معنای ممنوعیت TikTok ایالات متحده برای بازاریابان و مشاغل

اگر بگویم وضعیت تحریم TikTok ایالات متحده به راحتی قابل توضیح یا پیگیری است، دروغ می گویم. هک – من یک دختر رسانه های اجتماعی هستم و حتی من هستم در پیچیدن سرم در اطراف این موقعیت مشکل دارم. بنابراین، احتمال دارد که شما نیز سر خود را خارانید، به خصوص اگر یک بازاریاب یا کسب و کار هستید که به طور منظم از TikTok استفاده می کنید (یا فقط کنجکاو هستید که چگونه می تواند بر شما تأثیر بگذارد!).

به همین دلیل است که ما آخرین به‌روزرسانی‌های ممنوعیت TikTok ایالات متحده را بررسی می‌کنیم، از جمله اینکه چیست و چه معنایی برای بازاریابی دارد. ما موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد:

ممنوعیت TikTok توضیح داده شده است

بنابراین، ممنوعیت TikTok ایالات متحده دقیقاً شامل چه چیزی است؟ بیایید شیرجه بزنیم

TikTok متعلق به شرکت چینی ByteDance Ltd. از سال 2019، مقامات ایالات متحده این نگرانی را مطرح کرده اند که برنامه محبوب رسانه های اجتماعی – که توسط بیش از 170 میلیون آمریکایی استفاده می شود – یک تهدید امنیت ملی و شخصی است.

در نهایت، الف قانون تصویب شد در سال 2024، شرکت مادر چینی TikTok، ByteDance، را مجبور به فروش سهام خود در برنامه کرد، در غیر این صورت از مخاطبان آمریکایی قطع می شود و در 19 ژانویه 2025 ممنوع می شود.

جدول زمانی تحریم TikTok

*به روز رسانی 1/21

برای توضیح دقیق‌تر ممنوعیت TikTok ایالات متحده، این جدول زمانی رویدادها را بررسی کنید که جزئیات نحوه شروع همه چیز و آخرین به‌روزرسانی‌ها را توضیح می‌دهد.

نوامبر 2019

الف تحقیق امنیت ملی ورود به TikTok و سایر برنامه‌های متعلق به چین آغاز می‌شود، که با هشدارهایی که سیاستمداران آمریکایی در مورد نفوذ TikTok به صدا درآورده‌اند، تحریک می‌شود.

6 آگوست 2020

یک دستور اجرایی ممنوعیت TikTok و سایر برنامه های متعلق به چین، به دلیل نگرانی های امنیت ملی امضا شده است.

یک دادخواست گروهی فدرال همچنین ادعا می کند که اطلاعات حساس به سرورهای چینی ارسال شده است. این شامل پروفایل های بیومتریک و اطلاعات قابل شناسایی شخصی بود.

سپتامبر – نوامبر 2020

دستورات اجرایی اولیه می باشد مسدود شده است توسط دادگاه منطقه ای منطقه کلمبیا و دو قاضی فدرال، به این دلیل که این ممنوعیت «احتمالاً از اختیارات (ریاست جمهوری) برای ممنوع کردن TikTok فراتر رفته است» و فقدان مدرکی دال بر هرگونه تخلف توسط TikTok و ByteDance.

دسامبر 2022

را مدیر اف بی آی هشدار می دهد که مقامات چینی می توانند الگوریتم TikTok را دستکاری کنند و نگرانی های امنیت ملی را افزایش دهند.

ByteDance همچنین اعلام می کند که آنها اخراج چهار کارمند که در حین تحقیق در مورد افشای اطلاعات شرکت ها به داده های روزنامه نگاران آمریکایی دسترسی پیدا کرد.

فوریه 2023

کاخ سفید به آژانس‌های فدرال 30 روز فرصت می‌دهد تا TikTok را از تمام دستگاه‌های تلفن همراه صادر شده توسط دولت حذف کنند و هشدار می‌دهد که ByteDance می‌تواند داده‌های کاربران TikTok را با دولت چین به اشتراک بگذارد.

مارس 2024

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای تصویب می کند درخواست ByteDance برای فروش سهام خود در TikTok در غیر این صورت با تحریم ایالات متحده روبرو خواهد شد.

