Waymo از کالیفرنیا می خواهد که به کامیون های خودران اجازه دهد

Waymo آلفابت در آستانه انجام آزمایش جدیدی با کامیون‌های خودران خود برای تحویل اثاثیه منزل است، اما این شرکت همچنین از کالیفرنیا می‌خواهد تا ممنوعیت خودروها را پایان دهد.

Waymo مبلمان منزل را با Wayfair تحویل خواهد داد

در بخشی از ماه جولای و آگوست، Waymo یک آزمایش شش هفته ای را با خدمات حمل و نقل JB Hunt انجام خواهد داد. در این آزمایش کامیون‌های نیمه تریلر مستقل Waymo در مسیرهای تگزاس کالاها را جابجا می‌کنند.

به طور خاص، کامیون‌های Waymo کالاهایی را برای Wayfair، یک غول تجارت الکترونیک مبلمان خانگی و مشتری JB Hunt، تحویل خواهند داد.

کالاها در امتداد بین ایالتی 45 بین تأسیسات هیوستون و دالاس با استفاده از کامیون‌های کلاس 8 Waymo حرکت خواهند کرد. هنگامی که کامیون ها در حال کار هستند، آنها به طور مستقل کار می کنند، اما با یک راننده دارای مجوز تجاری و یک مهندس Waymo در کابین همیشه.

Waymo و دیگران از کالیفرنیا می خواهند که ممنوعیت کامیون ها را لغو کند

در حالی که Waymo به پیشرفت در “Waymo Via”، تلاش های خود در زمینه تحویل کالا، ادامه می دهد، این شرکت با یک نبرد دشوار با این فناوری در کالیفرنیا روبرو است.

مانند آستانه گزارش می دهد، Waymo یکی از 35 شرکتی است که از فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام خواسته است تا ممنوعیت ایالتی برای کامیون های نیمه تریلر خودران را لغو کند. چند نام بزرگ امضاکننده نامه عبارتند از Waymo، Aurora، TuSimple، Embark، UPS، Volvo و Uber Freight.

در این نامه آمده است که کالیفرنیا با اعمال این ممنوعیت “مقدار رقابتی” خود را به خطر می اندازد. در این نامه توضیح داده شده است:

کالیفرنیا بدون قوانینی برای اجازه دادن به این فناوری در خطر از دست دادن مزیت رقابتی خود قرار دارد. از آنجایی که صنعت برنامه‌های آزمایشی جدید را مستقر می‌کند، زیرساخت‌های حیاتی را ایجاد می‌کند و مشاغل قرن بیست و یکمی را ایجاد می‌کند که کسب‌وکارهای کالیفرنیا برای رشد به آن نیاز دارند، سرمایه‌گذاری به سایر ایالت‌ها محدود می‌شود که امکان استقرار کامیون‌های خودران را فراهم می‌کنند.

در واقع، ده سال از قانونگذاری اولیه در سال 2012 می گذرد، و در این مدت، هیچ حرکتی برای مقررات حمل و نقل خودکار وجود نداشته است. ما اکنون از دولت شما می‌خواهیم که یک فرآیند قانون‌گذاری متفکرانه را آغاز کند که به کامیون‌های خودران فرصتی می‌دهد تا برای کالیفرنیا و کالیفرنیایی‌ها کار کنند – و ایالت ما را به قطب جهانی فناوری تبدیل کند که آینده حمل‌ونقل را تعریف می‌کند.

کالیفرنیا برنامه هایی با وسایل نقلیه خودران از جمله کامیون های سبک را برای چندین سال مجاز دانسته است. Waymo مدتی است که خودروهای خودران خود را در سانفرانسیسکو راه اندازی کرده است.

اما قوانین ایالتی هر وسیله نقلیه ای با وزن بیش از 10001 پوند را ممنوع می کند، که عملاً اکثر کامیون های حمل و نقل، اتوبوس ها و سایر وسایل نقلیه بزرگ را محدود می کند. فقط کامیون های کلاس 1 و 2 طبق مقررات فعلی مجاز هستند که شامل وسایل نقلیه ای مانند مینی ون، وانت و وانت های شهری می شود.

در پاسخ به این نامه، دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا گفت که “در حال توسعه مقرراتی است که بر وسایل نقلیه خودران با وزن بیش از 10001 پوند وزن دارند” اما در حال حاضر هیچ جدول زمانی برای اعمال هیچ تغییری وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر در مورد Waymo:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: