واتس اپ ابزارهای خرید و پرداخت را برای مشاغل از طریقmartinibuster

اعلام کرد

فیس بوک و واتس اپ اعلام کردند که در حال افزایش سرمایه گذاری خود برای خرید با واتس اپ هستند. فیس بوک به انتقادات و پیشنهادات گوش داده و ابزارهای گسترده و گسترده تری را برای کمک به کسب و کارها در فروش آنلاین بیشتر با WhatsApp آغاز می کند.

فیس بوک می خواهد گفتگو و بستن فروش با WhatsApp را برای مشاغل آسان کند ، از جمله روش مرور محصولات ، محصولات را انتخاب کنید و هزینه محصولات را بپردازید ، همه اینها در هنگام برقراری ارتباط با یک کسب و کار است.

فیس بوک قبلاً یک برگه خرید اختصاصی را در فیس بوک و اینستاگرام اعلام کرده است ، از جمله خریدهای درون برنامه. این قابلیت در WhatsApp گسترش خواهد یافت.

تکامل خرید آنلاین در هنگام شیوع

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای با برنامه ها خرید می کنند. رستوران هایی که به صورت جداگانه در کنار جاده قرار دارند ، توسط برنامه ها سفارش داده و سفارش می گیرند ، در حال تبدیل شدن به یک امر عادی هستند. سفارش با برنامه اکنون بیش از هر زمان دیگری طبیعی و مورد قبول است.

خرید جدید واتس اپ شکافی را پر می کند که هم به نفع مصرف کنندگان است و هم به مشاغل.

طبق فیس بوک رسمی اعلام کرد ، مصرف کنندگان با ناراحتی های قدیمی کار خود را انجام می دهند: در حالی که مشاغل سالانه میلیاردها دلار برای مدیریت تماس های تلفنی ، ایمیل و پیام کوتاه هزینه می کنند ، مردم نمی خواهند منتظر بمانند ، از شخصی به شخص دیگر منتقل شوند یا از دریافت پیام های خود تعجب کنند. “

ویژگی های جدید برای افزایش فروش

ابزارهای جدید تجاری در سه زمینه تمرکز دارند:

  • خرید
  • خدمات میزبانی فیس بوک
  • فروش مشاغل

    تبلیغات

    ادامه مطلب را در زیر بخوانید

    خرید

    فیس بوک در حال گسترش روش هایی است که مصرف کنندگان می توانند مستقیماً از چت خرید کنند. نه تنها این ، آنها تمرکز خود را بر تلفیق WhatsApp با برنامه های موجود در تجارت الکترونیکی دارند که از قبل از تجارت استفاده می کنند.

    طبق Facebook:

    “ما همچنین می خواهیم ایجاد کنیم برای کسب و کارها آسان تر است که این ویژگی ها را در تجارت موجود و راه حل های مشتری خود ادغام کنند. “

    خدمات میزبانی فیس بوک با کار از گزینه های خانه

    فیس بوک اعلام کرد که پیشنهادات جدیدی را ارائه می دهد که مدیریت مشاغل چت و فروش را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​آسان خواهد کرد. آنها همچنین گفتند كه سیستم های آنها انجام معاملات را برای مشاغل آسان تر می كند در حالی كه كارمندان از خانه كار می كنند.

    “ما همچنین گزینه جدیدی برای مشاغل فراهم خواهیم كرد تا پیام های WhatsApp خود را از طریق سرویس های میزبانی كه فیس بوك مدیریت می كند ، مدیریت كنند. پیشنهاد دادن. ارائه این گزینه باعث می شود تا مشاغل کوچک و متوسط ​​برای شروع کار ، فروش محصولات ، به روز نگه داشتن موجودی کالا و پاسخ سریع به پیام هایی که دریافت می کنند – هر کجا که کارمندان آنها هستند ، راحت تر باشد. “

    تبلیغات

    ادامه مطلب را در زیر بخوانید

    فروش مشاغل

    فیس بوک اعلام کرد که در حالی که خدمات دیگری مانند چت ، تماس تصویری و پیام رسانی را به صورت رایگان ارائه می دهد ، برخی از سرویس ها را هزینه می کند.

    آینده پیام های تجاری

    پیام رسانی تجاری عمدتاً به عنوان پیام رسان ناخوشایند با یک ربات با گزینه های محدود یا برخی از سرویس های مخفی خدمات مشتری احتمالاً در کشور دیگری غیر از کشور شما تلقی می شود.

    فیس بوک پیام رسانی تجاری را راهی برای تعامل مستقیم با تجارت در نظر می گیرد مشتری هنگام جستجوی محصولات و امکان بستن فروش در همان لحظه.

    این خرید آنلاین است که حاوی بهترین عناصر است از تجربه خرید زنده. این راهی برای از بین بردن یک لایه استرس در این زمانهای فاصله اجتماعی است که هنگام خرید در طی یک بیماری همه گیر احساس یک تجربه تهدید کننده زندگی می کند.

    تبلیغات

    ادامه مطلب را در زیر بخوانید

    فیس بوک ویدیویی را با عنوان آینده پیام های تجاری منتشر کرد که معامله فروش از چت را نشان می دهد به مرور برای انتخاب یک محصول برای بررسی.

    1. این ویدئو با باز کردن WhatsApp توسط مشتری برای ارتباط با فروشنده

     باز کردن WhatsApp

    Open WhatsApp

    2. سپس مصرف کننده می تواند با بیزینس بودن در فروشگاه با کسب و کار گپ بزند

     گپ زدن با فروشنده

    گپ زدن با یک فروشنده

    3. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از WhatsApp

     مرور کاتالوگ با WhatsApp

    مرور کاتالوگ با WhatsApp

    4. یک مصرف کننده می تواند در حالی که هنوز در WhatsApp است ، کالایی را به سبد خرید اضافه کند

     مصرف کننده کالایی را به سبد خرید واتساپ اضافه می کند

    5. یک مصرف کننده سپس سفارش را بررسی می کند و هزینه آن را پرداخت می کند ، در پنجره چت تأیید در WhatsApp تأیید می کند

     تصویر یک مشتری در حال بررسی و خرید یک محصول با واتساپ

     تصویر چک کردن و خرید یک محصول از طریق مصرف کننده با WhatsApp

    WhatsApp می تواند یک خط زندگی برای مشاغل باشد

    قدرت تعامل انسان به انسان حراجی. ویژگی های جدید WhatsApp با بی واسطه و ایمنی خرید آنلاین به بسیاری از کیفیت های افزایش فروش خرید حضوری می پیوندد. این ممکن است یک افزودنی مفید برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط ​​باشد.

    تبلیغات

    ادامه مطالعه در زیر

    نقل قول ها

    اطلاعیه رسمی WhatsApp را بخوانید:

    خرید ، پرداخت ها و خدمات مشتری در WhatsApp

    تجارت پیام رسان

    [محتوای جاسازی شده]