6 دلیلی که بازدیدکنندگان سایت تبدیل نمی شوند

بعد از اینکه کار را انجام دادید تا شخصی را در سایت خود قرار دهید، می خواهید مطمئن شوید که او می ماند، به اطراف نگاه می کند، و خریدی انجام می دهد یا برخی از اقدامات مورد نظر را انجام می دهد. با این حال، شما نمی توانید مطمئن باشید که هر کاربر این کار را دنبال می کند و مشتری می شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که بازدیدکنندگان سایت تبدیل نمی کنند. این صفحه شش مورد برتر را نشان می دهد:

  1. آنها نمی دانند چه اقداماتی باید انجام دهند
  2. پیمایش وب سایت شما سخت است
  3. آنها به سایت یا شرکت شما اعتماد ندارند
  4. معلوم نیست محصول شما چه سودی برای آنها دارد
  5. آنها کسی را ندارند که به سوالات آنها پاسخ دهد
  6. شما کاربران اشتباهی را هدف قرار می دهید

به خواندن ادامه دهید تا در مورد هر دلیل و نحوه تبدیل بازدیدکنندگان با مراحل خاص بیشتر بدانید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

6 دلیلی که بازدیدکنندگان سایت تبدیل نمی شوند

1. آنها نمی دانند چه اقداماتی را باید انجام دهند

تبدیل نشدن وب سایت شما ممکن است به دلیل خطا یا سردرگمی کاربر اتفاق بیفتد. اگر کاربران ندانند چه مراحلی را باید انجام دهند، در سایت شما تبدیل نخواهند شد. به همین دلیل است که داشتن فراخوان‌های اقدام واضح (CTA) برای گفتن به کاربران در مرحله بعد ضروری است.

فرض کنید شخصی از طریق یک تبلیغ پولی وارد سایت شما می شود. آنها در مورد محصول شما می خوانند، اما هیچ پیوند یا دکمه ای وجود ندارد که به آنها بگوید چه کاری باید انجام دهند. آنها احتمالاً تسلیم خواهند شد و به دنبال کسب و کار دیگری خواهند بود.

در حالی که انتقال از یک سرنخ به مشتری ممکن است برای شما بصری به نظر برسد، بازدیدکنندگان شما به کمک بیشتری نیاز دارند.

چگونه برای رفع

  • از CTA های واضح استفاده کنید که به بازدیدکنندگان می گوید گام بعدی برای پیشبرد شرکت شما چیست

2. پیمایش وب سایت شما سخت است

اگر وب‌سایتی دارید، احتمالاً از خود پرسیده‌اید: «چرا کلیک می‌کنم اما هیچ تبدیلی دریافت نمی‌کنم؟» اما اگر ترافیک دارید، این اولین قدم عالی است!

پیمایش وب‌سایت برای کمک به مشتریانتان برای کاوش در صفحات دیگر پس از یافتن شما ضروری است. اگر کاربران به صفحه جدیدی بروند و نتوانند برگردند، یا اگر بخواهند موضوع خاصی را پیدا کنند و نتوانند، باز می گردند. ناوبری پاک از این اتفاق جلوگیری می کند.

روشی که ناوبری خود را ارائه می دهید باید با طرح وب سایت شما مطابقت داشته باشد، اما اکثر شرکت ها از نوار ناوبری در بالای هر صفحه استفاده می کنند:

این ابزار به آن‌ها می‌گوید کجا صفحات خاصی را پیدا کنند و به آنها کمک می‌کند در سایت شما حرکت کنند.

چگونه برای رفع

  • از یک سیستم ناوبری واضح استفاده کنید که کاربران را از طریق وب سایت و قیف فروش شما راهنمایی می کند

3. آنها به سایت یا شرکت شما اعتماد ندارند

کاربران نمی خواهند از طریق یک سری تبلیغات نگاه کنند یا مدت طولانی در یک سایت محافظت نشده بمانند. بسیاری از اوقات، مرورگرهای آنها به آنها می گویند که سایت شما محافظت نشده است، که آنها را تشویق می کند تا گزینه دیگری را پیدا کنند.

استفاده از گواهینامه SSL وب سایت شما را ایمن نگه می دارد. گواهی SSL یک مدرک دیجیتالی است که هویت وب سایت شما را احراز هویت می کند و اتصال ایمن را امکان پذیر می کند:

علاوه بر ایمن نگه داشتن سایت خود، باید آنها را در مورد شرکت خود آگاه کنید تا اعتماد ایجاد کنید – این روشی است که بازدیدکنندگان را تبدیل کرده و شهرت خود را افزایش می دهد. به آنها بگویید که چه کسی هستید، ماموریت شما چیست و چه ارزش هایی برای اثبات حقانیت خود دارید و آنها را تشویق به مرور کنید.

