ما متعهد هستیم که محصولات خود را به طرق مختلف فراگیرتر کنیم. یکی از بزرگترین چالشهایی که در انجام این کار با آن مواجه شدهایم، یافتن و استفاده از دادههای نماینده است. ما میخواهیم تجربیات و نیازهای همه افرادی را که از محصولات Google استفاده میکنند، بهویژه افرادی با پیشینههای حاشیهای تاریخی منعکس کنیم.
هنگامی که محصولات با استفاده از داده های متنوع و معرف ساخته نمی شوند، ممکن است برای همه کمتر مفید باشند. بنابراین، ما برخی از مدلهای یادگیری ماشین قبلی خود را با مجموعه دادههای جامعتر بازآموزی کردهایم: مجموعههایی از دادههایی که برای ساخت محصولات سختافزاری و نرمافزاری خود استفاده میکنیم.
این امر مخصوصاً برای محصولاتی که به دوربینها متکی هستند، مانند گرفتن عکس یا استفاده از قفل با چهره در تلفن، مهم است. ما توانستیم از مجموعه دادههای جامعتری برای ایجاد Real Tone در Google Pixel استفاده کنیم که رنگهای پوست را به طور واقعی و زیبا برای همه کاربران نشان میدهد.
طی دو سال گذشته تیم ما با همکاران تیم نوآوری مسئولیت پذیر ما برای همکاری با شرکت عکاسی سهامی TONL که نام آن اشاره ای به اهمیت ثبت دقیق و زیبای تمام رنگ های پوست است، همکاری کرد. آنها با ما کار کردند تا هزاران تصویر از مردم را از پیشینههای به حاشیه رانده شده تهیه کنیم. هدف ما این بود که عکاسی از مدلها در سراسر طیف جنسیتی، مدلهایی با رنگ پوست تیرهتر، و مدلهای دارای معلولیت (و افرادی که نشاندهنده تقاطعهای این هویتها هستند) را شامل شود. این پروژه اکنون گسترش یافته است و شامل کار با Chronicon و RAMPD برای تهیه تصاویر سفارشی است که افراد مبتلا به بیماریها و ناتوانیهای مزمن را نشان میدهد.