استناد محلی و نحوه استفاده از آن در استراتژی سئو
اگر یک کسب و کار محلی را اداره می کنید، بسیاری از بازاریابی آنلاین شما حول محور دریافت اطلاعات ضروری در مورد کسب و کارتان در مقابل افرادی است که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید.
استنادهای محلی که اغلب برای نام، آدرس و شماره تلفن «NAP» نامیده میشود، معمولاً اطلاعات تماس اولیه یک کسبوکار را نشان میدهند. این اطلاعاتی است که معمولاً در فهرست مشاغلی مانند Yellowpages یا Yelp پیدا میکنید که میتواند برای کسی که به دنبال نوع کسبوکار شما در منطقه محلی خود است مرتبط باشد.
اینجاست که استنادهای محلی می توانند بسیار مفید باشند.
استنادهای محلی چیست و چرا اهمیت دارند؟
یک نقل قول محلی یا یک استناد تجاری، اشاره ای به اطلاعات تماس عمومی کسب و کار شما است.
آنها می توانند در سرتاسر وب ظاهر شوند، از جمله سایت های فهرست، وب سایت ها، برنامه ها، پلت فرم های رسانه های اجتماعی، نقشه ها و هر جای دیگری که کاربران می توانند در جستجوی اطلاعات در مورد مشاغل محلی باشند.
نقلقولهای محلی نه تنها به کاربران کمک میکند تا شرکتهای محلی را پیدا کنند، بلکه میتوانند نقشی حیاتی در سئو داشته باشند، زیرا از طریق بهینهسازی خارج از صفحه، اعتباری را نزد موتورهای جستجو ایجاد میکنند. خزندههای موتورهای جستجو برای کمک به اعتبارسنجی مشروعیت کسبوکارهای محلی، نقلقولهای آنلاین را اسکن میکنند تا بتوانند وبسایتهای آنها را برای کلمات کلیدی مهم مبتنی بر مکان در جایگاههایشان رتبهبندی کنند.
وقتی Google به کسب و کار شما اختیارات بیشتری می دهد، به این ترتیب در نتایج محلی Google رتبه بالاتری کسب می کنید.
یک استناد محلی چگونه است؟
آنها می توانند بسته به وب سایت متفاوت به نظر برسند، اما آنها همیشه آن سه (NAP) اطلاعات اولیه را خواهند داشت. با این حال، گنجاندن URL وب سایت، ایمیل تماس و دسته بندی کسب و کار همیشه مفید است.
سه نوع اصلی از استنادهای محلی وجود دارد که باید برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها در رتبه بندی سئو با هم استفاده شوند.
- پلتفرم های داده کسب و کار محلی – اولین ردیف از نقلقولهای محلی، ارسال دادههای تجاری در بزرگترین و مهمترین پلتفرمهای تجاری محلی است که شرکتهای محلی و مرتبطترین اطلاعات آنها را فهرست میکند. برخی از سایت هایی که باید در آنها پست شوند عبارتند از: Google My Business، Infogroup و Yelp، اما تعداد زیادی سایت دیگر وجود دارد که می توانید آنها را در نظر بگیرید.
- فهرست های جغرافیایی یا صنعتی – در مرحله بعد، شما باید نقل قول های محلی خود را در سایت های محلی مانند اتاق بازرگانی یا انجمن های حرفه ای خود ارسال کنید.
- وب سایت های مختلف – در نهایت، برای به حداکثر رساندن پتانسیل ایجاد استناد، باید در وبلاگها، وبسایتها، رسانههای اجتماعی، نقشهها و هر جای دیگری که مرتبط میدانید پست کنید.
سبک های نقل قول نیز می توانند متفاوت باشند. بیایید از دیو برتون، CPA، یک حسابدار در نیویورک استفاده کنیم. دیو استنادهای محلی را به دو روش کلیدی تنظیم کرده است: استنادهای ساختاریافته و استنادهای بدون ساختار.
