در این مرحله ، این خبر قدیمی است که رسانه های اجتماعی بزرگ چقدر است. با این وجود ، بسیاری از مشاغل هنوز هم چقدر ارزش آن را به آنها ارائه می دهند. این مشاغل تلاش می کنند تا خود را به صورت آنلاین به بازار عرضه کنند ، اما با این وجود بزرگترین منبع فعالیت آنلاین را از دست نمی دهند.
البته برخی از مشاغل ممکن است ارزش آن را تشخیص دهند بازاریابی رسانه های اجتماعی، اما به سادگی از زمان ، منابع یا تخصص برای اجرای آن برخوردار نیست. اگر در آن دسته قرار بگیرید ، می توانید از خدمات حرفه ای رسانه های اجتماعی ارائه شده توسط یک آژانس بهره مند شوید.
خدمات رسانه های اجتماعی چیست ، و خدمات رسانه های اجتماعی شامل چیست؟ ما هر دو سؤال را با جزئیات بیشتری در زیر بررسی خواهیم کرد.
به هر حال ، اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی (یا به طور کلی بازاریابی دیجیتال) هستید ، حتماً حتماً مشترک در هفته درآمد، خبرنامه ایمیل ما!
خدمات رسانه های اجتماعی چیست؟
خدمات رسانه های اجتماعی جایی است که یک آژانس حرفه ای به شما کمک می کند تا یک یا چند مورد تجارت خود را ارتقا دهید سکوی رسانه های اجتماعیبشر ایده این است که با قرار دادن خود در مقابل تعداد بیشتری از افراد به صورت آنلاین ، می توانید مشتری های بیشتری را تبدیل کرده و درآمد بیشتری کسب کنید.
چرا به خدمات رسانه های اجتماعی احتیاج دارید؟
ممکن است احساس کنید که می توانید به تنهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را اداره کنید و نیازی به کمک یک آژانس ندارید. و شما ممکن است درست باشید. از طرف دیگر ، مهم است که مزایای بسته های خدمات حرفه ای رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید.
یک آژانس حرفه ای زمان بیشتری برای کار در کمپین های رسانه های اجتماعی شما دارد ، که شما را از ناامیدی از تلاش برای فشردن آن در برنامه خود رهایی می دهد. اکثر آژانس ها همچنین سالها تخصص بازاریابی عمیق را به جدول می آورند ، تخصصی که ممکن است به تنهایی از آن کمبود کنید. برخی حتی ابزارهای پیشرفته ای را برای کمک به شما در مدیریت کمپین های خود ارائه می دهند.
با توجه به تمام این مزایا ، بسیاری از مشاغل دریافتند که به نفع آنهاست که به دنبال مشارکت آژانس باشند.
خدمات رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است؟
ما تعریف و مزایای بسته های خدمات رسانه های اجتماعی را پوشش داده ایم ، اما چه چیزی به آن بسته ها می رود؟ خدمات رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است؟
این همان چیزی است که ما با بقیه این صفحه وارد آن خواهیم شد. در زیر لیستی از تحویل های مشترک رسانه های اجتماعی که می توانید انتظار داشته باشید پیدا کنید ، از جمله:
- ایجاد و تنظیم حساب
- محتوا
- برنامه ریزی محتوا
- مشاوره در رسانه های اجتماعی
- مدیریت جامعه
- نظارت و تجزیه و تحلیل
این مهم است که آگاه باشید که این لیست جامع نیست. برخی از آژانس ها تحویل های طاقچه بیشتری را ارائه می دهند که در اینجا ذکر نشده است ، در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط تعداد معدودی از مواردی را که در زیر شرح داده شده است ارائه دهند. همچنین ، بسته به آژانس ، ممکن است شما گزینه پرداخت برخی از تحویل های خاص اما نه دیگران را داشته باشید.
گفته می شود ، این تحویل ها برخی از مواردی هستند که اغلب توسط آژانس های رسانه های اجتماعی ارائه می شود.
1. ایجاد و تنظیم حساب
مرحله اول هر استراتژی رسانه های اجتماعی ایجاد یک حساب کاربری در بستر (های) انتخابی شما است ، بنابراین تقریباً تمام بسته های خدمات رسانه های اجتماعی شامل آن به عنوان یک تحویل است. آژانس منتخب شما با شما هماهنگ خواهد شد که از کدام سیستم عامل هایی که می خواهید استفاده کنید ، و سپس ساخت نمایه خود را بر روی آن سیستم عامل ها آغاز می کند.
ساختن نمایه برای تجارت شما فقط شامل پر کردن چند قسمت و ضربه زدن به دکمه “ایجاد حساب” نیست. همچنین شامل مارک های زیادی است. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه تجارت خود را در رسانه های اجتماعی ارائه دهید. یک آژانس به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید و سپس رویکرد مارک انتخابی خود را در نمایه خود پیاده سازی کنید.
2. ایجاد محتوا
اگر هرگز چیزی ارسال نکنید ، ایجاد یک حساب رسانه های اجتماعی خیلی خوب عمل نمی کند. خبر خوب این است که ایجاد محتوا یکی دیگر از متداول ترین تحویل ها در بسته های خدمات رسانه های اجتماعی است. یک آژانس انواع مختلفی از پست ها را برای تجارت شما ، از متن تا گرافیک گرفته تا توسعه می دهد فیلم های کوتاهبشر
تمام این محتوا در حالی که در محدوده مارک تجاری شما قرار دارد ، برای جذابیت مخاطبان هدف شما طراحی شده است. برخی از آن می تواند در سمت فروش باشد ، اما بسیاری از آن برای جلب کاربرانی که هنوز آماده خرید خرید نیستند ، گاه به گاه و اطلاعاتی باقی می ماند.
