واقعیت جالب: 89 درصد از بازاریابان هنگام استفاده از شخصی سازی در کمپین های خود، بازده سرمایه گذاری مثبت (ROI) را مشاهده می کنند. با این اوصاف، شخصیسازی وبسایت یک استراتژی است که میتوانید برای رشد سود خود از آن استفاده کنید.
اگر به اطلاعات شخصی سازی وب سایت نیاز دارید، در جای مناسبی هستید. این پست وبلاگ در مورد این موضوعات بحث خواهد کرد:
آیا می خواهید برآوردی برای نیازهای طراحی وب خود دریافت کنید؟ ماشین حساب هزینه طراحی وب سایت رایگان ما را امتحان کنید!
هزینه ساخت وب سایت رویاهای شما چقدر است؟
از ما استفاده کنید رایگان ماشین حساب هزینه طراحی سایت برای ایده گرفتن!
ماشین حساب هزینه طراحی وب سایت
شخصی سازی وب سایت چیست؟
شخصی سازی وب سایت فرآیند ایجاد تجربیات سفارشی برای بازدیدکنندگان سایت است.
به جای ارائه یک تجربه واحد برای همه کاربران، شخصی سازی وب سایت تجربیات منحصر به فردی را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای هر فرد است.
زمانی که شما یک تجربه وب سایت شخصی ارائه می کنید:
- نمایش توصیه های محصول بر اساس علاقه کاربر
- پیامها و گرافیکهای منحصربهفرد را برای شخصیتهای مختلف خریداران بسازید
- نمایش فراخوان سفارشی (CTA) برای مخاطبان مختلف
- نمایش جریان های چت بات بر اساس نیازهای بازدیدکنندگان سایت
شخصی سازی تجربیات مشتری بهتری ایجاد می کند که بازدیدکنندگان سایت شما را خوشحال می کند و اعتماد را تقویت می کند.
4 نمونه شخصی سازی وب سایت
اکنون که شخصیسازی وبسایت را تعریف کردیم، در اینجا به چهار مثال شخصیسازی وبسایت نگاهی میاندازیم:
- آمازون
- Etsy
- AirBnB
- صفورا
بیایید هر مثال شخصی سازی وب سایت را مرور کنیم:
1. آمازون
هنگامی که وارد حساب آمازون خود می شوید، صفحه اصلی شما با توصیه های شخصی بر اساس خریدهای قبلی و محصولات مرور شده از شما استقبال می کند.
علاوه بر این، آمازون نام و آدرس شما را برای رویکردی شخصیسازی شده یادداشت میکند و این تجربه را برای مشتریان جذاب میکند. به هر حال، 72 درصد از مشتریان می گویند که فقط با پیام های شخصی درگیر هستند.
امتیاز خواندن: بازاریابی آمازون چیست؟
2. Etsy
استراتژی شخصیسازی وبسایت Etsy، محصولات و موارد مشابه بازدیدکنندگان را نشان میدهد. این یک مثال عالی برای یادآوری به بازدیدکنندگان سایت شما در مورد محصولاتی است که به آنها علاقه دارند.
شرکتهای تجاری (B2B) همچنین میتوانند از این مثال شخصیسازی وبسایت با نمایش محصولاتی که بازدیدکنندگان سایت به آنها علاقه دارند، استفاده کنند.
به عنوان مثال، فرض کنید شما در زمینه خدمات مدیریت نیروی کار برای صنایع صنعتی و معدنی هستید. بر اساس داده های بازاریابی مبتنی بر حساب شما، بازدیدکننده شما یک حساب کاربری از یک شرکت صنعتی است. با این اطلاعات، صفحات وبی که به آنها نشان می دهید، پیام هایی در مورد اینکه چگونه پیشنهادات شما می تواند به شرکت های صنعتی مانند آنها کمک کند، دارند!
3. AirBnB
وب سایت AirBnB نیز یکی از نمونه های شخصی سازی وب سایت است که می توانید از آن الهام بگیرید. AirBnB جستجوهای گذشته و فهرستهایی را که بررسی کردهاید «به یاد میآورد»، بنابراین فهرستی از پیشنهادات برای شما دارد.
در این مثال، کاربر قبلاً به کابین ها نگاه کرده است. پس از بازگشت به سایت، AirBnB کاربر را به طبقه بندی کابین ها هدایت کرد، بنابراین اصطکاک در سفر بازدیدکنندگان سایت کاهش یافت.
4. صفورا
برند خرده فروشی مراقبت شخصی Sephora از شخصی سازی برای کمک به خریداران خود برای انتخاب بهترین محصولات برای نیازهای خود استفاده می کند.
در پایین صفحه محصول، کاربران میتوانند جدولی را برای مقایسه محصول با نمونههای مشابه بررسی کنند. قیمت محصولات و سایر جزئیات درج شده است. اگر کاربر بخواهد در مورد یک محصول خاص در جدول بیشتر بداند، پیوندی به صفحه محصول در دسترس است.
4 نوع شخصی سازی وب سایت
بسته به اهداف خود می توانید از انواع مختلفی از شخصی سازی وب سایت استفاده کنید. در اینجا چهار نوع شخصی سازی وب سایت وجود دارد:
- محتوای پویا: این استراتژی شخصیسازی وبسایت، بنرهای قهرمان، CTA و سایر عناصر صفحه را بسته به نمایه بازدیدکننده تغییر میدهد.
- توصیه ها: سایت های تجارت الکترونیک معمولا از این استراتژی شخصی سازی استفاده می کنند. آنها محصولات مشابهی را بر اساس رفتار کاربر نشان می دهند، مانند خریدهای گذشته و لیست محصولات مشاهده شده.
- شخصی سازی منو: میتوانید منو یا نوار پیمایش خود را بر اساس علاقه بازدیدکنندگان سایت به دستههای خاص سازماندهی کنید، درست مانند نحوه نمایش AirBnB «کابینها» در فهرست نمونههای شخصیسازی وبسایت ما.
- پیام رسانی: می توانید نسخه های خود را متناسب با سفر مشتری یک بازدیدکننده تغییر دهید. شما میتوانید برای بازدیدکنندگان سایتی که بازمیگردند، گواهی اجتماعی یا پیشنهادات با زمان محدود ارائه دهید.
ما نمی خواهیم در مورد کاری که انجام می دهیم به شما بگوییم، ما می خواهیم نشان دادن شما.
نمونه کارها ما را مشاهده کنید
ما ساخته ایم
1،100
وب سایت ها
در انواع صنایع
با استراتژی شخصی سازی وب سایت خود شروع کنید
از این نمونه های شخصی سازی وب سایت الهام گرفته اید؟ استراتژی شخصی سازی وب سایت خود را با WebFX شروع کنید!
ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که بیش از 1600 وب سایت را برای مشتریان خود راه اندازی کرده است و 3 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. ما خوشحالیم که با شما در استراتژی شخصیسازی وبسایتتان کار میکنیم و نتایجی را ارائه میکنیم که نتیجه شما را افزایش میدهد.
با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات شخصی سازی وب سایت ما!