در مرحله بعد، ما تثبیت قیمت را داریم. بنابراین لنگر قیمت یک مدل ذهنی عالی است که دارای نقاط قوت بسیار زیادی است. من واقعاً توصیه می کنم عمیق تر در این مورد غوطه ور شوید و آن را عمیق تر بررسی کنید.
در حال حاضر، ما فقط به اصول پایه گذاری قیمت می پردازیم. در تثبیت قیمت، همانطور که از نام آن پیداست، شما قصد دارید قیمت محصول خود را به قیمت چیزی که آنها قبلاً میدانند، متصل کنید. یک نقطه قیمت به تنهایی چیزهای وحشتناکی را به مردم نمی گوید، بنابراین آنها باید از زمینه ها و نشانه های مختلف استفاده کنند تا بفهمند آیا آن قیمت ارزشمند است یا خیر. ما همواره شاهد افزایش قیمت در سوپرمارکتها هستیم که برندها میگویند محصولشان X برابر ارزانتر از رقیب پیشرو است.
لنگر قیمت نیز معمولاً در اشتراکهای SaaS استفاده میشود، جایی که ممکن است هزینه اشتراک را با هزینه یک فنجان قهوه مقایسه کنند. مردم روز به روز قهوه می خرند، بنابراین اگر اشتراکی را در مقایسه با آن می بینیم، فکر می کنیم که نسبت به قیمت آن بسیار خوب است.
انواع روش هایی وجود دارد که می توانید از انکرینگ قیمت استفاده کنید. شما می توانید با این در سرفصل های خود، در صفحات فرود فروش، کپی ایمیل، صفحات قیمت گذاری و دکمه های CTA بازی کنید.