3. برنامه ریزی محتوا
پس از ایجاد محتوای خود ، لزوماً نمی خواهید بلافاصله آن را ارسال کنید. شما باید در یک برنامه سازگار ارسال کنید ، این بدان معنی است که اغلب بهتر است از قبل محتوا ایجاد کنید و سپس آن را برنامه ریزی کنید تا در زمان های خاص به زندگی بروید. این یکی دیگر از تحویل ها است که یک آژانس رسانه های اجتماعی می تواند ارائه دهد.
آژانس منتخب شما به شما کمک می کند تا بهترین روزها و زمانها را برای ارسال ارسال کنید ، و سپس آنها محتوای شما را تنظیم می کنند تا در آن زمان زندگی کنند. از آنجا ، آنها ممکن است برنامه شما را به مرور زمان تغییر دهند و براساس آن روزها و زمانها بیشترین تعامل را داشته باشند.
4. مشاوره در رسانه های اجتماعی
ممکن است که شما در حال حاضر یک استراتژی رسانه های اجتماعی در دست داشته باشید ، و شما فقط می خواهید کمک کنید تا چگونه آن را بهبود بخشید. در این صورت ، ممکن است بخواهید برخی از خدمات مشاوره رسانه های اجتماعی را جستجو کنید. این تحویل شامل یک آژانس است که استراتژی رسانه های اجتماعی شما را تجزیه و تحلیل می کند و توصیه هایی در مورد چگونگی مجدداً بهینه سازی ارائه می دهد.
برای انجام این کار ، آژانس ها به طور معمول کامل را انجام می دهند حسابرسی رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن یک تصویر واضح از استراتژی خود. حتی اگر بیشتر از خدمات مشاوره ای بخواهید ، یک ممیزی هنوز اولین گامی است که بسیاری از آژانس ها قبل از حرکت به سمت مدیریت کمپین های شما می روند.
5. مدیریت جامعه
رسانه های اجتماعی از سایر استراتژی های بازاریابی متمایز هستند زیرا این مسئله صرفاً مطرح کردن محتوا و انتظار برای نتایج نیست. در رسانه های اجتماعی ، مخاطبان شما می توانند مستقیماً به پست های شما پاسخ دهند ، و شما می خواهید برای تعامل با آنها وقت بگذارید. البته این می تواند یک کار وقت گیر باشد.
خبر خوب این است که یک آژانس می تواند آن را اداره کند. بیشتر آژانس ها مدیریت جامعه را به عنوان یک تحویل ارائه می دهند ، و مراقب حساب شما هستند و به افرادی که اظهار نظر یا سؤال می کنند پاسخ می دهند. این همچنین فراتر از پست های شخصی شما است – اگر کسی در صفحه خود در مورد تجارت شما پست کند ، ارزش پاسخ دادن به آن نیز هست.
تعامل با مخاطبان خود از این طریق به افزایش اعتماد به تجارت شما کمک می کند و باعث می شود آنها بیشتر به مشتری تبدیل شوند.
6. نظارت و تجزیه و تحلیل
یکی از رایج ترین تحویل های رسانه های اجتماعی که آژانس ارائه می دهد ، نظارت و تجزیه و تحلیل است. این سرویس اساساً شامل ردیابی نتایج سایر خدمات در این لیست و بررسی آنها برای دیدن آنچه کار می کند و چه چیزی نیست.
فواید تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی این است که آنها به شما و آژانس منتخب شما این امکان را می دهند که دقیقاً چگونه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را مؤثرتر کنید. با تقلید از تاکتیک هایی که به نظر می رسد در حال کار و بهبود مواردی هستند که به نظر نمی رسد ، می توانید به طور مداوم استراتژی خود را با گذشت زمان بهبود بخشید و درآمد بیشتری کسب کنید.
جایزه: تبلیغات رسانه های اجتماعی
پست های ارگانیک تنها راه تبلیغ خود در رسانه های اجتماعی نیستند. شما همچنین می توانید اجرا کنید تبلیغات رسانه های اجتماعی پرداخت شده است، که می توانید برای گروه های خاص کاربران هدف قرار دهید. این نیز خدمتی است که می توانید از یک آژانس حرفه ای دریافت کنید.
آژانس منتخب شما با تجزیه و تحلیل مشتریان ، بهترین انواع کاربران را برای هدف قرار می دهد. سپس آنها تبلیغاتی را ایجاد می کنند که در فیدهای رسانه های اجتماعی آن کاربران ظاهر می شوند و کمپین های شما را کنترل می کنند تا ببینند کدام تبلیغات و مخاطبان نتایج را هدایت می کنند و کدام یک از آنها نیاز به پیشرفت دارند.
از متخصصان WebFX به خدمات رسانه های اجتماعی برتر دسترسی پیدا کنید
اگر به دنبال یک آژانس بازاریابی حرفه ای در رسانه های اجتماعی هستید تا به شما در مدیریت کمپین های خود کمک کند ، پیدا کردن یکی از تخصص های قابل توجهی مهم است. به همین دلیل WebFX انتخاب مناسبی است.
با بیش از 29 سال تجربه بازاریابی دیجیتال ، ما تقریباً تا زمانی که رسانه های اجتماعی وجود داشته است ، بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای مشتریان خود انجام داده ایم. هنگامی که با ما شریک هستید ، می توانید با تمام عکس ها تماس بگیرید در حالی که هنوز به ما اجازه می دهد همه کار را برای اجرای استراتژی رسانه های اجتماعی خود انجام دهیم.
علاقه مند به همکاری با ما برای ما است خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا با ما آنلاین تماس بگیرید امروز