چرا WFH می تواند پایان اتومبیل را همانطور که می دانیم هجی کند

 عکس نمایه نویسنده

@ dmytro-spilkaDmytro Spilka

Dmytro بنیانگذار Solvid و Pridicto است. ویژه در هاکرنون ، TechRadar و کارآفرین.

Covid-19 ما را به دوران عدم اطمینان زیادی سوق داده است. هر صنعتی به طریقی تحت تأثیر همه گیری ویرانگر قرار گرفته است و به زودی هیچ نشانه ای از بازگشت به زندگی عادی در خط لوله وجود ندارد.

عواقب ناشی از بیماری همه گیر حرکت گسترده ای را به سمت کار در خانه (WFH) برای مشاغل متقاضی ادامه فعالیت همزمان با جلوگیری از گسترش ویروس به همراه داشته است.

با موفقیت کوتاه مدت WFH ، تأثیرات گسترده تر کارمندان بیشتر برای ادامه کار از راه دور با شروع بازگشت مجدد کشورها به روش “جدید طبیعی” زندگی پس از کوید ، تأثیرات گسترده تری خواهد داشت ، این برای صنعت اتومبیل سازی معنی دارد؟

بیایید بررسی کنیم که آیا محبوبیت کار از راه دور در پی Covid می تواند در نهایت پایان موتور را همانطور که می شناسیم بیان کند:

The Lure of Going Remote < / h2>

این خبر در پی ادعای کریس هرد ، بنیانگذار و مدیرعامل Firstbase ، مبنی بر وجود 255 میلیون کارگر از راه دور تا پایان دهه وجود دارد. گله به دلایل پیشنهاد چنین جذب سنگینی از کارگران از راه دور ، به توسعه فن آوری های WFH و تغییر تنظیمات در کنار ضرورت پیشگیری از بیماری همه گیر اشاره می کند.

همزمان با تبدیل WFH به عادی شدن میلیون ها کارگر ، رفت و آمد معمولی آنها به طور خودکار به گذشته تبدیل می شود. این امر منجر به افت قابل توجهی در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین اتومبیل ها برای رسیدن از A به B می شود.

علاوه بر این ، کار از راه دور ممکن است پایان خانوارهای دارای ماشین های متعدد را رقم بزند. اگر کاربران دیگر نیازی به رانندگی و پارک کردن در محل کار خود نداشته باشند ، اشتراک خودرو می تواند در خانواده ها بسیار مثرتر باشد.

کاهش فروش به عنوان علامت هشدار

(تصویر: / p>) >

همزمان با شیوع ویروس در اروپای غربی در بهار سال 2020 ، در حالی که شهروندان قفل محکم را پذیرفتند و در خانه ماندند ، فروش خودروهای دست دوم در برخی کشورها تا 80 درصد کاهش یافت

طبق تحقیقات اقتصادی “تایمز” ، فروش وسایل نقلیه جدید 47٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، در حالی که خرید ناوگان اجاره ای ، تجاری و دولتی با 70٪ کاهش در همان مدت بازه زمانی.

اگرچه ارزش این است که این رقم ها را با توجه به اینکه اکثر نمایندگی های فروش در سراسر جهان به دلیل اقدامات قفل و انزوا به دلیل بسته شدن درب منزل متحمل سختی زیادی شده اند ، متضرر شویم ، اما کاهش قدرت مصرف کننده مصرف کننده همراه با افزایش WFH در کاهش اهداف خرید مصرف کنندگان نسبت به خرید اتومبیل نقشی داشته است ، که منجر به افزایش بودجه اتومبیل و پیشنهادات سخاوتمندانه از تولیدکنندگان محبوب می شود ، جایی که کاربران می توانند ماهانه وسیله نقلیه خود را پرداخت کنند.

