آژانس ایمیل چیست و آنها چه کاری انجام می دهند؟ (راهنما + مثالها)

آژانس ایمیل چیست و آنها چه کاری انجام می دهند؟ (راهنما + مثالها)

آژانس ایمیل چیست؟

یک آژانس بازاریابی ایمیل گروهی از متخصصان است که برنامه های ایمیل را برای مشاغل برنامه ریزی ، راه اندازی و نظارت می کند.

هنگام ایجاد یک استراتژی ایمیل برای تجارت خود ، ممکن است به آژانس های بازاریابی ایمیل بصورت آنلاین مراجعه کنید که می خواهند کمک کنند. کار با یک آژانس خوب به نظر می رسد ، اما اگر قبلاً بازاریابی را برون سپاری نکرده اید ، احتمالاً سؤالات لجستیکی خواهید داشت.

مانند ، آژانس بازاریابی ایمیل واقعاً چه کاری انجام می دهد؟

این همان چیزی است که ما در اینجا برای پاسخ دادن هستیم. ما در بخش های زیر آژانس های بازاریابی ایمیل را تجزیه خواهیم کرد:

کشف کنید که کار آژانس ایمیل در زیر چیست! یا برای گپ زدن با یک متخصص ایمیل در مورد کار آنها ، با ما تماس بگیرید 888-601-5359!

بینش متخصص از آرم WebFX

امیلی سیبرت

امیلی س.
کارشناس بازاریابی ایمیل در WebFX

“یک آژانس بازاریابی ایمیل خوب نه تنها ایمیل های طراحی شده را ارائه می دهد ، بلکه کمپین های استراتژیک را نیز به همراه می آورند. آنها با تمرکز بر داده ها ، شخصی سازی و بهینه سازی مداوم ، ایمیل را از یک ابزار ارتباطی به یک دارایی درآمدی برای مشتریان خود تبدیل می کنند. “

آژانس ایمیل چیست؟

یک آژانس بازاریابی ایمیل گروهی از متخصصان است که برنامه های ایمیل را برای مشاغل برنامه ریزی ، راه اندازی و نظارت می کند.

چرا با یک آژانس بازاریابی ایمیل کار می کنیم؟

بازاریابی ایمیل می تواند 4،400 ٪ بازده سرمایه گذاری داشته باشد – این برای هر 1 دلار هزینه 44 دلار است. این و سایر آمار بازاریابی ایمیل نشان می دهد که ایمیل بسیار مهم می تواند باشد ، و یک آژانس می تواند به شما اطمینان دهد که با کار کمتری در پایان شما از سرمایه گذاری خود استفاده می کنید.

در اینجا دلایل دیگری برای همکاری با یک آژانس بازاریابی ایمیل وجود دارد:

  • صرفه جویی در وقت: یک آژانس بازاریابی ایمیل می تواند کمپین های ایمیل ، ایجاد محتوا و پیگیری نتایج را برنامه ریزی کند. آنها اطمینان می دهند که شرکت شما بدون اضافه کردن کار بیشتر به روز شما ، به مشتریان می رسد.
  • ساختن برند خود: بازاریابی ایمیل ابزاری عالی برای ایجاد موقعیت یابی برند شماست. کار آژانس بازاریابی ایمیل این است که همه چیز را در مورد شرکت خود بیاموزید ، سپس با مشتریان ارتباط برقرار کرده و چشم انداز و داستان خود را ارتقا دهید.
  • درگیر کردن مشتریان در هر مرحله: آژانس بازاریابی ایمیل شما از ابزار و تحقیقات صنعت برای هدف قرار دادن مشتریان و ارسال محتوای شخصی برای آنها استفاده خواهد کرد. آنها همچنین در هر مرحله از سفر خریدار خود به مشتریان می رسند تا آنها را از طریق مراحل قیف فروش حرکت دهند.

آژانس ایمیل چه کاری انجام می دهد؟

یک آژانس بازاریابی از طریق ایمیل همه چیز را از ایجاد ایمیل تا مدیریت نتایج راه اندازی و ردیابی خود کنترل می کند. اما این روز در روز چه شکلی به نظر می رسد؟

برای اینکه بینش بیشتری در مورد کارهای روزانه یک آژانس بازاریابی ایمیل به شما ارائه دهم ، من با امیلی S. ، متخصص بازاریابی ایمیل در اینجا در WebFX گپ زدم. در زیر وظایفی که یک آژانس بازاریابی ایمیل انجام می دهد:

برنامه ریزی محتوای ایمیل و کمپین ها

وظیفه اصلی که احتمالاً هنگام صحبت از آژانس ایمیل در مورد آن فکر می کنید ، برنامه ریزی محتوا است. کار آنها ایجاد برنامه های سه ماهه برای بازاریابی ایمیل ، از جمله محتوا ، استراتژی و موارد دیگر است.

بینش متخصص از آرم WebFX

امیلی سیبرت

امیلی س.
کارشناس بازاریابی ایمیل در WebFX

“به طور معمول ، ما از طریق برنامه ریزی محتوای ایمیل ، استراتژی ها و تست های A/B به صورت سه ماهه کار خواهیم کرد. این استراتژی ها و آزمایشات می تواند راه هایی برای اجرای محتوای شخصی تر ، محتوای پویا ، تقویت استراتژی انتخاب ما یا حتی ایجاد تغذیه جدید سرب و سایر کمپین های ایمیل برای تکمیل برنامه موجود ما باشد. “

این بخش از بازاریابی ایمیل برای مشتریان جدید و بلند مدت معمول است. این که آیا شما به تازگی با یک آژانس ایمیل وارد سیستم شده اید یا سابقه ای با آن داشته باشید ، آنها هنوز هم وقت خود را صرف برنامه ریزی کمپین های شما از قبل و با دیدگاه های تازه می کنند.

برقراری ارتباط با مشتری

در طول روز آژانس بازاریابی ایمیل ، آنها در هر مرحله از روند با مشتری ارتباط برقرار می کنند. آنها ممکن است:

  • برای بررسی پیوندهایی به مباحث و پیش نویس های ایمیل ارائه دهید
  • غذای اصلی را از گزارش ها به اشتراک بگذارید
  • برای برنامه ریزی و استراتژی کردن محتوای آینده با هم کار کنید

یک آژانس بازاریابی ایمیل خوب باعث می شود تا مشتریان در مورد کمپین ایمیل خود آگاه شوند و اطمینان حاصل کنند که آنها به همان اندازه که دوست دارند درگیر این روند هستند.

ایجاد ایمیل برای مشتریان

پس از قفل شدن موارد استراتژی محتوا ، آژانس ایمیل شما وقت خود را صرف ساخت و طراحی ایمیل با نوشتن نسخه برداری از تیم کپی می کند. این مرحله می تواند شامل ایمیل های تبلیغاتی ، خبرنامه ها ، سکانس های تغذیه سرب و موارد دیگر باشد.

بینش متخصص از آرم WebFX

امیلی سیبرت

امیلی س.
کارشناس بازاریابی ایمیل در WebFX

ما اطمینان می دهیم که هر ایمیل متناسب با مخاطبان مشتری و محتوای شخصی با کیفیت بالا است. ما همچنین ممکن است تست های A/B را برای آزمایش مواردی مانند خطوط موضوع ، دکمه های CTA یا پیشنهادات ویژه تنظیم کنیم. ما همچنین ایمیل های خود را از طریق یک ابزار تضمین کیفیت اجرا می کنیم تا اطمینان حاصل شود که طراحی و دسترسی مطابق با استانداردهای صنعت است. “

هنگامی که آنها کمپین را برای تأیید به مشتری ارسال کردند ، ایمیل را پس از تأیید برنامه ریزی می کنند یا ویرایش های لازم را انجام می دهند.

تقسیم بندی و مدیریت لیست های ایمیل

بخش مهم دیگری از مسئولیت های آژانس بازاریابی ایمیل ، تقسیم و مدیریت لیست ایمیل است. آژانس شما وقت خود را صرف لیست ایمیل های مشتری از مشترکانی می کند که تصمیم گرفته اند و بر اساس آنها به گروه های کوچکتر تقسیم شده اند:

  • رفتار
  • ترجیحات
  • نمایشنامه

این تقسیم بندی به آنها اجازه می دهد تا آن کمپین های متناسب را به مخاطبان مناسب بفرستند.

تجزیه و تحلیل عملکرد ایمیل

آخرین مرحله در هر کمپین ایمیل ، ارزیابی عملکرد ایمیل است. آژانس شما برای ارزیابی اثربخشی کمپین در رسیدن به اهداف بازاریابی ، شاخص های کلیدی عملکرد ایمیل (KPI) را ارزیابی می کند.

بینش متخصص از آرم WebFX

امیلی سیبرت

امیلی س.
کارشناس بازاریابی ایمیل در WebFX

وی گفت: “پس از ارسال ایمیل ، ما برای تجزیه و تحلیل عملکرد آن به دنبال مواردی مانند نرخ های باز ، نرخ کلیک ، نرخ تبدیل ، نرخ اشتراک اشتراک و سایر معیارهای ایمیل سطح بالا هستیم. ما همچنین از طریق ایمیل های خود (مستقیم یا به عنوان یک کانال کمک) ، هزینه های هر سرب ، ROI و کل برای مشتریان را تجزیه خواهیم کرد. “

گزارشگری با نشان دادن آنچه که کار کرده و چه کاری انجام نداده است ، و ایجاد آن برای برنامه سه ماهه بعدی به برنامه ریزی آژانس شما کمک می کند.

با کمپین های خود به یک آژانس بازاریابی ایمیل پیشرو اعتماد کنید

اکنون که می دانید کار یک آژانس ایمیل در استراتژی شما قرار می دهد ، ممکن است آماده پیدا کردن شریک زندگی در بازاریابی ایمیل باشید. یافتن آژانس مناسب می تواند همه تفاوت در نتایج شما را ایجاد کند. WebFX را وارد کنید!

تیم ما 29 سال تجربه را برای هر کمپین بازاریابی ایمیل به ارمغان می آورد. در آن زمان ، ما به مشتریان کمک کرده ایم تا کلیک ، تبدیل و درآمد بیشتری کسب کنند. ما می توانیم همین کار را برای شما انجام دهیم!

خدمات بازاریابی ایمیل ما را کاوش کنید ، و سپس امروز درخواست نقل قول رایگان کنید تا ببینید که کمپین بازاریابی ایمیل شما چگونه خواهد بود!

Source link