چرا سئو برای کسب و کار شما مهم است؟

تقریباً هر کسب و کاری برای ارتباط با مشتریان یا مشتریان بالقوه به نوعی به وب سایت خود و سایر حضورهای آنلاین خود متکی است. مشتریان به وب سایت یک شرکت نگاه می کنند تا درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند، مشخص کنند که آیا آنها قابل اعتماد هستند یا خیر، و تصمیم بگیرند که آیا آنها برای نیازهایی که ممکن است داشته باشند مناسب هستند یا خیر.

اگر زمانی را صرف تحقیق در مورد تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال کرده اید، احتمالاً با اصطلاح سئو برخورد کرده اید. اما سئو دقیقاً چیست و آیا واقعاً چیزی است که تجارت شما به آن نیاز دارد؟

سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، گسترده است مدت، اصطلاح که به تمرین بهینه سازی یک وب سایت برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو در موتورهای جستجوی محبوب اشاره دارد. اکثر مردم در درجه اول صفحه اول نتایج جستجو را مشاهده می کنند و از آنها استفاده می کنند، بنابراین اگر کسب و کار شما در صفحه اول ظاهر نشود، ممکن است برای دستیابی به مشتریان بالقوه دچار مشکل شوید. بهینه‌سازی موتور جستجو می‌تواند شامل هدف‌گیری مجدد محتوا و زبان سایت برای استفاده از کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی خاص، بهبود عملکرد سایت و بهینه‌سازی تجربه کاربری سایت برای اطمینان از آسان بودن استفاده و پیمایش آن باشد.

چه چیزی در سئو دخیل است؟

سئو شامل ترکیبی از استراتژی ها و تکنیک ها برای کمک به بهبود یک وب سایت است.

انجام تحقیقات کلمات کلیدی

اول، تحقیق کلمات کلیدی به شناسایی عبارات جستجویی کمک می کند که معمولاً توسط مشتریانی که به دنبال خدمات یا محصولاتی هستند که کسب و کار شما ارائه می دهند استفاده می شود. این نوع تجزیه و تحلیل برای یافتن اینکه چگونه سایت خود را به بهترین شکل هدف قرار دهید تا به مشتریان ایده آل خود دسترسی پیدا کنید بسیار مهم است.

ایجاد و به روز رسانی محتوای سایت

در مرحله بعد، این تحقیق می تواند به محتوای سایت شما ترجمه شود. ایجاد محتوای باکیفیت که نشان می‌دهد کسب‌وکار شما چه می‌کند و چه چیزی ارائه می‌دهد، به مشتریان کمک می‌کند دقیقاً چه کاری انجام می‌دهید و چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید. علاوه بر این، ایجاد وبلاگ یا محتوای اطلاعاتی که به سؤالات کاربر پاسخ می دهد و برای مشتریان بالقوه ارزش ارائه می کند، کلیدی برای نشان دادن تخصص شما در این زمینه است.

تجزیه و تحلیل و بهبود ساختار سایت

در نهایت، یک گام مهم در فرآیند سئو این است که اطمینان حاصل شود که وب سایت شما برای موتورهای جستجو و کاربران آسان است. این می تواند شامل ایجاد پشت صحنه، بهبودهای فنی در یک سایت، و همچنین تجزیه و تحلیل نحوه تعامل کاربران با یک سایت و محل بروز مشکلات احتمالی باشد. تجربه کاربری و سئو دست به دست هم دهید، بنابراین ارائه یک تجربه کاربری ساده بسیار مهم است

چرا سئو برای کسب و کار شما مهم است؟

بسیاری از مردم هرگز به این فکر نمی کنند که چرا وقتی از موتور جستجو استفاده می کنند، وب سایت هایی را می بینند. تا زمانی که بتوانند به سرعت و به راحتی چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند، احتمالاً فکر دیگری برای آن نخواهند کرد. با این حال، در پشت صحنه، تعدادی از عوامل وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین اینکه در زمان تایپ کاربر در یک پرس و جو، ابتدا کدام سایت ها ظاهر می شوند، استفاده می کنند.

اگر سایت شما کند است، استفاده از آن گیج کننده است، محتوای محدودی دارد یا مشکلات دیگری را تجربه می کند، برای رتبه بندی خوب و دستیابی به مشتریان مشکل خواهد داشت. علاوه بر این، مشتریانی که سایت شما را پیدا می کنند ممکن است در اولین تجربه ضعیف خاموش شوند. اولین برداشت بسیاری از مشتریان از یک تجارت از طریق حضور آنلاین آن است. اگر این تصور خوب نباشد، می توانید بلافاصله یک مشتری بالقوه را از دست بدهید.

برای بسیاری از مشاغل، بزرگترین چالش آنها رقابت با مشاغل مشابه در صنعت خود است. این می‌تواند هم برای شرکت‌های آنلاین و هم برای شرکت‌هایی با حضور محلی چالش‌برانگیز باشد. داشتن سایتی ناب، کارآمد و دقیقاً مخاطبان ایده آل شما را هدف قرار داده است، به افزایش ترافیک کاربران کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما از اولین برداشت خود تجربه مثبتی با کسب و کار شما دارند. این یکی از بهترین راه‌ها برای متمایز شدن از دیگران و ایجاد شهرت در صنعت شماست.

