یکی از ویژگی های برجسته مرکز آنلاین، داشبورد پیش از مناظره با اطلاعات مربوط به هر نامزد، موضوعات مورد علاقه و گرایش های منطقه است. داشبورد با استفاده از دادههای Google Data Studio و Google Trends بر روی صفحهنمایش تلفن همراه متمرکز شده است.
هدف ما از داشبورد قبل از مناظره این است که به روزنامه نگاران اجازه دهیم با داده ها تعامل داشته باشند تا روندهای جالب برای نامزدها و موضوعات خاص را در طول سال 2022 پیدا کنند.
با در نظر گرفتن این اهداف، داشبوردی ساختیم که به روزنامهنگاران و عموم مردم اجازه میدهد تا روندهای مربوط به نامزدها را از ابتدای سال، و تفکیکها در هر منطقه و موضوعات را ببینند، که میتواند از طریق رابط استودیوی داده مشاهده شود.