آژانس رسانه های اجتماعی چیست و آنها چه کاری انجام می دهند؟

آژانس رسانه های اجتماعی چیست و آنها چه کاری انجام می دهند؟

آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

یک آژانس رسانه های اجتماعی شرکتی است که در ایجاد و مدیریت حضور رسانه های اجتماعی یک برند در کانال های مختلف تخصص دارد.

اگر تا به حال سعی کرده اید برند خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید ، می دانید چقدر زمان و تلاش لازم است. بین ساخت پست و ردیابی مطالب خود ، چیزهای زیادی وجود دارد که به بازاریابی رسانه های اجتماعی می رود. به همین دلیل بسیاری از مشاغل به جای رویکرد DIY ، با یک آژانس رسانه های اجتماعی همکاری می کنند.

اما آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟ و آنها در واقع چه کاری انجام می دهند؟

این پست از رمز و راز آنچه که یک آژانس رسانه های اجتماعی برای مشاغل انجام می دهد ، از جمله زندگی روزمره آنها به نظر می رسد. ما در بخش های زیر تمام جزئیات آژانس های رسانه های اجتماعی را تجزیه خواهیم کرد:

بینش متخصص از آرم WebFX

مگان BW

مگان کی.
کارشناس رسانه های اجتماعی در WebFX

“یک آژانس خوب رسانه های اجتماعی ، نظارت روزانه ، ایجاد محتوای استراتژیک و بهینه سازی های در زمان واقعی را برای اطمینان از تلاش های ارگانیک و همزمان با نتایج قابل اندازه گیری ترکیب می کند. آنها با حفظ ارتباطات باز ، گزارش دهی فعال و ماندن از روندهای صنعت ، آنها به طور مداوم استراتژی هایی را برای به حداکثر رساندن ROI و نگه داشتن مشتری از رقابت پالایش می کنند. “

آژانس رسانه های اجتماعی چیست؟

یک آژانس رسانه های اجتماعی شرکتی است که در ایجاد و مدیریت حضور رسانه های اجتماعی یک برند در کانال های مختلف تخصص دارد. کار آنها تقویت تعامل و درآمد حاصل از حساب های رسانه های اجتماعی است.

چرا باید یک آژانس رسانه های اجتماعی استخدام کنید؟

استخدام یک آژانس رسانه های اجتماعی طیف وسیعی از مزایا را از جمله موارد زیر ارائه می دهد:

  • صرفه جویی در وقت: مهمتر از همه ، کار با یک آژانس رسانه های اجتماعی باعث صرفه جویی در وقت شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی خواهد شد. در حالی که آژانس شما به صورت آنلاین شما را تبلیغ می کند می توانید روی اداره شغل خود تمرکز کنید.
  • کسب درآمد بیشتر: بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند یک سرمایه گذاری پرسود برای بسیاری از صنایع باشد. با کمک یک آژانس با تجربه ، می توانید درآمد بیشتری را که از رسانه های اجتماعی حاصل می شود ، ببینید.
  • مرکزدر این جا رویکرد رسانه های اجتماعی شما: یک آژانس رسانه های اجتماعی تضمین می کند که همه حساب های شما با یک رویکرد مارک و سازماندهی شده اند. به جای داشتن چندین نفر با حساب های مختلف ، می توانید یک نفر از همه حساب های خود را اداره کنید.
  • ایجاد شده جفمقاومت در برابر: سازگاری با رسانه های اجتماعی بهترین راه برای موفقیت در هر بستر است. کار با یک آژانس به شما امکان می دهد بدون اضافه کردن به حجم کار خود ، نتایج مورد نظر خود را بدست آورید.

آژانس رسانه های اجتماعی چه کاری انجام می دهد؟

یک آژانس رسانه های اجتماعی همه چیز را از ایجاد محتوا برای کسب و کار خود برای پاسخ به نظرات و پیام های حساب خود انجام می دهد.

برای اینکه ایده بهتری از آنچه روزمره آنها به نظر می رسد ، به شما ارائه دهم ، من با مگان K. ، یک متخصص رسانه های اجتماعی در WebFX ارتباط برقرار کردم و بینش هایی در مورد خدمات و شیوه های آژانس های اجتماعی دریافت کردم.

نظارت روزانه حساب

هر روز ، آژانس شما باید برای بررسی حساب های رسانه های اجتماعی خود ، به دنبال شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ، معیارها ، خطاهای موجود در سیستم عامل ، نظرات ، بازپرداخت ها ، سهام و هر چیز دیگری که با آژانس خود موافقت کرده اید ، وقت بگذارد.

این نظارت یک گام روتین برای هر حساب و کمپین های موجود در رسانه های اجتماعی خواهد بود.

بینش متخصص از آرم WebFX

مگان BW

مگان کی.
کارشناس رسانه های اجتماعی در WebFX

“با نظارت روزانه ، آژانس شما قادر خواهد بود تا قبل از تبدیل شدن به یک مسئله بزرگتر ، مکالمه های اجتماعی پیرامون برند شما را داشته باشد ، و همچنین هرگونه مکث در تبلیغات یا خطاهای روی سکو را بدست آورید.”

بهینه سازی استراتژی های ارگانیک و پرداخت شده

آژانس رسانه های اجتماعی شما باید در طرف های ارگانیک و پرداخت شده رسانه های اجتماعی کار کند. آنها ممکن است هر روز یک زمان خاص را کنار بگذارند تا به هر نوع استراتژی در هر حساب مورد نظر خود نگاه کنند.

این فرایند شامل ارسال محتوای ارگانیک برای مشتریان به طور مستقیم در پروفایل رسانه های اجتماعی هر هفته و همچنین تهیه یک استراتژی تبلیغاتی سفارشی است که متناسب با خواسته ها و اهداف شما باشد.

