خدمات بازاریابی ایمیل شامل چیست؟

بازاریابی ایمیل ارتباط با مشتریان بالقوه و موجود را آسان می کند. اگر می خواهید خدمات بازاریابی ایمیل را از یک آژانس بازاریابی دیجیتال امتحان کنید ، ممکن است در مورد این روند کنجکاو باشید.

بنابراین ، خدمات بازاریابی ایمیل شامل چیست؟ و چرا باید از آنها استفاده کنید؟

ما به این سؤالات پاسخ خواهیم داد و بینش بیشتری در مورد خدمات بازاریابی ایمیل در زیر ارائه خواهیم داد:

آیا می خواهید در مورد بازاریابی ایمیل و همه چیز دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در خبرنامه ما ، هفتگی درآمدی مشترک شوید و به روزرسانی های بازاریابی را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید!

خدمات بازاریابی ایمیل چیست؟

خدمات بازاریابی ایمیل شامل برنامه ریزی ، ایجاد و راه اندازی کمپین های ایمیل به نمایندگی از مشاغل است. با خدمات ایمیل ، شما به یک آژانس پرداخت می کنید تا تمام جنبه های بازاریابی ایمیل را برای کسب نتیجه برای شرکت خود بدست آورید.

چرا از خدمات بازاریابی ایمیل استفاده می کنیم؟

بازاریابی ایمیل ابزاری عالی برای ایجاد اعتماد ، ارتباطات و آگاهی از برند با مشتریان است. کار با یک آژانس شانس بهتری برای انجام همه کارها و موارد دیگر به شما می دهد.

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که شرکت ها خدمات بازاریابی ایمیل را انتخاب می کنند:

  • کسب درآمد بیشتر: خدمات بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به شما در ایجاد محتوایی کمک کند که کلیک ها را تشویق کند و از طریق فروش. بازاریابان ایمیل حرفه ای می دانند که چگونه خوانندگان ایمیل را از طریق قیف فروش جابجا کنند و درآمد بیشتری کسب کنند و بازده سرمایه گذاری خود را (ROI) افزایش دهند.
  • دریافت محتوای شخصی: دلیل دیگر استفاده از خدمات بازاریابی ایمیل ، دریافت محتوای شخصی برای مشترکان خود است. بازاریابان ایمیل می توانند محتوای سفارشی را بنویسند و از نرم افزار برای هدف قرار دادن گروه های مختلف در لیست شما استفاده کنند و کمپین شما را مؤثرتر می کند.
  • صرفه جویی در وقت: مهمتر از همه ، خدمات بازاریابی ایمیل در برنامه ریزی ، نوشتن ، طراحی ، راه اندازی و ردیابی ایمیل در وقت شما صرفه جویی می کند. نتایج مورد نظر خود را بدون هیچ وقت سرمایه گذاری اضافی دریافت خواهید کرد.

خدمات بازاریابی ایمیل شامل چیست؟

انواع مختلفی از خدمات ایمیل وجود دارد و تحویل دقیق شما بسته به آژانس مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. با این حال ، تحویل های سخت و سریع وجود دارد که هر آژانس خوبی ارائه می دهد.

در زیر نمونه هایی از خدمات عمومی بازاریابی ایمیل که از هر آژانس دریافت خواهید کرد.

1. استراتژی و ارزیابی کمپین

اولین قدم برای بازاریابی ایمیل ، ارزیابی عملکرد فعلی شما و تدوین یک کمپین است. این مرحله به آژانس شما کمک می کند تا تلاش های گذشته شما را در بازاریابی ایمیل (در صورت وجود) ، همراه با:

  • ارزیابی اهداف شرکت خود
  • تعیین بودجه موجود
  • یادگیری سبک و لحن برند خود

این مرحله را به عنوان ایجاد پایه و اساس رویکرد بازاریابی ایمیل خود فکر کنید. این جایی است که آژانس شما در مورد تجارت شما آشنا خواهد شد تا مشخص شود که چه استراتژی متناسب با نیازها ، اهداف و بازار شما خواهد بود.

آنها سپس به ایجاد کمپین های ایمیل ، برنامه ریزی مطالب مورد نیاز و یافتن فرصت های رشد حرکت می کنند. استراتژی مبارزات انتخاباتی اغلب ادامه خواهد یافت ، به این معنی که آژانس شما کمپین های شما را ارزیابی می کند و راه های جدیدی برای بهبود رویکرد شما پیدا می کند.

