WTF تحقیق مختلط است؟

عکس پروفایل نویسنده

@دانیلکیندانیل کاین

بنیانگذار و مدیرعامل OpinionX – یک نظر سنجی نسل بعدی برای یافتن آنچه برای مردم بیشترین اهمیت را دارد.

تحقیق روشهای ترکیبی به عنوان نوعی تحقیق در مورد کاربر تعریف می شود که روشهای کمی و کیفی را در یک مطالعه واحد ترکیب می کند. شرکت هایی مانند Spotify ، Airbnb و Lyft از روش Mixed Method Research برای ترکیب بینش غنی کاربر با آمار عملی برای بینش عمیق تر کاربر استفاده می کنند.

تحقیق روشهای ترکیبی از کجا آمده است؟

قوانین تحقیقات کاربران تغییر کرده است. با معمولتر شدن تحقیقات در مقیاس ، تمایز بین تحقیقات کیفی و کمی مبهم است. شرکتهای دارای رشد سریع ، محققان مسلط به هر دو روش کیفی را در اولویت قرار می دهند و روش های کمی که می تواند با هر چالش تحقیق سازگار باشد. ما وارد دوران تحقیق روشهای ترکیبی.

به طور سنتی این روشهای تحقیق کیفی و کمی در تقابل مشاهده می شدند. هر طرف با افتخار می ایستاد و اعلام می کرد که روش های آنها برای موفقیت شرکت از اهمیت بیشتری برخوردار است. محقق این تحقیق را با استفاده از روش تحقیق کیفی یا کمی انجام داد و یافته ها را به تنهایی تفسیر کرد.

سپس همه چیز تغییر کرد. اهمیت شرکت با اهمیت یافتن رشد شرکتهای مبتنی بر محصول و رشد ناب …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور