برنامه ریزی بودجه طراحی وب برای ایجاد یک وب سایت مؤثر ضروری است. این که آیا می خواهید سایت خود را تجدید کنید ، یک مورد جدید بسازید یا فقط حضور آنلاین خود را حفظ کنید ، برای انجام این کار به بودجه نیاز دارید. این جایی است که تشریح هزینه های شما مفید است.
در این صفحه میزان پرداخت هزینه برای طراحی وب ، نحوه برنامه ریزی بودجه و موارد دیگر پوشش می دهد:
و اگر می خواهید با یک متخصص در مورد استفاده بیشتر از بودجه بازاریابی طراحی وب خود گپ بزنید ، تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!
چرا به بودجه بازاریابی طراحی وب نیاز دارید؟
بودجه بازاریابی طراحی وب به شما کمک می کند تا ضمن صرف هزینه مناسب نسبت به خط پایین خود ، رویکرد خود را برنامه ریزی کنید. بودجه خوب مانند نقشه است – این رویکرد شما را راهنمایی می کند و ضمن اینکه شرایط خود را در نظر داشته باشید ، شما را به سمت اهداف خود سوق می دهد.
بودجه طراحی وب نیز خواهد بود:
- از هزینه های بیش از حد در هزینه های طراحی وب جلوگیری کنید
- به شما کمک می کند تا در مورد آنچه در هزینه های خود خرج می کنید تصمیم بگیرید
- یک نقطه شروع برای ردیابی بازده سرمایه گذاری (ROI) به شما بدهید
6 عواملی که بر بودجه بازاریابی طراحی وب شما تأثیر می گذارد
هیچ بودجه ای یکسان نیست ، اما ملاحظات مختلفی وجود دارد که همه شرکت ها هنگام برنامه ریزی باید از آنها حساب کنند. در اینجا 6 عامل هنگام برنامه ریزی بودجه طراحی وب 2025 خود در نظر گرفته شده است.
بخوانید: هزینه طراحی وب در سال 2025 چقدر است
1 وب سایت فعلی شما
آیا قبلاً وب سایت دارید یا از ابتدا شروع می کنید؟ اگر وب سایت دارید ، می خواهید چه چیزی را تغییر دهید یا به روز کنید؟
بسته به جایی که در حال حاضر با طراحی وب ایستاده اید ، بودجه شما تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر وب سایت ندارید و به یکی از ادغام تجارت الکترونیک نیاز دارید ، باید بیشتر از شرکتی که فقط به برخی به روزرسانی های جزئی یا نگهداری وب سایت نیاز دارد ، بیشتر بودجه کنید.
2. ارائه دهنده خدمات طراحی وب
شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی می خواهد وب سایت خود را ایجاد و نگهداری کند. متداول ترین گزینه ها عبارتند از:
- خودتان این کار را انجام دهید/داخل خانه
- استخدام یک فریلنسر
- کار با یک آژانس طراحی وب
بسته به منابع داخلی شما ، کار با یک آژانس معمولاً ساده ترین راه برای دریافت وب سایتی است که تبدیل می شود. و هزینه های زیر اغلب در یک بسته مناسب قرار می گیرند ، به این معنی که برای تازه نگه داشتن وب سایت خود نیازی به تماس و کار با چندین نفر ندارید.
3. ابزارهای طراحی وب
ابزارهای طراحی وب می توانند از ابزارهای ایجاد گرافیک گرفته تا برنامه های برنامه نویسی گرفته تا گزینه های ایمنی و مدیریت عملکرد استفاده کنند. اینها اغلب با هزینه ، یا اشتراک یا یک بار پرداخت می شوند.
باز هم ، اگر با یک آژانس طراحی وب کار می کنید ، آنها احتمالاً ابزارها و منابع خاص خود را برای ساخت و راه اندازی وب سایت خود دارند. این بدان معناست که شما لازم نیست که خودتان ابزار را یاد بگیرید و یا مستقیماً آنها را بپردازید.
4. محتوا
وب سایت شما برای دستیابی به رتبه بندی آن در موتورهای جستجو و آموزش کاربران در مورد تجارت خود به محتوا نیاز دارد. اگر نمی خواهید خودتان آن را بنویسید ، برای انجام این کار باید به شخص دیگری بپردازید.
5. هزینه های میزبانی
پس از ایجاد یک وب سایت ، باید برای میزبانی آن بپردازید تا آن را اجرا کنید. وقتی به شخصی برای میزبانی یک سایت پرداخت می کنید ، اساساً هزینه آن را پرداخت می کنید و در اینترنت زندگی می کنید. فراموش کردن این هزینه ها آسان است ، اما مهم است که آنها را قبل از زمان به بودجه خود اضافه کنید.