استناد ساختاریافته
نقلقولهای ساختاریافته، نقلقولهای تجاری فهرستشده در وبسایتها و دایرکتوریهایی هستند که بهطور خاص برای این منظور ساخته شدهاند. این می تواند Yelp، Facebook، Google My Business، LinkedIn، Yellowpages.com، Local.com و موارد دیگر باشد.
همانطور که می بینید هر دو نقل قول محلی دارای نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) هستند. فهرست فیس بوک دیو همچنین دارای آدرس وب و دسته بندی کسب و کار او است – اگر این گزینه ها ارائه شده است، بهتر است از آنها استفاده کنید.
توجه: می بینید که نام کسب و کار در این دو لیست متفاوت است. تا زمانی که اکثر اطلاعات منسجم باشند، اشکالی ندارد. گوگل آنقدر باهوش است که وقتی بقیه NAP سازگار باشد، دیو برتون، CPA و برتون، دیو، CPA یکسان هستند.
حال بیایید به چند نقل قول بدون ساختار نگاه کنیم.
نقل قول بدون ساختار
استناد بدون ساختار صرفاً ذکر یک کسب و کار است، با حداقل سطح اطلاعات NAP، در هر نقطه از وب که در نظر گرفته شده برای فهرست کسب و کار ساختاریافته نیست. این می تواند یک مقاله جدید، ویکی ها یا یک مقاله وبلاگ از یک آژانس SEO باشد
سلام، اکنون یک نقل قول محلی بدون ساختار وجود دارد!
دیو برتون، CPA یکی از بهترین گروه های حسابداری در نیویورک است. آنها در ارائه مشاوره تجاری و مالی به مشاغل کوچک و متوسط تخصص دارند و البته می توانند در پرداخت مالیات به شما کمک کنند! می توانید از طریق شماره 961-1040 (954) به آنها مراجعه کنید، به آنها در خیابان برود 85، نیویورک، NY 10004 مراجعه کنید. اوه، دیو نیز نامزد دریافت جایزه امی شد، در مورد آن بپرسید.
حتی بدون پیوند به صفحه وب آنها، این استناد محلی با ارزش است که به Google کمک می کند تا دیو برتون، CPA را به عنوان یک تجارت معتبرتر ببیند، بنابراین در جستجوهای محلی رتبه بالاتری دارد.
استنادهای ساختاریافته و بدون ساختار کمک بزرگی به رتبه بالاتر صفحه وب شما در گوگل می کنند. ما چند ماه است که به دیو در نقل قولهای محلیاش کمک میکنیم و قبلاً دیدهایم که او به بالاترین نتیجه جستجوی محلی «NYC CPA» رفته است.
چگونه یک استناد محلی ایجاد می کنید؟
ایجاد استناد محلی ساده است و احتمالاً قبلاً برای تجارت خود شروع کرده اید. برای مثال Yelp را در نظر بگیرید. اکثر کسب و کارها در چند هفته اول کار خود را در لیست Yelp قرار می دهند، آدرس، شماره تلفن، وب سایت و یک عکس لوگو یا ویترین درست را اضافه می کنند تا به مشتریان کمک کنند آنها را پیدا کنند.
اما در حالی که این اطلاعات بدون شک ضروری است، امروزه لازم است جزئیات بیشتری اضافه شود تا کاربران بتوانند درک بهتری از موضوع کسب و کار به دست آورند و گزینه های بیشتری برای دستیابی به آن داشته باشند.
برخی از اطلاعات اضافی که باید وجود داشته باشد شامل آدرس وب سایت، ایمیل تماس، شرح کوتاه کسب و کار، مختصات جغرافیایی، ساعات کاری، دستههای تجاری و بررسیهای ایجاد شده توسط کاربر است که بینش بیشتری در مورد موضوع کسبوکار ارائه میدهد.