2. ایجاد محتوا و طراحی

بازاریابی ایمیل همچنین شامل ایجاد و طراحی محتوا است. آژانس بازاریابی ایمیل شما برای کمپین های شما ایمیل ایجاد می کند و قبل از راه اندازی آنها را برای تأیید برای شما ارسال می کند.

یک مثال سرویس بازاریابی ایمیل می تواند ایجاد یک خبرنامه ماهانه باشد. با این خبرنامه محتوای مکتوب برای بدن و همچنین طراحی و طرح کلی ایمیل می آید.

این ممکن است اساسی ترین نوع سرویس بازاریابی ایمیل باشد ، زیرا همه افراد وقت یا مهارت لازم برای طراحی و نوشتن ایمیل هایی را ندارند که تبدیل می شوند.

3. برنامه ریزی و راه اندازی ایمیل

آژانس بازاریابی ایمیل شما همچنین با استفاده از نوعی نرم افزار بازاریابی ایمیل ، کمپین های شما را برنامه ریزی و راه اندازی می کند. بسته به نرم افزار ، شما قادر به مشاهده خواهید بود:

  • وقتی ایمیل ها زنده می روند
  • شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) برای کمپین شما
  • ایمیل آینده ارسال تاریخ

وقتی ایمیل ها به مشتریان ارسال می شوند ، بازاریابان ایمیل با دقت برنامه ریزی می کنند تا آنها را به تجارت شما علاقه مند کنند و از جمله موارد دیگر آنها را در مورد سفارشات به روز کنند. انواع بسیاری از ایمیل های خدمات شما شامل:

  • ایمیل های تبلیغاتی
  • ایمیل های بازاریابی
  • ایمیل های معامله ای
  • و بیشتر!

خدمات بازاریابی ایمیل شامل ترکیبی از انواع ایمیل ارسال شده برای کاربران برای تعامل و تبدیل آنها به مرور زمان است. هر آژانس خوب طیف وسیعی از انواع ایمیل را برای به حداکثر رساندن تجربه کاربر شما ایجاد می کند.

4. تقسیم بندی لیست مشترکان

خدمات بازاریابی ایمیل شما همه در ایجاد و ارسال ایمیل متمرکز نیستند. آنها همچنین شامل می شوند سازمان بهداشت جهانی شما ایمیل های خود را به

بخشی از خدمات بازاریابی ایمیل شامل تقسیم لیست مشترکان شما برای تهیه محتوای ایمیل شخصی برای گروه های مختلف است. با تجزیه لیست ایمیل خود ، آنها می توانند نرخ باز و کلیک بالاتر (CTR) را تشویق کنند.

برخی از روشهای نمونه برای تقسیم یک لیست ایمیل شامل موارد زیر است:

  • موقعیت قیف فروش
  • عنوان کار
  • تجربه قبلی با شرکت شما
  • رفتارها و جمعیتی

بازاریابان ایمیل از داده های مشتری برای ارسال ایمیل های هدفمند به گروه های مختلف مشتریان استفاده می کنند.

5. ردیابی و گزارش ایمیل

سرانجام ، خدمات بازاریابی ایمیل همچنین شامل ردیابی و گزارش مداوم است. پس از پخش ایمیل های شما ، بازاریابان ایمیل شما نتایج حاصل از کمپین های شما را ردیابی می کنند.

برخی مبتنی بر ایمیل kpis آنها نگاه می کنند شامل:

  • میزان تبدیل
  • CTR
  • میزان گزاف گویی
  • و بیشتر!

این همه چیز نیست. آنها این اطلاعات را به دست می آورند و به طور کلی کمپین شما را تجزیه و تحلیل می کنند تا مناطقی را برای پیشرفت برای به حداکثر رساندن ROI خود پیدا کنند. آنها همچنین نسخه های مختلفی از یک ایمیل مشابه را آزمایش می کنند تا ببینند چه فرمت و محتوا با مشتری بهتر کار می کند.

بازاریابی ایمیل خود را با WebFX بالا ببرید

اکنون که می دانید خدمات ایمیل شامل چه مواردی است ، مرحله بعدی یافتن ارائه دهنده است. با آژانس مانند WebFX ، شما یک شریک قابل اعتماد در بازاریابی ایمیل دریافت می کنید که می تواند استراتژی شما را بالا ببرد و کلیک ، تبدیل و درآمد بیشتری را به ارمغان بیاورد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، خدمات بازاریابی ایمیل ما را بررسی کرده و لیست کامل ما از تحویل ها و نتایج ما را ببینید. سپس برای یک نقل قول رایگان با ما تماس بگیرید و ببینید که چگونه می توانیم رویکرد بازاریابی ایمیل شما را تغییر دهیم!

Source link