پس از ارزیابی ، آژانس شما همچنین باید تلاش های تبلیغاتی پرداخت شده و همچنین تغییر در استراتژی های ارگانیک را بهینه کند. اینها می تواند از ایده های جدید هدفمند ، تازه های خلاقانه ، ایده های آزمایش A/B و موارد دیگر باشد.

بینش متخصص از آرم WebFX

مگان BW

مگان کی.
کارشناس رسانه های اجتماعی در WebFX

“یک آژانس خوب رسانه های اجتماعی یک استراتژی یا تبلیغ رسانه های اجتماعی را انجام نمی دهد و سپس آن را تنظیم کرده و آن را فراموش می کند! آنها زمان لازم را برای به روزرسانی ، تغییر و تغییر چیزها در صورت لزوم می گیرند تا بهترین نتیجه را بدست آورند و با هر روندهای نزولی که در به روزرسانی های هفتگی خود یا گزارش های ماهانه خود مشاهده می کنند ، مبارزه کنند. “

گزارش رسانه های اجتماعی

آژانس شما باید وقت خود را برای گزارش در مورد تلاش های رسانه ای اجتماعی پرداخت شده و ارگانیک خود بگذارد. این باید شامل یک گزارش عمیق با معیارهایی مانند:

به احتمال زیاد شما یک گزارش ماهانه را به جزئیات می پردازید ، و همچنین یک به روزرسانی هفتگی که شامل تمام معیارهای مشابه به طور مکرر است. این گزارش ها به شما این امکان را می دهد تا ببینید که تلاش های شما هفته به هفته در کجا ایستاده است و بر فرصت های بهبود استراتژی شما تأکید می کند.

یک آژانس خوب رسانه های اجتماعی به طور فعال راه هایی را برای بهبود استراتژی های شما بر اساس آنچه در به روزرسانی های هفتگی و گزارش های ماهانه مشاهده می کنند ، توصیه می کند.

برقراری ارتباط با مشتری

یک آژانس خوب رسانه های اجتماعی تلاش های ارتباطی خود را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد. با انتخاب بهترین شکل ارتباط برای هر مشتری ، آنها می توانند بهتر به آنها خدمت کنند و مکالمات تأثیرگذارتر داشته باشند.

بینش متخصص از آرم WebFX

مگان BW

مگان کی.
کارشناس رسانه های اجتماعی در WebFX

وی گفت: “برخی از مشتری ها زوم هفتگی یا Google را ملاقات می کنند و با آنها ارتباطات مداوم را از طریق ایمیل انجام می دهند. سایر مشتریان تماس های تلفنی ماهانه را ترجیح می دهند که موارد بزرگ تصویر را تشریح می کنند. یک استراتژی ارتباطی سیال برای هر آژانس رسانه های اجتماعی بسیار مهم است ، زیرا آنها با مشتریانی که نیازهای مختلفی دارند کار می کنند. “

برقراری ارتباط با مشتری ها ، بین آماده سازی برای جلسات و پیگیری سؤالات یا نظرات ، زمان خوبی را به خود اختصاص می دهد.

محتوا

اصلی ترین خدمات آژانس های رسانه های اجتماعی ایجاد محتوا است. این محتوا شامل طراحی اصلی گرافیک ، ایجاد ویدیو ، گرافیک تبلیغات و همچنین استراتژی های خلاقانه برای ایجاد محتوا است.

ایجاد محتوا برای رسانه های اجتماعی به آژانس ها کمک می کند تا تخصص خود را نشان دهند و به آنها اجازه می دهد تا تأثیر بیشتری بر درک آنلاین برند شما داشته باشند.

تحقیقات صنعت و یادگیری مداوم

یک آژانس خوب رسانه های اجتماعی از منحنی اخبار صنعت و تغییراتی که بر تلاشهای رسانه های اجتماعی شما تأثیر خواهد گذاشت ، جلوتر خواهد بود. این که آیا این تغییر در مشخصات پلتفرم ، روند یک سال جدید یا اخبار خارج از کشور است ، آژانس شما باید آماده باشد تا این تغییرات را انجام دهد و کمپین خود را قبل از زمان تنظیم کند.

آژانس های رسانه های اجتماعی همچنین باید یادگیری مداوم را برای کارمندان خود تشویق کنند که به نفع شغل و موفقیت مشتری آنها باشد. آنها ممکن است دوره ها ، گواهینامه ها ، کلاس های بازاریابی رسانه های اجتماعی ، آموزش های گسترده آژانس و موارد دیگر را در اولویت قرار دهند.

اجازه دهید WebFX این خدمات آژانس رسانه های اجتماعی را برای شما انجام دهد

یک آژانس خوب رسانه های اجتماعی به شما در مدیریت حساب های اجتماعی خود کمک می کند. بوها عالی آژانس رسانه های اجتماعی حساب های رسانه های اجتماعی شما را به کانال های رانندگی درآمدی تبدیل می کند. اگر به سمت دومی متمایل هستید ، WebFX انتخاب ایده آل است.

29 سال تجربه ما شامل مدیریت 165،000 پست اجتماعی و 15،690،980 دلار در تبلیغات اجتماعی برای مشتریان ما است. با مدیران حساب کارشناس و تجربه ما در رسانه های اجتماعی ، یک کمپین رسانه های اجتماعی دریافت می کنید که نتایج تجاری ملموس را هدایت می کند.

می خواهید بیشتر بدانید؟ درخواست یک نقل قول رایگان و بدون تعهد کنید تا ببینید که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر خط اصلی شما تأثیر بگذارند!

Source link