VEATIC: ردیابی احساسات و تأثیرات مبتنی بر ویدیو در مجموعه داده‌های زمینه: اطلاعات بیشتر درباره محرک‌ها

این مقاله در arxiv تحت مجوز CC 4.0 موجود است.

نویسندگان:

(1) Zhihang Ren، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و این نویسندگان به طور مساوی در این کار مشارکت داشتند (ایمیل: [email protected])

(2) جفرسون اورتگا، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و این نویسندگان به طور مساوی به این کار کمک کردند (ایمیل: [email protected])

(3) یفان وانگ، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و این نویسندگان به طور مساوی در این کار مشارکت داشتند (ایمیل: [email protected])

(4) ژیمین چن، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (ایمیل: [email protected])

(5) Yunhui Guo، دانشگاه تگزاس در دالاس (ایمیل: [email protected])

(6) Stella X. Yu، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و دانشگاه میشیگان، آن آربور (ایمیل: [email protected])

(7) دیوید ویتنی، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (ایمیل: [email protected]).

7. اطلاعات بیشتر درباره محرک ها

تمام ویدیوهای استفاده شده در مجموعه داده VEATIC از یک وب سایت اشتراک گذاری ویدیوی آنلاین (YouTube) انتخاب شده اند. مجموعه داده VEATIC شامل 124 کلیپ ویدیویی، 104 کلیپ از فیلم های هالیوود، 15 کلیپ از ویدیوهای خانگی و 5 کلیپ از مستندها یا برنامه های تلویزیونی واقعیت است. به طور خاص، ما فیلم‌های مستند را به عنوان هر ویدیویی که تعاملات اجتماعی صریح را نشان می‌دهد، اما دارای نوعی ویرایش ویدیو است، طبقه‌بندی می‌کنیم، در حالی که ویدیوهای خانگی به ویدیوهایی اطلاق می‌شوند که نشان می‌دهند…

Source link