هر سال، به لحظات، افراد و روندهایی که حس کنجکاوی جمعی ما را در سال در جستجو برانگیخت نگاه می کنیم. در سرتاسر جهان، مردم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد همه چیز بودند، از مسائل پیچیده جهانی، راههای کمک به یکدیگر – بدون ذکر آخرین اخبار فرهنگ پاپ.
«Wordle» پرطرفدارترین جستجو در سراسر جهان بود، زیرا حدس زدن کلمات پنج حرفی هر روز به یک روش زندگی تبدیل شد. در Assistant، یکی از مهمترین درخواستهای تلفن همراه امسال این بود که «یک واقعیت سرگرمکننده را به من بگو». œTop Gun: Maverick، و نحوه یادگیری زبان های جدید، به ویژه Minion، High Valyrian و Klingon. همچنین به نظر میرسد که بسیاری از ما نمیتوانیم آهنگهای برنامههای تلویزیونی موفق را از ذهن خود بیرون بیاوریم، با «پسوری» علی ستحی که به برترین آهنگ جهانی Hum to Search تبدیل شده است.
در حالی که Year in Search چیزهای زیادی را در مورد وجوه مشترک همه ما نشان می دهد، هر انجمن نشان داد که منحصر به فرد است. امسال یک مرکز محلی راهاندازی میکنیم که گرایشهای جالبی را از سرتاسر ایالات متحده به نمایش میگذارد، به عنوان مثال، مناطق آنکوریج، آلاسکا و دموین، آیووا تنها دو مکان در ایالات متحده بودند که «لحاففروشیها» را در ترند برتر خود داشتند. جستجوهای «نزدیک من». و در حالی که به نظر می رسید آن مناطق در یک پتوی گرم دنج بمانند، مناطق دیگری مانند پارکرزبورگ، ویرجینیای غربی «پارک سگ» را به عنوان پرطرفدارترین جستجوی «نزدیک من» داشتند. و حتی اگر جستجو برای «negroni sbagliato». € به بالاترین سطح جهانی در سرتاسر جهان رسید، تنها دو منطقه در ایالات متحده، گراند جانکشن، کلرادو و شروپورت، لوئیزیانا، «نگرونی» را به عنوان برترین دستور العمل های پرطرفدار خود داشتند.