Whisper Wars: آیا اعلان های هوش مصنوعی به دستور العمل های مخفی آینده تبدیل خواهند شد؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چقدر قدرت یک جمله می تواند نگه دارد؟ نه فقط هر جمله ای، نه از آن جمله ای که آخر شب در گوگل تایپ می کنید یا به طور اتفاقی در چت گروهی خود می اندازید. من در مورد جمله ای صحبت می کنم که پتانسیل کامل چیزی مانند ChatGPT یا MidJourney را باز می کند. نوع جمله ای که یادگیری ماشینی انتزاعی را به نتایج شگفت انگیزی تبدیل می کند.

خنده‌دار است، ما سال‌ها روی این مدل‌های هوش مصنوعی پیچیده، مجموعه داده‌های آموزشی میلیارد دلاری و زیرساخت‌های فناوری پیشرفته آن‌ها وسواس داشته‌ایم، اما گاهی متوجه شدیم که درست است. کلمات– خود درخواست – می تواند به همان اندازه مهم باشد.

اما این فقط یک مشاهدۀ کوچک در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی مولد نیست. اوه نه. این در حال تبدیل شدن به یک تجارت است. درخواست‌های بهینه‌شده – آنهایی که برای استخراج خروجی‌های بسیار مرتبط، کارآمد، ارزشمند و کاملاً چشمگیر تنظیم شده‌اند، به عنوان دارایی در نظر گرفته می‌شوند.

دارایی هایی که برخی از شرکت ها در حال حاضر سعی در قفل کردن و محافظت از آنها دارند. بله، ما در آستانه جهانی هستیم که در آن بیان یک دستورالعمل 100 کلمه ای ممکن است میلیون ها ارزش داشته باشد – و حتی به عنوان یک راز تجاری تلقی شود.

بنابراین، سوالی که اکنون در هوا معلق است فقط این نیست که آیا می توان از اعلان های بهینه سازی شده درآمدزایی کرد (اسپویل: آنها کاملاً می توانند)، بلکه …

Source link