با مشتریان و مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کنید

نتایج جستجوی ارگانیک جایی است که بسیاری از افراد زمانی که به دنبال اطلاعاتی هستند که می توانند به آن اعتماد کنند به آن مراجعه می کنند. شرکت‌ها می‌توانند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در بالای نتایج جستجو هزینه بپردازند، اما بسیاری از کاربران ارزش بیشتری برای نتایج جستجوی ارگانیکی قائل هستند که در زیر این تبلیغات قرار می‌گیرند، زیرا برای آنها پولی پرداخت نشده است. هر شرکتی می تواند برای تبلیغات هزینه کند، اما رتبه های برتر ارگانیک باید با محتوای با کیفیت و شهرت ثابت به دست آید.

ایجاد اعتماد با مشتریان فراتر از رتبه بندی خوب در نتایج جستجو است. اگر مشتریان به سایت شما برسند اما سپس با صفحات گیج کننده و سایتی که پیمایش آن سخت است، به سؤالات آنها پاسخ نمی دهد یا غیرقابل اعتماد به نظر می رسد مورد استقبال قرار می گیرند، احتمالاً فکر دیگری به شما نمی کنند.

ارائه ارزش از اولین برداشت

یکی از رایج ترین راه هایی که مردم از موتورهای جستجو استفاده می کنند، پرسیدن سوال است. ایجاد محتوایی که به سؤالات رایج پیرامون کسب و کار و پیشنهادات شما پاسخ می دهد، می تواند وب سایت شما را برای این سؤالاتی که مردم می پرسند رتبه بندی کند. این نه تنها می تواند تعداد بازدیدکنندگان از سایت شما را افزایش دهد، بلکه می تواند برای برند شما نیز اعتبار ایجاد کند. مشتریان به احتمال زیاد با شرکتی تجارت می کنند که راه حل هایی برای مشکلات آنها ارائه می دهد و صرفاً قول خدمات مبهم را نمی دهد که ممکن است انجام شوند یا نشوند.

رقابت با مشاغل مشابه

اگر کسب‌وکار شما برای رقابت با شرکت‌های مشابه در صنعت یا منطقه خود تلاش می‌کند، یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته شدن، پیاده‌سازی یک استراتژی سئو برای وب‌سایتتان است. با شناسایی زبانی که مشتریان برای شناسایی صنعت یا کسب و کار شما از آن استفاده می کنند، می توانید سایت خود را برای دسترسی بهتر به آنها بهینه کنید. ایجاد محتوای اطلاعاتی که به سوالات مشتریان شما پاسخ می دهد و اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیار آنها قرار می دهد، یکی از بهترین راه ها برای متمایز شدن از رقبا به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در حوزه کاری شما است. علاوه بر این، با استفاده از مواردی مانند محتوای تعاملی می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا در بین بازدیدکنندگان خود از بین برود.

مزایای سئو برای کسب و کار شما چیست؟

سئو می تواند مزایای زیادی برای طیف گسترده ای از مشاغل داشته باشد.

افزایش دید

داشتن سایتی که در صفحه اول موتورهای جستجو برای عبارات جستجوی ارزشمند رتبه بندی می کند، می تواند باعث افزایش قابل توجهی در دید آنلاین شرکت شما شود. در حالی که تبلیغات سنتی مزایای خود را دارد، رتبه بندی خوب در نتایج جستجو می تواند به باز کردن پایدار مخاطبان انبوه بسته به صنعت و پیشنهادات شما کمک کند.

افزایش ترافیک سایت

آخرین باری که برای درخواستی که در موتور جستجو تایپ کردید، روی صفحه دوم نتایج جستجو کلیک کردید؟ اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، احتمالاً اینطور نیست. یکی از بزرگترین اهداف کمپین سئو کمک به سایت برای شروع رتبه بندی در صفحه اول نتایج جستجو برای مرتبط ترین و ارزشمندترین عبارات جستجوی خود است. داشتن این موقعیت اصلی می تواند منجر به افزایش فوق العاده ترافیک ارگانیک به وب سایت شما از موتورهای جستجوی محبوب شود.

مشتریان، سرنخ ها و فروش بیشتر

اگر کسب‌وکاری هستید که برای مشتریان بیشتر یا سرنخ‌های فروش به وب‌سایت خود متکی است، هرچه ترافیک مرتبط‌تری دریافت کنید، تبدیل‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. با این حال، کلید تبدیل، ارتباط با مشتریان مناسب است. وب‌سایت شما می‌تواند هزاران بازدیدکننده در هفته داشته باشد، اما اگر آنها به چیزی که ارائه می‌دهید مربوط نباشند، صرفاً می‌روند. با متمرکز کردن پیام های سایت خود بر روی زبانی که مشتریان شما استفاده می کنند، می توانید با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید.

آیا کسب و کار من به سئو نیاز دارد؟

اگر کسب و کاری با حضور آنلاین دارید، سئو می‌تواند سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای برای بهبود دسترسی و شهرت کسب‌وکار شما بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات پرهزینه باشد. اگر هنوز در مورد آنچه در یک کمپین سئو دخیل است سؤالی دارید، Go Fish Digital’s را بررسی کنید رویکرد بهینه سازی موتورهای جستجو. علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سئو می تواند به طور خاص به کسب و کار شما کمک کند؟ در تماس باشید با Go Fish Digital امروز برای شروع!

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری