تبلیغات نمایشی در کجای قیف فروش قرار می گیرد؟

تبلیغات نمایشی در کجای قیف فروش قرار می گیرد؟

تبلیغات نمایشی می‌تواند در هر جایی از قیف فروش، از آگاهی اولیه تا تبدیل، جای بگیرد.

کانال های بازاریابی دیجیتال زیادی وجود دارد که تشخیص اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است دشوار است.

تبلیغات نمایشی جزء جدایی ناپذیر یک استراتژی جامع بازاریابی دیجیتال است. اگر می‌پرسید چگونه تبلیغات نمایشی در قیف فروش شما قرار می‌گیرد، برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

تبلیغات نمایشی چیست؟

تبلیغات نمایشی یک استراتژی تبلیغات دیجیتال پولی است که از رسانه های بصری در وب سایت ها و برنامه ها استفاده می کند. معمولاً تبلیغات نمایشی از طریق Google Ads انجام می شود، بنابراین امروز روی آن تمرکز خواهیم کرد.

انواع تبلیغات نمایشی در گوگل ادز

Google Ads دارای دو نوع تبلیغات اصلی است: تبلیغات تصویری و تبلیغات نمایشی واکنشگرا.

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری که به عنوان تبلیغات بنری نیز شناخته می‌شود، گرافیک‌هایی با اندازه‌های مختلف هستند که تصاویر، متن و عناصر طراحی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده نام تجاری و انتقال پیام تبلیغات است.

تبلیغات تصویری نیویورک تایم

بهترین روش برای این تبلیغات این است که یک دکمه فراخوان روی تصویر داشته باشند تا کاربران را به انجام کاری ترغیب کند. این می تواند “بیشتر بیاموزید” “درخواست قیمت” یا هر چیز دیگری که دوست دارید کاربر پس از دیدن تبلیغ انجام دهد.

تبلیغات نمایشی واکنشگرا

تبلیغات نمایشی واکنش گرا نوعی از تبلیغات نمایشی است که دارای تصویر، عنوان و توضیحات است.

برای ایجاد یک تبلیغ نمایشی واکنش‌گرا، می‌توانید دارایی‌های تصویر، سرفصل‌ها، توضیحات و حتی ویدیو را آپلود کنید. سپس هوش مصنوعی گوگل ترکیبی از رسانه ها، سرفصل ها و توضیحات را برای بهینه سازی تبلیغات شما آزمایش می کند.

اکنون تبلیغات نمایشی واکنش گرا

تبلیغات نمایشی واکنشگرا نه تنها نتایج قوی تری را به همراه دارند، بلکه نیازی به تجربه طراحی گرافیکی ندارند و شروع کار را آسان تر می کند.

تبلیغات نمایشی در کجای قیف بازاریابی و فروش قرار می گیرد؟

اکنون که مشخص شد تبلیغات نمایشی چیست، سوال بعدی احتمالاً این است که آیا برای من مناسب است؟

بنابراین تبلیغات نمایشی در کجای قیف فروش قرار می گیرد؟

تبلیغات نمایشی فرصت‌های زیادی دارد که می‌تواند بر اساس اهداف شما در هر جایی از قیف بازاریابی، از آگاهی گرفته تا تبدیل، جای بگیرد.

در حالی که مکان تغییر نمی کند، ما درباره نحوه انتخاب مخاطبان، پیام ها و صفحه فرود بر اساس هدف شما بحث خواهیم کرد.

بازاریابی برتر

بازاریابی بالای قیف، شبکه گسترده تری را برای جلب علاقه و آگاهی در میان بازار هدف ایجاد می کند. بیایید در مورد نحوه استفاده از تبلیغات نمایشی برای ساختن بالای قیف بازاریابی خود صحبت کنیم.

هدف اصلی ما چیست؟

هنگام ساختن بالاترین قیف بازاریابی شما، هدف ما توسعه آگاهی از برند از طریق نمایش‌ها یا بازدیدها در تبلیغات شما خواهد بود. برای اندازه‌گیری موفقیت این کمپین‌ها، KPI شما نمایش‌ها و نرخ کلیک (CTR) خواهد بود.

