خدمات PPC شامل چه مواردی است؟ (توضیح + مثال)

اگر به دنبال تبلیغات در هر کلیک (PPC) هستید ، اطلاعات زیادی در مورد آنچه باید برای PPC مؤثر انجام دهید ، و همچنین شرکت هایی که خدمات PPC خود را تبلیغ می کنند ، پیدا خواهید کرد. اما اگر با شرایط یا فرآیندهای PPC آشنا نیستید ، ممکن است مشخص نباشد که خدمات PPC شامل چه مواردی است.

برای پاک کردن هرگونه سردرگمی ، ما این مرور کلی را در مورد آنچه در خدمات PPC گنجانده شده است ، و همچنین برخی از اطلاعات دیگر که ممکن است مفید باشد ، جمع آوری کردیم:

آیا می خواهید در مورد آنچه در دنیای بازاریابی دیجیتال اتفاق می افتد به روز شوید؟ در خبرنامه ما ، هفتگی درآمدی مشترک شوید و به روزرسانی های بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید!

خدمات PPC چیست؟

خدمات PPC به مشاغل کمک می کند تا تبلیغات PPC را ایجاد ، راه اندازی و نظارت کنند. با خدمات PPC ، هزینه ای را به یک آژانس پرداخت می کنید و آنها از طرف شما کمپین PPC شما را اداره می کنند.

چرا از خدمات PPC استفاده می کنیم؟

PPC می تواند حضور آنلاین شما را تغییر داده و به شما کمک کند تا در نتایج جستجو ایستادگی کنید. اما اگر ابزار در اختیار شما باشد ، چرا به خدمات PPC نیاز دارید؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که شرکت هایی مانند شما در خدمات PPC سرمایه گذاری می کنند:

  • صرفه جویی در وقت و منابع: با خدمات حرفه ای PPC ، لازم نیست یاد بگیرید که چگونه ابزارهای مدیریت تبلیغات را کار کنید ، چه رسد به ایجاد ، راه اندازی و پیگیری تبلیغات خود. شما می توانید ضمن کسب درآمد بیشتر ، در وقت و انرژی صرفه جویی کنید.
  • ساده کردن رویکرد خود: اگر خودتان PPC را انجام می دهید ، به احتمال زیاد باید کارمندان را آموزش دهید یا استخدام کنید تا جنبه های مختلف کمپین های PPC را اداره کنید. با خدمات حرفه ای ، می توانید در زمان استخدام و پرداخت افراد در وقت خود صرفه جویی کنید و برای کل کمپین خود یک نقطه تماس داشته باشید.
  • پشتیبانی و ردیابی مداوم: هر لیست از خدمات PPC شامل پشتیبانی و ردیابی مداوم برای اطمینان از انجام تبلیغات شما خواهد بود. آژانس شما در صورت توجه به تغییرات غیر منتظره ، کمپین شما را تنظیم می کند تا اطمینان حاصل کنید که بیشترین استفاده را از سرمایه گذاری خود کسب می کنید.

خدمات PPC شامل چه مواردی است؟

اکنون که اصول اولیه خدمات PPC را درک کردید ، می توانیم جزئیات بیشتری را در مورد آنچه این خدمات شامل می شود ، بررسی کنیم. در زیر ، یک مرور کلی از هر آنچه را که می توانید از هر لیست از خدمات PPC انتظار داشته باشید پیدا خواهید کرد.

1. تحقیق کلمات کلیدی

اولین قدم برای هر کمپین PPC یافتن کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن با تبلیغات شما است. آژانس PPC شما در مورد کلمات کلیدی برتر برای قرار دادن تبلیغات شما در مقابل کاربرانی که در جستجوی محصولات یا خدمات شما هستند ، تحقیق خواهد کرد.

در حین تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی ، آنها معیارهای کلیدی مانند هزینه برای هر کلیک (CPC) ، حجم جستجو و رقابت را در نظر می گیرند. با استفاده از این معیارها ، آنها بهترین گزینه ها را کاهش می دهند تا هزینه های کمتری و هدف قرار دادن بهتر به شما ارائه دهند.

2. ایجاد محتوا

ایجاد تبلیغات حرفه ای شامل برنامه ریزی و توسعه محتوا است که توجه کاربران را به خود جلب می کند. تیم مدیریت PPC شما برای نوشتن تبلیغات مؤثر و اقناعی که کلیک را ترغیب می کند ، با هم همکاری خواهند کرد.

