این کار، می توانید در پول خود صرفه جویی کنید و به یک دوست کمک کنید تا رتبه فروشگاه خود را افزایش دهد! این یک برد-برد است. در پایان، دیگر منتظر نمانید و برای برنامه ارجاع ثبت نام کنید.

اخبار Shopify

Shopify Audiences راه اندازی شده است

Shopify Audiences ابزاری انحصاری برای بازرگانان Shopify Plus برای یافتن خریداران با هدف بالا است. با این ویژگی جدید، Shopify وعده افزایش نرخ تبدیل در تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام (و بعداً در کانال های دیگر) را می دهد. برای افزایش نرخ تبدیل و بهبود ROAS، فقط باید چند دکمه را کلیک کنید. این تقریباً خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد. (حداقل) یک شکار بزرگ وجود دارد: بازرگانان Shopify باید داده های شخص اول خود را به اشتراک بگذارند. آیا ارزشش را دارد؟ Loox یک وبلاگ گسترده در مورد هر چیزی که باید در مورد Shopify Audiences بدانید نوشته است.

Shopify Deliverr را خریداری کرد و “Shopify Promise” را اعلام کرد

حمل و نقل سریع و مطمئن برای همه فروشگاه های آنلاین مهم است. و برای اینکه Shopify با آمازون رقابت کند، باید به یک پلتفرم تجارت الکترونیک سرتاسر تبدیل شود: از ایجاد فروشگاه‌ها تا انجام پرداخت‌ها تا حمل و نقل آسان. آنها با خرید Deliverr یک قدم به این هدف نزدیکتر شده اند. اکنون، آن‌ها می‌توانند «وعده Shopify» را انجام دهند: سرویسی که گزینه‌های تحویل دو روزه و روز بعد را از سوی تاجرانی که دوست دارند به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.