Xsolla برای افزایش کسب درآمد از بازی و تعامل بازیکن ، راه حل ارائه دهنده ارائه می دهد

شرمن اوکس ، ایالات متحده ، 4 مارس ، 2025/GamingWire/-Xsolla ، یک شرکت پیشرو در تجارت ویدیویی بازی های ویدیویی ، از راه اندازی Xsolla ProductWall ، یک راه حل پویا برای افزایش کسب درآمد بازی و تعامل پخش کننده خبر داد.

یکی از مهمترین چالش ها برای توسعه دهندگان ، کسب درآمد از بازیکنانی است که خریدهای درون برنامه ای را انجام نمی دهند. Xsolla ProductWall به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا با اجازه دادن به بازیکنان برای کسب پاداش مجازی با انجام درخواست ها یا اقدامات تبلیغ کنندگان – مشارکت رانندگی و رشد درآمد ، یک استراتژی کسب درآمد متعادل ایجاد کنند.

Xsolla ProductWall با ارائه توسعه دهندگان و ناشران تا 90 ٪ سهم درآمد ، در این صنعت برجسته است ، که بسیار بیشتر از میانگین صنعت معمولی 30-60 ٪ است. این مدل سخاوتمندانه تضمین می کند که توسعه دهندگان ضمن حفظ انعطاف پذیری در استراتژی های کسب درآمد جهانی ، درآمد خود را به حداکثر برسانند.

توسعه دهندگان می توانند یکپارچه XSOLLA BRODEYWALL را با ویژگی های کلیدی ادغام کنند:

  • تعامل بازیکن افزایش یافته: بازیکنان درگیر با طیف متنوعی از وظایف ، از جمله هزینه برای هر نصب (CPI) ، هزینه برای هر درگیری (CPE) ، هزینه هر خرید (CPA) و هزینه برای هر کلیک (CPC).
  • دامنه و دسترسی گسترده تر: ارائه درخواست ها و پاداش هایی که برای مخاطبان جهانی جذاب است ، توسعه دهندگان می توانند درآمد حاصل از بازارهای دست نخورده را بدست آورند و نتایج را در …

Source link