مصاحبه ساندار پیچای مدیر عامل گوگل را در مورد جستجو برای تغییر عمیق در سال 2025 تماشا کنید

مصاحبه ساندار پیچای مدیر عامل گوگل را در مورد جستجو برای تغییر عمیق در سال 2025 تماشا کنید

مدیر عامل گوگل، ساندار پیچای با اندرو راس سورکین از نیویورک تایمز مصاحبه کرد. در این مصاحبه آنها در مورد رویکرد گوگل به هوش مصنوعی، چشم انداز ساندار برای این فناوری، و انتظارات برای مدل های هوش مصنوعی گوگل و جستجو در سال آینده صحبت کردند. اینجاست که همه از ساندار استناد می‌کنند که می‌گوید: «جستجو عمیقاً تغییر خواهد کرد».

این تبدیل در اطراف جستجو در حدود 8:40 در ویدیو شروع شد.

اینم ویدیو:

در اینجا نقل قول جستجوی بزرگ است:

خود جستجو در (2025) عمیقاً تغییر خواهد کرد. من فکر می کنم که ما قادر خواهیم بود به سوالات پیچیده تر از همیشه بپردازیم. فکر می‌کنم حتی در اوایل (2025) از نوع کارهای جدیدتری که جستجو می‌تواند در مقایسه با امروز انجام دهد، شگفت‌زده خواهید شد.

در اینجا برخی از نقل قول های 8:40 از Sundar آمده است:

من فکر می‌کنم منطقه‌ای که ما هوش مصنوعی را به شدت در آن به کار بردیم، در جستجوی چیزی بود. شکاف در کیفیت جستجو همه بر اساس Transformers بود. در داخل ما آن را BERT و MUM می نامیم و می دانید که ما جستجو را چندوجهی بهبود کیفیت جستجو کردیم. در حال بهبود درک زبان جستجو بودیم. به همین دلیل است که Transformers را در شرکت بسازید. بنابراین و اگر به دو سال گذشته نگاه کنید، می‌دانیم که با مرورهای هوش مصنوعی، Gemini توسط بیش از یک میلیارد کاربر تنها در جستجو استفاده می‌شود و من فقط احساس می‌کنم که در حال شروع هستیم.

جستجو در سال 25 عمیقاً تغییر خواهد کرد. من فکر می کنم که ما قادر خواهیم بود به سوالات پیچیده تر از همیشه بپردازیم. می‌دانید، فکر می‌کنم حتی در اوایل 25 سالگی از کارهای جدیدتری که جستجو می‌تواند در مقایسه با امروز انجام دهد، شگفت‌زده خواهید شد.

بنابراین همیشه می‌دانید که وقتی در فناوری کار می‌کنید، نسخه‌ای از معضل مبتکران وجود دارد، در جایی درست، هر بار تنها یک پاسخ برای معضل مبتکران وجود دارد. شما به آن لحظه و هر چیز دیگری که چند سال دیگر در اطرافتان نخواهید بود متمایل می شوید.

و سپس نظر در مورد چالش بودن محتوای هوش مصنوعی، که ساندار گفت این فرصتی برای جستجو است. او گفت: “در دنیایی که شما غرق در محتوا هستید، سعی می کنید محتوای قابل اعتمادی پیدا کنید، محتوایی که به گونه ای قابل اعتماد برای شما منطقی باشد که بتوانید از آن استفاده کنید، فکر می کنم ارزشمندتر می شود.”

در 10 دقیقه آخر آنها در مورد موضوع سازندگان محتوای اصلی و چالش های مربوط به آن بحث کردند. از او پرسیده شد که آیا گوگل چک هایی را برای سازندگان محتوا ارسال می کند، از جمله در مورد مشارکت Reddit با گوگل. ارزش دیدن را دارد…

بحث انجمن در X.

Source link