آوریل 2024

سنای آمریکا نیز این لایحه را تصویب می کند و رئیس جمهور آن را به قانون تبدیل می کند.

مه 2024

TikTok و ByteDance از دولت ایالات متحده شکایت کردند تا قانون فروش سهام ByteDance را به چالش بکشند و گفتند که این قانون خلاف قانون اساسی است.

6 دسامبر 2024

دادگاه استیناف فدرال ایالات متحده به اتفاق آرا قانون ممنوعیت TikTok را تایید کرد.

17 ژانویه 2025

دادگاه عالی ایالات متحده در تصمیمی به اتفاق آرا، قانون فدرال مبنی بر ممنوعیت TikTok را تایید کرد. این ممنوعیت قرار است از 19 ژانویه 2025 اجرایی شود.

18 ژانویه 2025

TikTok در ایالات متحده تاریک می شود و دیگر برای دانلود در فروشگاه های برنامه در دسترس نیست.

19 ژانویه 2025

پس از 16 ساعت در دسترس نبودن، TikTok برای کاربران آمریکایی بازیابی می‌شود، با این اطمینان که رئیس‌جمهور تازه تحلیف شده فرمان اجرایی را امضا می‌کند که ممنوعیت و اجرای آن را به تعویق می‌اندازد.

20 ژانویه 2025

یک دستور اجرایی به تعویق انداختن ممنوعیت TikTok تا 75 روز به قانون تبدیل شد.

نحوه پیمایش ممنوعیت TikTok

در اینجا ممنوعیت TikTok برای بازاریابی، تبلیغات و کسب و کار به چه معناست و چگونه می توانید در این زمان متوالی واکنش نشان دهید:

تلاش های بازاریابی خود را متنوع کنید

داشتن تمام تخم مرغ های شما در یک سبد به کسب و کار شما کمکی نمی کند، چه ایالات متحده TikTok را از دست بدهد یا نه. مهمترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را متنوع کنید.

چه پلتفرم اصلی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما TikTok باشد یا نه، به مکان های دیگری نگاه کنید که مخاطبان شما در حال حاضر فعال هستند یا به آنها مهاجرت می کنند. به یاد داشته باشید – در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و زمانی که سرنوشت TikTok تعیین می شود، توجه داشته باشید که آنها به کجا می روند. در مورد آنچه در TikTok اتفاق می افتد به روز باشید و چشم خود را به پلتفرم های دیگری که فرصت هایی را برای کسب و کار شما ارائه می دهند، نگه دارید.

انعطاف پذیر بمانید

مراقب تحولات مربوط به ممنوعیت TikTok و به‌روزرسانی‌های دیگر پلتفرم‌های اجتماعی باشید. فقط به این دلیل که TikTok فعال است، به این معنی نیست که زندگی در سایر پلتفرم‌ها متوقف شده است، بنابراین چابک بمانید و استراتژی خود را با نیازها و دستورالعمل‌های در حال تغییر تطبیق دهید.

کتابخانه محتوای خود را بسازید

اگرچه مکان هایی که محتوای ویدیوی خود را به اشتراک می گذارید ممکن است نامشخص باقی بماند، ادامه ساخت کتابخانه محتوای خود بسیار مهم است. بازاریابی ویدیویی و تولید محتوا به جایی نمی رسد، بنابراین جریان خلاقیت خود را متوقف نکنید. اکنون زمان آن است که تولید محتوای ویدیویی را دوچندان کنید تا زمانی که دیگران فعال نیستند همچنان فعال باشید. همچنان می‌توانید ویدیوها را در پلتفرم‌هایی غیر از TikTok پست کنید!

جایگزین های TikTok

در حالی که بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند رقبایی مانند اینستاگرام و یوتیوب از ممنوعیت TikTok سود خواهند برد، پلتفرم‌های اجتماعی دیگر به عنوان جایگزین‌های محبوب TikTok ظاهر می‌شوند:

1. حلقه های اینستاگرام

معنای ممنوعیت TikTok ایالات متحده برای بازاریابان و مشاغل

حلقه های اینستاگرام پاسخ متا به TikTok بود، و با توجه به اینکه TikTok با مشکل مواجه است، در حال رشد است تا به یک جایگزین برتر (و آشنا) برای TikTok تبدیل شود.

