بنابراین در هر دو مورد ، شما می توانید این تعداد بسیار زیاد URL هایی را تولید کنید که اساساً هیچ ترافیکی ندارند. بنابراین چه کاری ممکن است در مورد این کار انجام دهیم یا تصمیم می گیریم که آیا می خواهیم در این مورد کاری انجام دهیم؟
1. URL ها را تقریباً بدون ترافیک شناسایی کنید
بنابراین اولین قدم که من برداشته ام ، شناسایی URL هایی است که تقریباً به عنوان ترافیک وجود ندارد. و یک قانون انگشت شست که من اغلب در گذشته از آن استفاده کرده ام این است که آیا آنها به طور متوسط کمتر از یک کلیک در ماه یا چیزی شبیه به این هستند؟ می توانید یک نوار بسیار کم بکشید. و در سایت هایی که به شکلی بزرگ تحت تأثیر این کار قرار می گیرند ، هنوز می خواهید صفحات زیادی را انتخاب کنید که در بیشتر موارد به معنای واقعی کلمه ترافیک صفر می شوند.
به یاد داشته باشید ، به هر حال ، اگر از یک لنز ارگانیک به این موضوع نگاه می کنید ، کانال های دیگر را نیز بررسی کنید. شما نمی خواهید به طور تصادفی چیزی را حذف کنید که در واقع برای تیم اجتماعی یا ایمیل یا مواردی از این دست واقعاً مهم نیست.
2. هر صفحه ای را که فرصت دارد بهبود بخشید
در مرحله بعد ، هر فرصت را بهبود بخشید. بنابراین این یک جمله بزرگ است. اما اگر برخی از این صفحات ، که شما شناسایی می کنید ، شاید شما از ترافیک زیادی استفاده کرده اید ، اما به روز نشده اید یا چیزی شبیه به آن ، یا فکر می کنید آنها واقعاً محتوای با کیفیت دارند ، شاید یک مسئله سئو فنی وجود داشته باشد که آنها را عقب نگه می دارد ، هر کاری را پیدا کنید که واقعاً ارزش انجام کاری را دارند. به عنوان مثال شاید آنها پیوندهای زیادی داشته باشند. شما نمی خواهید فقط این نوع ارزش نهفته را که دارید ، از بین ببرید. اگر می توانید کاری با آن انجام دهید.
3. صفحات ادغام یا جمع آوری شما قادر به پیشرفت نیستید
و بعد از آنچه باقی مانده است ، شما این دسته از صفحات بزرگ را دارید که ترافیک صفر دارند که فکر نمی کنید هر نوع فرصتی هستند. بنابراین چند روش مختلف وجود دارد که می توانید بروید ، و احتمالاً می خواهید بروید و مخلوط شوید.
بنابراین در هر مکانی که صفحات موجود یا بالقوه ای دارید که با هدف مطابقت دارند یا بسیار مشابه هستند ، اساساً همین کار را انجام می دهید. به عنوان مثال ، اگر یکی از این صفحات محصول بسیار خاص را دارید ، اما یک صفحه دسته بندی دارید که اساساً یکسان است ، و محصول دیگر موجود نیست ، پس می توانید یک متعارف یا 301 را در نظر بگیرید. بدیهی است که اگر شما هنوز هم می خواهید URL قابل دسترسی باشد ، یا یک صفحه 301 اگر در واقع صفحه کاملاً اضافی باشد و شما نیازی به کسی ندارید که دیگر آن را ببینید.
باز هم ، این درصورتی است که هدف و هدف و محتوای صفحه بسیار مشابه باشد. حتی اگر فکر می کنید برخی از مطالب ارزش ادغام را دارند ، می توانید آن صفحه را داشته باشید که در حال تثبیت هستید تا از همه نوع صفحات مؤلفه بهترین محتوا را داشته باشید. و شما می توانید این را به عنوان یک URL جدید یا موجود انتخاب کنید. لازم نیست قبلاً صفحه خوبی داشته باشید. شما می توانید به جای داشتن همه این صفحات قدیمی ، یک صفحه جدید را انتخاب کنید که واقعاً برای این موضوع خوب عمل کند ، که هیچکدام به خصوص ارزشمند نبودند.
برای هر چیزی که واقعاً فقط به این هدف خدمت نکنید ، این کار زائد است ، به هر حال هیچ ارزشی نداشت ، می توانید فقط 404 یا Noindex. باز هم ، اگر دیگر نیازی به دسترسی دیگر ندارید. به عنوان مثال ، Noindex اگر این کار را انجام دهید ، توسط کانال دیگری یا چیزی شبیه به این استفاده می شود. این یک گام کاملاً شدید است. اگر می توانید سعی می کنم از این کار جلوگیری کنم. اگر صفحات مسابقه خوبی نداشته باشند ، گوگل لزوماً از طریق یک تغییر مسیر یا متعارف عبور نمی کند ، اما با 404 ، قطعاً اینگونه نیستند. و با Noindex ، در نهایت آنها نیز چنین نیستند. Google سرانجام خزیدن Noindexes را متوقف می کند. بنابراین ، بله ، این چیزی است که می خواهید از آن جلوگیری کنید. اما در واقع ، احتمالاً برخی از صفحات وجود خواهد داشت که در این سطل قرار می گیرند.
بنابراین ، بله ، این نوع فرایندی است که من در گذشته خودم را دنبال کردم. این چیزی است که من با آنها نتایج خوبی دیده ام. من بسیاری از SEO های دیگر را دیده ام که در این مورد صحبت می کنند ، به خصوص در پی به روزرسانی مفید محتوای و در گذشته در اطراف پاندا ، که فکر می کنم احتمالاً کاملاً مشابه کار کرده است.
بنابراین ، بله ، به من اطلاع دهید که چگونه کار می کنید. و بسیار متشکرم