بسته به موقعیت آگهی PPC شما ، آنها ایجاد می کنند:

همچنین ممکن است نسخه های مختلفی از یک تبلیغ مشابه را برای متحد کردن کمپین خود در کانال های مختلف دریافت کنید. با سرمایه گذاری در خدمات PPC ، محتوای با کیفیت بالا ایجاد می کنید که توسط کارشناسان ایجاد شده است تا برند خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهید.

3 بهینه سازی صفحه فرود

صفحات فرود صفحات موجود در وب سایت شما هستند که کاربران هنگام کلیک بر روی تبلیغ شما به پایان می رسند. اگر صفحه فرود شما جذاب یا کاربر پسند نیست ، آنها کلیک می کنند. خدمات PPC شما شامل طراحی صفحه فرود حرفه ای برای نگه داشتن کاربران از طریق قیف فروش خواهد بود.

بسته به وب سایت فعلی شما ، تیم PPC شما یا صفحات فرود را برای تبلیغات شما ایجاد می کند یا مواردی را که با استفاده از CTA ، تصاویر و کپی های مؤثر دارید بهینه سازی کنید. این فرآیند تضمین می کند که کلیک روی تبلیغ شما به تبدیل تبدیل می شود و از نرخ گزاف گویی بالا و هزینه تبلیغات هدر می رود.

4. گزارش و نظارت روزانه

آژانس PPC شما روزانه کمپین شما را ارزیابی می کند و به دنبال DIP یا تغییر در ترافیک است. آنها همچنین گزارش ها را با داده های زمان واقعی کامپایل می کنند ، بنابراین شما دقیقاً می دانید که تبلیغات شما چگونه انجام می شود.

تجزیه و تحلیل PPC همچنین شامل نظارت بر استراتژی های رقبای شما برای یافتن هرگونه شکافی است که می توانید با استراتژی PPC خود پر کنید. آنها به طور مرتب رویکرد شما را با رقبا مقایسه می کنند تا اطمینان حاصل کنید که شما از استانداردهای صنعت برخوردار هستید و از رقابت خود پیروی می کنید.

5. آزمایش تبلیغ

بخشی از تبلیغات مؤثر شامل آزمایش تبلیغات شما برای به حداکثر رساندن اثربخشی آنها است. آزمایش PPC بخشی از ارزیابی PPC در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که درایو تبلیغات شما به وب سایت شما منتهی می شود.

برخی از جنبه های مختلف که ممکن است شرکت مدیریت PPC شما آزمایش کند عبارتند از:

  • تصاویر
  • بیان CTA
  • سبک کپی
  • صفحات فرود

آزمایش می تواند قبل یا بعد از راه اندازی یک آگهی اتفاق بیفتد ، و برای اطمینان از اینکه حتی بهترین تبلیغ در واقع در درآمد رانندگی نیز کار می کند ، ضروری است.

6. ارزیابی بودجه

خدمات PPC شما همچنین شامل مدیریت بودجه برای اطمینان از هزینه های تبلیغاتی شما با سرمایه گذاری شما است. با تجزیه و تحلیل کمپین های PPC و جستجوی فرصت های مقرون به صرفه ، تیم شما ضمن استفاده از داده ها برای سوختن استراتژی خود در محدودیت شما خواهد ماند.

کمپین PPC خود را با راهنمایی متخصص راه اندازی کنید

پس از درک اینکه همه خدمات PPC شامل چه مواردی است ، وقت آن است که یک ارائه دهنده کیفیت پیدا کنید. همکاری با آژانس مانند WebFX اطمینان می دهد که نتایج واقعی و با حمایت از هر کمپین PPC دریافت می کنید.

ما 150+ عضو تیم دارای مجوز Google ADS داریم که قادر به ایجاد ، راه اندازی و مدیریت کمپین های PPC شما هستند. با کمک ما ، می توانید برای هر دلار که سرمایه گذاری می کنید بیشتر برگردید و دید آنلاین خود را رشد دهید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، خدمات PPC ما را بررسی کرده و لیست کامل ما از تحویل ها و نتایج ما را ببینید. سپس برای یک نقل قول رایگان با ما تماس بگیرید!

Source link