از سال 2016، ابتکار #IAmRemarkable گوگل کارگاههایی را در سرتاسر جهان برگزار کرده است که هدف آن تجلیل از دستاوردهای افراد در زندگی شخصی و حرفهای است. هدف برنامه ما این است که به مردم نشان دهیم چرا خود تبلیغی اهمیت دارد. تا کنون، ما به 450000 شرکتکننده در 178 کشور رسیدهایم و نیمی از تمام افرادی که شرکت کردند گزارش دادند که به لطف این کارگاه، توانستهاند در شغل یا حرفه خود رشد کنند.
اگرچه #IAmRemarkable در Google شروع به کار کرد، اما ما با شرکتهای دیگری شریک هستیم که هدف ما از ایجاد اتحاد، تقویت روابط تیمی و کمک به کارکنان برای بهبود اعتماد به نفسشان است. این چیزی است که یکی از آن شرکت ها، والمارت، پس از راه اندازی #IAmRemarkable یاد گرفت: