یک آژانس PPC بنگاهی است که به مشاغل کمک می کند تا کمپین های PPC خود را مدیریت کنند تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند و تبدیل ها را تقویت کنند.
اگر می خواهید به سایت خود یک افزایش ترافیک فوری بدهید ، PPC یک گزینه عالی است. با این حال ، هر شرکتی زمان ، فناوری یا تیمی را برای رسیدگی به یک کمپین PPC ندارد. این جایی است که یک آژانس PPC می تواند از خدمات باشد!
اما واقعاً آژانس PPC چیست؟ و یک متخصص PPC برای تجارت شما چه کاری انجام می دهد؟
خوشحالم که پرسیدید! این فقط همان چیزی است که ما برای کمک به شما در تحقیقات خود پوشش خواهیم داد:
آژانس PPC چیست؟ معنی آژانس PPC
یک آژانس PPC بنگاهی است که به مشاغل کمک می کند تا کمپین های PPC خود را مدیریت کنند تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند و تبدیل ها را تقویت کنند. آنها از تاکتیک های مختلفی برای تشویق تبدیل ها بدون بیش از بودجه PPC استفاده می کنند.
بینش متخصص از
Kayla J. متخصص PPC در WebFX
وی گفت: “بهترین آژانس های PPC دارای گزارش های قوی در محل ، تخصص اثبات شده با شرکت ها و کمپین هایی مانند شما و یک استعداد برای آزمایش هستند. آنچه آژانس های خوب را از بزرگترها جدا می کند این است که چقدر خوب با صنعت به روز می شوند ، بینش های داده محور که قادر به کشیدن هستند ، و توصیه های حاصل از آنها می توانند ارائه دهند تا حساب های شما را از پیش از منحنی نگه دارند-و درآمد رانندگی. “
آژانس PPC چه کاری انجام می دهد؟
یک آژانس PPC موارد زیر را به نمایندگی از تجارت شما انجام می دهد:
کمپین های PPC را با استفاده از فناوری و نرم افزار PPC ایجاد و مدیریت کنید
تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید
کپی تبلیغ PPC را بر اساس کلمات کلیدی هدف بنویسید و منتشر کنید
روند مناقصه PPC خود را مدیریت کرده و برای بودجه خود بهینه سازی کنید
پیگیری و اندازه گیری عملکرد
اما همه اینها واقعاً چگونه به نظر می رسد؟
برای پاسخ به این سؤال ، من به Kayla J.-یک متخصص PPC در WebFX-رسیدم تا بینش بیشتری را در مورد آنچه که یک آژانس PPC روزانه انجام می دهد ، ارائه دهم. در زیر برخی از وظایف که یک آژانس PPC ممکن است در هر روز معین انجام دهد.
1. سلامت حساب PPC خود را مدیریت کنید
اولین کاری که یک آژانس PPC انجام خواهد داد این است که سلامت حساب شما را بررسی کنید و ببینید آیا تغییراتی برای ایجاد وجود دارد یا خیر. این مرحله بخش معمول مدیریت یک کمپین PPC است.
در بودجه ماهانه خود کجا می ایستید؟ آیا بهینه سازی یا تنظیمات لازم وجود دارد؟
این سؤالات به راهنمایی مدیریت حساب PPC شما برای ارزیابی رویکرد شما قبل از ایجاد هرگونه تغییر کمک می کند.
2. به دنبال شیب های غیر منتظره در عملکرد بهینه سازی کنید
آژانس شما همچنین عملکرد تبلیغات شما را بررسی می کند تا به دنبال هرگونه تغییر و غوطه وری باشد. نظارت مداوم به جلوگیری از مسائل بلند مدت با کمپین PPC شما کمک می کند و اطمینان حاصل می کنید که از سرمایه گذاری خود بیشترین استفاده را می کنید.
از آنجا ، آنها این مسئله را پیدا می کنند که باعث کاهش عملکرد از طریق آزمایش و تنظیم تبلیغات PPC شما می شود.
بینش متخصص از
Kayla J. متخصص PPC در WebFX
وی گفت: “این (مرحله) ممکن است شامل آزمایش A/B کپی تبلیغاتی جدید ، کار با خدمه CRO برای بهینه سازی صفحات فرود ، تنظیم کلمات کلیدی منفی ، بهینه سازی انواع/کلمات کلیدی مسابقه که در حساب هدف قرار می دهید (به عنوان مثال ، مکث کم عملکرد آنهایی که فرصت های کلمه کلیدی اضافی و غیره را شناسایی کنید) ، بهبود سازمان گروه تبلیغات خود و بهینه سازی برنامه های تبلیغاتی خود. “
3. گزارش در مورد عملکرد PPC
از آنجا که متخصص PPC شما در بهینه سازی تبلیغات شما کار می کند ، آنها شما را نیز در حلقه نگه می دارند. این مرحله شامل اندازه گیری شاخص های عملکرد کلیدی PPC (KPI) است که منعکس کننده سلامت کمپین شما است.
بهترین آژانس های PPC فراتر از برداشت ها ، کلیک ها ، CTR و CPC خواهند بود – آنها عملکرد تبلیغات شما را از طریق سرب ، فروش و درآمد به خط پایین خود می رسانند. شما قادر خواهید بود نتایج واقعی و ملموس را که از تبلیغات تبلیغاتی شما ناشی می شود ، ببینید.
4. فرصت های جدید برای رسیدن به مخاطبان هدف خود و افزایش کارآیی را شناسایی کنید
دنیای PPC همیشه به سرعت در حال تغییر است ، بنابراین به روز ماندن با جدیدترین تغییرات مهم است. متخصص PPC شما در مورد روندها ، فناوری ها و فرصت های جدید برای یافتن راه هایی برای ارتقاء خدمات و افزایش کارآیی تحقیق خواهد کرد.
برخی از سؤالاتی که ممکن است در نظر بگیرند شامل موارد زیر است:
آیا فرصت هایی برای آزمایش با یک بستر جدید یا نوع کمپین وجود دارد؟
در مورد پیشرفت های احتمالی در ردیابی تبدیل و هدف قرار دادن مخاطبان چیست؟
بینش متخصص از
Kayla J. متخصص PPC در WebFX
وی گفت: “یک آژانس عالی نه تنها از پیشرفت ها و فرصت های جدید در این فضاها آگاه خواهد بود ، بلکه آنها استعداد و فناوری پیشرو در صنعت دارند تا آنها را برای شما رقم بزنند (به عنوان مثال ، خودکار سازی همگام سازی مخاطبان یا واردات تبدیل آفلاین از طریق ADTech). “
چرا یک آژانس PPC استخدام می کنید؟
اکنون می دانید که یک آژانس PPC برای آژانس شما چه می کند. هنوز ، چرا باید یکی را استخدام کنید؟
در اینجا مزایای استخدام یک آژانس PPC برای استراتژی شما آورده شده است:
زمان ذخیره شده: مزیت اصلی استخدام آژانس PPC صرفه جویی در وقت خود برای تمرکز روی تجارت شما است. PPC تحقیقات ، نوشتن و ردیابی زیادی را انجام می دهد ، و همه مشاغل منابع لازم برای رسیدگی به آن را ندارند – اما یک آژانس انجام می دهد!
مدیریت بودجه: یک آژانس PPC با تجربه به شما کمک می کند تا با بهینه سازی استراتژی پیشنهاد خود و یافتن کلمات کلیدی ایده آل برای هدف قرار دادن ، از بودجه خود بیشترین بهره را ببرید.
ابزارهای گزارشگری: استخدام یک آژانس PPC به این معنی است که شما مجبور نیستید همه چیز را در مورد گزارش و تجزیه و تحلیل PPC بیاموزید. آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که استراتژی شما ضمن استفاده از آخرین نشانگرهای فناوری و عملکرد ، کار می کند.
پشتیبانی از PPC در حال انجام: با یک آژانس PPC ، شما یک سیستم پشتیبانی مداوم دارید تا از استراتژی خود به دنبال شورا باشید. لازم نیست خودتان همه چیز را بفهمید. این همان چیزی است که آنها برای اینجا هستند!
یادگیری: نحوه انتخاب آژانس PPC
امروز با یک آژانس پیشرو PPC کار کنید!
اگر به دنبال یک آژانس PPC متخصص هستید ، WebFX تجربه و دانش را برای هدایت استراتژی خود به موفقیت دارد.
ما فقط این را نمی گوییم – 1100 توصیفات ما آنچه را که برای مشاغل در همه صنایع مختلف انجام داده ایم نشان می دهد. خدمات PPC ما شامل تبلیغات ایجاد شده توسط سفارشی و مدیریت حساب ، ROI بالاتری و تقویت حضور آنلاین شما است.
می خواهید بیشتر بدانید؟ برای دریافت پیشنهاد رایگان و بدون تعهد خود به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!