در 22 سال گذشته، Year in Search نگاهی منحصربهفرد به آنچه همه ما به آن اهمیت میدادیم، آنچه که ما را برانگیخت و ما را مجذوب خود کرد، در سراسر جهان ارائه کرده است. امسال نیز تفاوتی نداشت.
سال 2022 با جستجوی جمعی ما برای تغییر و امکانات جدید تعریف شد. پس از دو سال عدم اطمینان، دوباره قویتر ظاهر شدیم، قدرتمندتر شدیم و به دنبال راههایی برای تبدیل شدن به نسخههای بهتری از خود بودیم. ما خودمان را به چالش کشیدیم و سوالات شخصی مانند «میتوانم تغییر کنم؟» پرسیدیم
علاقه جستجوی جهانی به «چگونه خودم را تغییر دهم» و «چگونه بهتر باشم» امسال به بالاترین حد خود رسید. جستجوهای پرطرفدار از تغییر شغل گرفته تا راه هایی برای بهبود خودمان و روابطمان متغیر بود. برای اولین بار در تاریخ Google Trends، جهان بیشتر از «شادترین شهرها» «شادترین شغل» را جستجو کرد. همیشه. ما به دنبال تغییرات بزرگ و کوچک بودیم: بیش از هر زمان دیگری به دنبال نکاتی در مورد چگونگی صحبت کردن بیشتر بودیم، و همچنین به دنبال نکاتی در مورد تغییر سبک شخصی خود بودیم.
اما در بحبوحه این رشد شخصی، با درگیری های جهانی و بلایای طبیعی روبرو شدیم که عزم ما را مورد آزمایش قرار دادند. در این لحظات ما به عنوان یک جامعه جهانی گرد هم آمدیم و با جستجوی «چگونه به اوکراین کمک کنیم» یا «چگونه به پورتوریکو کمک کنیم» به دنبال راه هایی برای حمایت از یکدیگر بودیم. لحظات ما را برانگیخت تا سؤالاتی مانند “چگونه نترس باشیم” و “آیا می توانم تغییر ایجاد کنم” بپرسیم.
با نزدیک شدن به پایان سال، لحظه ای به گذشته نگاه کنید، فکر کنید و تمام لحظاتی را جشن بگیرید که امسال ما را به چالش کشیدند، الهام بخشیدند و ما را قادر به رشد کردند. برای تماشای فیلم و دیدن همه روندهایی که سال 2022 را تعریف کردهاند، به وبسایت سال جستجوی ما مراجعه کنید.