Reels اساساً TikTok در اینستاگرام تنظیم شده است، بنابراین نیازی به یادگیری یک رابط رسانه اجتماعی کاملاً جدید نیست. اگر در برنامه اینستاگرام هستید، به سادگی روی تب Reels کلیک کنید، و ویولا، در حال پیمایش به سمت پایین یک حفره خرگوش از محتوای ویدیویی کوتاه هستید.

2. شورت یوتیوب

شورت یوتیوب

یکی دیگر از چهره های آشنا که خود را به عنوان یک جایگزین برتر TikTok قرار می دهد شورت یوتیوب. شلوارک نیز مانند اینستاگرام، بخشی از یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که از قبل ایجاد شده و قابل اعتماد است. خانه به پایان 2.5 میلیارد Shorts یوتیوب برای کاربران ماهانه جهانی مانند TikTok عمل می کند و محتوای ویدئویی کوتاه در موضوعات مختلف ارائه می دهد.

3. RedNote (Xiaohongshu)

دانلود اپلیکیشن ندنوت

مسلماً، محبوب ترین جایگزین TikTok RedNote است، یک برنامه رسانه اجتماعی متعلق به چین که در حال حاضر شماره 1 برنامه رسانه های اجتماعی در اپ استور RedNote بر جامعه تأکید دارد و ترکیبی از ویدیوهای کوتاه و محتوای پخش زنده را ارائه می دهد. با داشتن طرح‌بندی مشابه Pinterest و فرصت‌های خرید درون‌برنامه، جایگزینی شایسته برای TikTok می‌شود.

گفت: RedNote است یک شرکت چینی است و اگر دولت ایالات متحده تصمیم بگیرد به اجرای تحریم های امنیتی شرکت های اجتماعی چینی ادامه دهد، این برنامه می تواند همان مسیر TikTok را دنبال کند. با این حال، در حال حاضر، بسیاری از کاربران سابق TikTok را به خود جذب کرده است.

4. لیمو 8

لیمو 8

لیمو 8 برنامه خواهر TikTok است که خود را به عنوان یک “برنامه متمرکز بر سبک زندگی جامعه” تبلیغ می کند. بهترین راه برای توصیف Lemon8 ترکیبی از اینستاگرام، تیک تاک و پینترست است. کاربران می توانند مجموعه های عکس و فیلم های کوتاه را با دنبال کنندگان به اشتراک بگذارند.

متأسفانه Lemon8 متعلق به ByteDance است، همان شرکت چینی که مالک TikTok است. بنابراین، اگر دولت ایالات متحده تصمیم به پیگیری آن بگیرد، Lemon8 نیز ممکن است با ممنوعیت احتمالی روبرو شود.

5. کلاپر

دانلود اپلیکیشن clapper

Clapper یکی دیگر از انجمن های اشتراک گذاری ویدیو است که به شما امکان می دهد ویدیوهایی تا سه دقیقه ارسال کنید. علاوه بر محتوای ویدیویی خلاقانه، کاربران می توانند ویدیوهای زنده را پخش کنند و با سایر کاربران تعامل داشته باشند.

بهترین قسمت؟ Clapper یک پلتفرم متعلق به آمریکاست، بنابراین با هیچ مشکل احتمالی آینده مربوط به ممنوعیت ها یا تحریم ها مواجه نخواهد شد. جنبه منفی؟ Clapper بدون آگهی است، بنابراین محتوای اصلی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال مشارکت در فعالیت هستند، پادشاه است. به علاوه، Clapper یک برنامه متمرکز بر بزرگسالان با مخاطبان بالای 17 سال در نظر گرفته می شود، بنابراین کمی محدودتر از TikTok است.

با WebFX از آخرین اخبار رسانه های اجتماعی مطلع شوید

دنبال کردن آخرین تحولات در مورد سرنوشت TikTok در ایالات متحده یک چیز است، اما زیر نظر گرفتن همه چیز در رسانه های اجتماعی؟ اون یکی دیگه کار را برای خود آسان کنید و برای خدمات تخصصی مدیریت رسانه های اجتماعی با WebFX شریک شوید!

با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و منتظر اخبار بیشتر TikTok باشید!

Source link