WATCH: میزبان وب سایت چیست؟
6. به روزرسانی ها و نگهداری مداوم
متأسفانه راه اندازی وب سایت شما پایان هزینه ها نیست. شما باید وب سایت خود را به روز و ایمن نگه دارید ، این به معنای سرمایه گذاری در نگهداری مداوم و به روزرسانی های دوره ای است. این مرحله برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت با طراحی وب و سایر تلاش های بازاریابی بسیار مهم است.
نحوه ایجاد بودجه طراحی وب 2025 خود
اکنون که می دانید با بودجه طراحی وب خود چه حساب کنید ، وقت آن است که برنامه ریزی را شروع کنید. مراحل زیر را دنبال کنید تا تعیین کنید که چقدر برای طراحی وب در سال 2025 پرداخت کنید.
بیشتر بخوانید: برنامه ریزی و تخصیص بودجه بازاریابی 2025
اهداف خود را تشریح کنید
قبل از اینکه تصمیم بگیرید چقدر می خواهید در طراحی وب هزینه کنید ، باید تصمیم بگیرید که می خواهید چه کاری انجام دهید. اهداف شما رویکرد شما را راهنمایی می کند و تعیین می کند که در کجا نیاز به سرمایه گذاری وجوه خود دارید.
برخی از اهدافی که ممکن است با وب سایت (و بودجه) خود داشته باشید عبارتند از:
- ایجاد محتوای خود برای بهبود رتبه بندی
- اضافه کردن قابلیت تجارت الکترونیک برای کسب بیشتر فروش
- ایمن تر کردن سایت خود برای بهبود اعتماد
لیستی از هزینه های خود تهیه کنید
هنگامی که هدف خود را ترسیم کردید ، باید لیستی از هزینه های بالقوه ایجاد کنید. برای مبتدیان ، باید عواملی را که در بالا به آنها اشاره کردیم ، درج کنید. این مرحله همچنین زمانی است که تصمیم می گیرید از چه ارائه دهنده ای برای طراحی و توسعه وب استفاده کنید.
به عنوان مثال ، اگر تصمیم دارید این کار را انجام دهید ، باید حقوق کارمندان را بپردازید ، نرم افزار طراحی وب را خریداری کنید ، به میزبانی سایت خود بپردازید و هزینه های امنیتی و ابزارهای امنیتی را بپردازید.
اگر با یک آژانس کار می کنید ، احتمالاً برای کار با آنها یک نرخ مسطح پرداخت می کنید و آنها همه چیز را پوشش می دهند.
این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید که چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است ، اما باید قبل از تعیین بودجه هزینه های خود را ترسیم کنید تا هزینه های پیش بینی شده خود را واقع بینانه نگه دارید.
بودجه خود را تعیین کنید
اکنون که هزینه های خود را مشخص کرده اید ، می توانید بودجه خود را تعیین کنید. بیشتر مشاغل هر سال 501 تا 5000 دلار در طراحی وب هزینه می کنند ، بنابراین هنگام خرید خدمات و ابزارها ، این نکته را در خاطر داشته باشید. همچنین می توانید هزینه های طراحی وب خود را به عنوان درصدی از بودجه کلی بازاریابی دیجیتال خود جستجو کنید.
در صورت لزوم پیگیری و تنظیم کنید
سرانجام ، شما باید برای ارزیابی بودجه خود وقت بگذارید و مطمئن شوید که در مورد آنچه در طراحی وب هزینه می کنید ، درآمد کسب می کنید.
نگاه کردن به نشانگرهای عملکرد کلیدی وب سایت برتر (KPI) یک روش عالی برای دیدن چگونگی عملکرد سایت شما است. اگر هرگونه تغییر و تحول را مشاهده می کنید ، ممکن است بودجه خود را برای اولویت بندی رشد و بهبود ROI دوباره انجام دهید.
برای ارزیابی ROI و تنظیم بودجه خود در صورت لزوم ، هر ماه یا سه ماهه را کنار بگذارید.
بودجه طراحی وب خود را به یک برنامه رانندگی تبدیل کنید
اکنون که می دانید چه چیزی به بودجه طراحی وب می رود ، می توانید برنامه ریزی استراتژی طراحی وب خود را شروع کنید. اگر قدم بعدی شما پیدا کردن شریک زندگی در برنامه ریزی ، ایجاد و راه اندازی سایت خود است ، بیشتر از WebFX جستجو نکنید.
در 29 سال تجربه ما ، 995+ وب سایت را برای مشتریان خود راه اندازی کرده ایم. با خدمات طراحی وب ما ، یک وب سایت مارک دار و شخصی دریافت می کنید که نیازهای شرکت و صنعت شما را برآورده می کند.
می خواهید بیشتر بدانید؟ برای دریافت یک نقل قول رایگان و بدون تعهد و دیدن اینکه وب سایت آینده شما چگونه می تواند به نظر برسد ، با ما آنلاین تماس بگیرید!