مخاطبانی که باید برای تبلیغات نمایشی برتر در نظر گرفته شوند

  • بخش های سفارشی: با گنجاندن کلمات کلیدی، URL ها و برنامه هایی که بازار هدف شما از آنها استفاده می کند، مخاطبان خود را هدف قرار دهید.
  • مخاطبان رویداد زندگی: کاربران را بر اساس نقاط عطف منحصر به فرد زندگی آنها هدف قرار دهید.
  • مخاطبان داخل بازار: کاربران را بر اساس قصد خرید اخیر آنها هدف قرار دهید.
  • مشخصات دموگرافیک دقیق: کاربران را بر اساس جمعیت‌شناسی منحصربه‌فردشان، مانند مکان، سن و موارد دیگر، هدف قرار دهید.
  • بخش های وابسته: کاربران را بر اساس علایق و علایقشان هدف قرار دهید.

چه نوع پیامی با کاربر در بالای قیف صحبت می کند؟

هنگام ایجاد کپی تبلیغاتی برای صحبت با کاربران برتر، پیشنهاد ارزش اصلی خود را به عنوان یک تجارت در نظر بگیرید. از آنجایی که این کاربران برای اولین بار در معرض دید شما قرار می گیرند، باید لوگوی برند خود را نیز درج کنید تا به آنها کمک کنید نام شرکت شما را در کنار ارزش پیشنهادی شما به خاطر بسپارند.

نمونه تبلیغات دیجیتال Expedia TOFU

بازاریابی میان قیف

بازاریابی میان قیف کاربرانی را که در مرحله تحقیق و جمع آوری اطلاعات هستند جذب می کند. آنها از کسب و کار شما آگاه هستند. آنها احتمالاً به وب سایت شما رفته اند. با این حال، آنها احتمالاً قدم بعدی را برای ارائه ایمیل یا اطلاعات تماس خود برنداشته اند.

قیف میانی واقعاً مهم است، زیرا در آن بسیاری از کاربران تمایل دارند از قیف بازاریابی شما خارج شوند، اگر شما به طور استراتژیک با آنها درگیر نباشید. بنابراین، بیایید در مورد نحوه استفاده از تبلیغات نمایشی برای تعامل با کاربران در وسط قیف صحبت کنیم.

هدف ما از میان قیف چیست؟

هنگام ساختن وسط قیف بازاریابی، هدف شما ایجاد ترافیک برای وب سایت و جذب آن کاربران خواهد بود.

شما همچنین ممکن است تبدیل های میکرو در وب سایت خود داشته باشید. تبدیل میکرو ممکن است یک کاغذ سفید، چک لیست، راهنما یا وبینار باشد. این یک مکان عالی برای ارسال کاربران هدفمند میان قیف است که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند اما ممکن است برای تکمیل تبدیل نهایی، مانند یک نسخه آزمایشی یا درخواست قیمت، آماده نباشند.

برای اندازه‌گیری موفقیت این کمپین‌ها، KPIهای شما عبارتند از نرخ کلیک (CTR)، کاربران درگیر، و هر تبدیل میکروی مورد نظر شما.

مخاطبانی که باید برای تبلیغات نمایشی میان قیف در نظر گرفته شوند

  • بخش های سفارشی: با گنجاندن کلمات کلیدی، URL ها و برنامه هایی که بازار هدف شما از آنها استفاده می کند، مخاطبان خود را هدف قرار دهید.
  • مخاطبان بازاریابی مجدد: کاربرانی را هدف قرار دهید که قبلاً با وب سایت شما به عنوان یک کل یا بخش هایی از وب سایت شما درگیر بوده اند.
  • مشخصات دموگرافیک دقیق: کاربران را بر اساس جمعیت منحصر به فرد آنها هدف قرار دهید.
  • لیست های مطابقت مشتری: فهرستی از مخاطبین بازاریابی خود را که تبدیل‌های خرد را انجام داده‌اند، مانند محتوای دروازه‌دار، در وب‌سایت خود آپلود کنید و در هنگام مرور اینترنت، آن کاربران را هدف قرار دهید.

چه نوع پیامی با کاربر در وسط قیف صحبت می کند؟

کاربری در این مرحله قبلاً با کسب و کار شما درگیر بوده است و هنوز تبدیل کلید شما را تکمیل نکرده است، مانند فرم فروش یا سرنخ برای صحبت با تیم شما.