فشار برای حمل و نقل جایگزین

گاردین اخیراً گزارشی را ارائه داده است که نشان می دهد رانندگی ممکن است به دنبال Covid-19 هرگز دوباره نباشد ، برجسته کردن شهرهایی مانند میلان با بیان اینکه قصد دارند پس از همه گیری و همچنین در سراسر انگلیس برای ایجاد مکان های دوچرخه سواری و پیاده روی بیشتر به جای جاده های خالی فراخوانی می کند.

در ماه های پس از انتشار مقاله ، چنین تماس هایی در انگلیس به فشار MP توسط دولت مبنی بر قانونی کردن انواع جایگزین حمل و نقل اسكوترهای الکترونیکی تبدیل شده است.

برای کسانی که در شهرها و شهرهای پرجمعیت زندگی می کنند ، علاقه شهروندان به اتومبیل و حمل و نقل عمومی در کمترین حد ممکن است زیرا شهروندان تلاش می کنند اثر اقدامات طولانی مدت فاصله گذاری اجتماعی را از بین ببرند و نزدیکی با سایر کاربران حمل و نقل.

با تأکید کمتر بر سفرهای ضروری کار ، روشهای حمل و نقل کندتر و کمتر کلاستروفوبیک می توانند در شهرها از محبوبیت بیشتری برخوردار شوند زیرا کاربران به دنبال راههای راحت تر برای رسیدن از A به B هستند .

تغییر نگرش نسبت به خرید

بنابراین ، با مصرف کنندگان کمتری که به وسیله نقلیه برای رفت و آمد صبح احتیاج دارند و پذیرندگان گسترده تر روش های جایگزین حمل و نقل مانند دوچرخه ، روروک مخصوص بچه ها و حتی راه رفتن ، این کجا ماشین را ترک می کند؟

خوشبختانه برای تولیدکنندگان ، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد تقاضا در مناطق روستایی و مناطق با زیرساخت های حمل و نقل ضعیف تر ، به همان سطح قبلی باز می گردد ، زیرا در نهایت بر Covid-19 غلبه کرده و بازگشت می کنیم. به زندگی “جدید عادی”.

با این وجود ، تغییر عمده دیگری در آینده اتومبیلرانی پس از Covid شامل این خواهد شد که چه تعداد راننده اتومبیل خود را خریداری می کنند. در حالی که فروش آنلاین فقط در حدود 10-15٪ از خریدهای اتومبیل ایالات متحده در سال 2019 بوده است ، منطقی است که انتظار داشته باشیم این رقم بیش از 2020 و بعد از آن به طور قابل توجهی افزایش یابد. این امر نه تنها با لزوم استفاده از نمایندگی های آنلاین در حالی که محل های فروش آجر و ملات بسته است ، بلکه با افزایش سطح رقابت بین نمایندگی ها تسریع می شود.

علاوه بر این ، بیماری همه گیر بر میزان هزینه مردم برای دسترسی به اتومبیل بسیار تأثیر خواهد گذاشت. با تهدید به رکود جهانی که قدرت مصرف کننده را متوقف می کند ، ممکن است بیشتر شاهد وام خودرو باشیم تا خریدهای مستقیم ، زیرا رانندگان سعی می کنند پول خود را در کوتاه مدت ادغام کنند.

ما حتی می توانستیم خانواده هایی را ببینیم که برای خرید اتومبیل های همه منظوره در کنار هم جمع می شوند نه این که با سه یا چهار وسیله نقلیه که در ابتدا برای تحویل اعضای مختلف خانواده به مقصد رفت و آمدشان در جاده های مختلف خریداری شده بودند ، راه داشته باشند.

نکته جالب در مورد دنیای اتومبیلرانی این است که توانایی سازگاری دارد تا به راحتی تغییر کند. این صنعت قرار است از نظر انطباق فناوری هوش مصنوعی در وسایل نقلیه ، پیشرفت های قابل توجهی را بپذیرد و پیشرفت آن در جهت تأمین نیازهای متغیر مصرف کنندگان در دنیای پس از Covid ، جالب خواهد بود.