برای شروع ساختن نقلقولهای خود، ابتدا دسترسی به پلتفرمهایی را که اغلب توسط مشتریان استفاده میشود، در اولویت قرار دهید، سپس فهرستی را که در زیر ارائه کردهایم پایین بیاورید:
اولویت 1:
- گوگل: Google My Business خود را در اینجا راهاندازی کنید (این لیست شما را در Google Maps فهرست میکند)
- بینگ: لیست Bing Places خود را در اینجا تنظیم کنید
- نقشه های اپل: به آنها ایمیل بزنید، NAP خود را به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید فهرست شما را تنظیم کنند
اولویت 2:
- فریاد زدن
- فیس بوک
- Yellowpages.com
- یاهو
- دفتر کسب و کار بهتر (BBB)
اولویت 3:
- ExpressUpdate / InfoGroup
- Acxiom
- TDC های واقعی
- Neustar Localize
- Dun & Bradstreet
- سوپر پیج ها
اولویت 4:
- چهار مربع
- نقشه کوئست
- مانتا
- Local.com
اولویت 5:
- به دنبال فهرستهای بومیشدهتر مانند روزنامههای محلی باشید
- سایتهای فهرستبندی مشاغل خاص صنعت مانند martindale.com یا psychologytoday.com/us/therapists را بیابید
لیست ادامه دارد و ادامه دارد. اگر در مورد تنظیم نقل قول های محلی خود سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که در این مورد بیشتر به شما کمک کنیم.
یک استناد محلی موثر چیست؟
سازگاری در داده ها
اطمینان حاصل کنید که NAP شما همیشه یکسان است – این به Google کمک می کند تا نقل قول های محلی شما را شناسایی و گروه بندی کند. گوگل هوشمند است و می تواند چند تفاوت در یک نام را درک کند (Acme Inc. vs Acme Incorporated) و ‘st’ را می شناسد. به معنی خیابان اما اگر آدرس یا شماره تلفن متفاوت باشد، مشکل ایجاد می کند، بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات یکسان است.
از تمام زمینه های موجود استفاده کنید
اگر فهرست به شما امکان می دهد آدرس ایمیل تماس و صفحه وب را اضافه کنید، حتماً آن را اضافه کنید. اگر به شما اجازه می دهد که یک لوگو، تصویر یا صنعت اضافه کنید، حتماً آن را اضافه کنید. هرچه فهرست غنیتر باشد، بهطور یکسان برای Google و کاربران، معتبرتر ظاهر میشوید.
تعداد استنادها
گوگل دوست دارد ثبات و فعالیت اخیر را ببیند. اگر دائماً استنادات سئوی اضافی را به وبسایتهای مختلف اضافه میکنید، گوگل متوجه میشود که کسبوکار شما همچنان فعال است و احتمالاً شما را در رتبههای بالایی در نتایج جستجو قرار میدهد.
کیفیت لیست ها
در بالا، ما اولویت های ایجاد نقل قول های محلی را فهرست کرده ایم. برای شما مهمتر است که ابتدا فهرستهای خود را در معتبرترین و پرکاربردترین سایتها ادعا و پاکسازی کنید، سپس میتوانید با افزودن نقلقولهای تجاری اضافی ادامه دهید.
خلاصه نقل قول های محلی
استناد محلی نقشی حیاتی در هر استراتژی جامع SEO برای مشاغل محلی ایفا می کند.
اما برای دستیابی به بهترین نتایج، نه تنها باید بدانید که چگونه استنادهایی ایجاد کنید که هم برای مشتریان احتمالی و هم برای موتورهای جستجو جذاب باشد، بلکه باید مهم ترین سایت هایی را که باید آنها را پست کنید و نحوه نظارت موثر بر فعالیت آنها و اعمال تغییرات را نیز بدانید.
اکنون که اصول اولیه ساخت استناد SEO را می دانید، وقت آن است که آن را امتحان کنید و نتایج را اندازه گیری کنید. ما در ویکتوریوس میدانیم که این فرآیند میتواند بسیار تنظیم و نگهداری شود، اما به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما دوست داریم به شما کمک کنیم ردپای محلی خود را ایجاد کنید و رشد این کار را دنبال کنید.