این کاربران محصول یا خدمات کلیدی شما را می شناسند و برای برداشتن گام بعدی به کمی فشار نیاز دارند. استفاده از پیام های تبلیغاتی را برای برجسته کردن نقاط دردناکی که احتمالاً با آن مواجه هستند و اینکه چگونه محصول یا خدمات شما می تواند به کاهش بار آنها کمک کند، در نظر بگیرید.

نمونه تبلیغات دیجیتالی MOFU اجاق پیتزا

بازاریابی ته قیف

بازاریابی پایین قیف به دنبال تشویق کاربرانی است که به خرید یا تبدیل نهایی ما نزدیک شده اند تا قدم بعدی را بردارند. این کاربران احتمالاً زمانی را در وب سایت شما سپری کرده اند، با خدمات کلیدی یا صفحات محصول شما درگیر شده اند و ممکن است یک تبدیل میکرو را انجام داده باشند.

بیایید در مورد نحوه استفاده از تبلیغات نمایشی برای هدف قرار دادن انتهای قیف بازاریابی خود صحبت کنیم.

هدف اصلی شما چیست؟

هنگام هدف قرار دادن انتهای قیف بازاریابی ما، هدف شما تبدیل این کاربران به سرنخ برای تیم فروش یا خریدار در یک محیط تجارت الکترونیک خواهد بود.

برای اندازه‌گیری موفقیت این کمپین‌ها، KPI‌های شما کاربران درگیر و هدف نهایی شما خواهند بود، چه فرم سرنخ یا یک معامله تجارت الکترونیک.

مخاطبانی که باید برای تبلیغات نمایشی پایین قیف در نظر گرفته شوند

  • مخاطبان بازاریابی مجدد: کاربرانی را هدف قرار دهید که قبلاً با وب سایت شما به عنوان یک کل یا بخش هایی از وب سایت شما درگیر بوده اند.
  • لیست های مطابقت مشتری: فهرستی از مخاطبین بازاریابی خود را که تبدیل‌های خرد را انجام داده‌اند، مانند محتوای دروازه‌دار، در وب‌سایت خود آپلود کنید و در هنگام مرور اینترنت، آن کاربران را هدف قرار دهید.

چه نوع پیامی با کاربر در انتهای قیف صحبت می کند؟

اول، چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند؟ هنگامی که پیام های تبلیغاتی خود را برای صحبت با کاربران پایین قیف می سازید، در نظر بگیرید که در نهایت چه چیزی باعث می شود کاربر شما و کسب و کار شما را از بین گزینه های دیگر انتخاب کند.

کاربران در این مرحله در حال خرید هستند، بنابراین شما می خواهید پیشنهادات فروش منحصر به فرد خود را از طریق پیام های تبلیغاتی در مقابل آنها قرار دهید.

LIES OF BLINDness مثال تبلیغ دیجیتال

زمان آن است که سطح فروش خود را افزایش دهید

فهرست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا با استراتژی های بازاریابی که ثابت شده است معیارهای نهایی مانند درآمد و تبدیل را افزایش می دهد، همه جنبه های کسب و کار خود را رشد دهید.

در 5 سال گذشته، ما بیش از این را مدیریت کرده ایم 12.9 میلیون معاملات در سراسر پایگاه مشتریان ما

به دنبال کمک با استفاده از تبلیغات نمایشی برای پشتیبانی از فرآیند فروش خود هستید؟

تبلیغات نمایشی می تواند در سراسر قیف بازاریابی و فروش شما ارزش ایجاد کند. انتخاب مخاطبان و پیام‌رسانی بر اساس هدفتان به شما کمک می‌کند یک استراتژی تبلیغات نمایشی موثر ایجاد کنید.

اگر به دنبال توسعه یک استراتژی بازاریابی نمایشگر جامع برای پرورش سرنخ ها در فروش هستید، WebFX اینجاست تا به شما کمک کند. به عنوان یک شریک برتر Google، تیم مشاوران Google Ads Certified ما آماده کمک به ایجاد یک استراتژی تبلیغات نمایشی است که اهداف شما را برآورده می کند.

برای شروع آماده اید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات مدیریت PPC ما!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  An Introductory Guide to Sales Bots