چگونه برای رفع

  • سایت خود را ایمن کنید و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت خود در طول نسخه ارائه دهید

4. معلوم نیست محصول شما چه سودی برای آنها دارد

به عنوان یک تجارت، وظیفه شما این است که به کاربران بگویید چگونه می توانید زندگی آنها را بهتر کنید. مزایای محصول و خدمات شما برای نشان دادن اینکه چرا باید پول خود را با شما خرج کنند بسیار مهم است.

مزایا و ویژگی ها یکسان نیستند. ممکن است ویژگی های زیر را در صفحات محصول یا خدمات خود فهرست کنید:

  • ابعاد محصول
  • مشخصات خدمات
  • جزئیات خرید

با این حال، اینها توضیح نمی دهند که کاربر چه چیزی از محصول شما دریافت می کند، که می تواند منجر به تبدیل نشدن وب سایت شما شود. بنابراین، حتماً در مورد مزایای محصولات یا خدمات خود نیز صحبت کنید. برخی از مزایای مثال عبارتند از:

  • محصول هزینه ها را کاهش می دهد
  • کاربران می توانند در زمان استفاده از خدمات شما صرفه جویی کنند
  • خدمات شما از بروز مشکلات بیشتر در آینده جلوگیری می کند

چگونه برای رفع

  • تمام ویژگی ها را به وضوح بیان کنید و مزایایی که محصول یا خدمات شما ارائه می دهد

5. کسی را ندارند که به سوالات آنها پاسخ دهد

صفحات محصول شما ممکن است فضایی برای سوالات باقی بگذارد. اگر آنها بخواهند بیشتر بیاموزند، و شما زمان پاسخ آهسته ای داشته باشید، چه اتفاقی می افتد؟ شما یک تبدیل را از دست خواهید داد.

گنجاندن بخش پرسش‌های متداول (پرسش‌های متداول) می‌تواند به شما کمک کند بدون نیاز به حضور شخصی 24/7، اطلاعات دقیق‌تری به مشتریان بدهید:

چت بات ها گزینه دیگری هستند که به شما کمک می کنند بدون پاسخ های دستی، تبدیل های بیشتری دریافت کنید:

اگر کاربران قبل از تبدیل، اطلاعات بیشتری در مورد محصول شما بخواهند، می توانند پاسخ های سریع را از یک ربات چت دریافت کنند و بلافاصله خرید کنند. ربات‌های چت همچنین تعامل و رضایت را افزایش می‌دهند، که می‌تواند منجر به انتخاب مشتریان شما نسبت به رقبایتان شود.

چگونه برای رفع

  • عملیات پشتیبانی مشتری را اجرا کنید که به کاربران امکان می دهد هر زمان که به کمک نیاز داشته باشند دسترسی داشته باشند

6. شما کاربران اشتباهی را هدف قرار می دهید

در نهایت، اگر محتوای شما با بازدیدکنندگان وب سایت شما صحبت نمی کند، آنها تبدیل نمی شوند. کاربران هنگام مرور آنلاین به دنبال اطلاعات، محصولات و خدمات خاصی هستند – اگر شما همخوانی خوبی نداشته باشید، گاز نخواهند گرفت.

برای این کار، باید مطمئن شوید که سایت شما برای افراد مناسب ظاهر می شود. درک مخاطبان هدف می تواند به شما در افزایش تبدیل و کاهش اتلاف منابع بازاریابی کمک کند.

چگونه برای رفع

  • در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید و پرسونای خریدار ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مطالب بازاریابی شما کاربران مناسب را هدف قرار می دهد

برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری کمک می خواهید؟

جذب بازدیدکنندگان سایت برای خرید از سایت شما زمان می برد. مهمتر از همه، شما باید مخاطبان خود را درک کنید و وب سایت خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور طبیعی باعث ایجاد تبدیل شود. اینجاست که کار با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند تفاوت را ایجاد کند!

WebFX خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد که ترافیک را به سرنخ ها و تبدیل های واجد شرایط تبدیل می کند. فقط در چند سال گذشته، ما 3,021,182,299 دلار درآمد و 7,839,684 سرنخ برای مشتریان خود ایجاد کرده ایم. با کمک ما، نتایج بهتری را خواهید دید که ماندگار هستند.

برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ امروز یک پیشنهاد رایگان و بدون تعهد برای وب سایت خود درخواست کنید!