
محتوای کاربر محور چیست؟
محتوای کاربر محور محتوایی است که صرفاً بر روی مشاهده کاربر تمرکز دارد.
ایجاد محتوای متمرکز بر کاربر همان چیزی است که به نظر می رسد – ایجاد محتوایی که کاربر را به جای سایر عوامل در اولویت قرار دهد. با محتوای متمرکز بر کاربر، می توانید بازده بهتری را در بازاریابی محتوای خود مشاهده کنید و شهرت خود را نزد کاربران ایجاد کنید.
این پست همه چیزهایی را که باید در مورد محتوای کاربر محور بدانید را پوشش می دهد، از جمله:
برای یادگیری هر آنچه که باید در مورد محتوای متمرکز بر کاربر بدانید، ادامه دهید. سپس با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای گپ زدن در مورد ارتقای استراتژی تولید محتوای خود!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

محتوای کاربر محور چیست؟ تعریف محتوای متمرکز بر کاربر
محتوای کاربر محور محتوایی است که صرفاً بر روی مشاهده کاربر تمرکز دارد.
در حین ایجاد محتوا – به ویژه برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) – بیشتر بازاریابان بر روی الگوریتم های موتور جستجو، هنجارهای صنعت و کاربر تمرکز می کنند. با این حال، محتوای متمرکز بر کاربر همه مخاطبان دیگر را حذف می کند و مستقیماً به کاربر نهایی می رسد که با محتوای شما تعامل دارد.
انواع محتوای کاربر محور از جمله تست، ویدئو، تصاویر، اینفوگرافیک وجود دارد. اساساً، هر چیزی که بتوانید ایجاد کنید و کاربر با آن تعامل داشته باشد، می تواند یک کاربر را هدف قرار دهد.
چرا محتوای کاربر محور اهمیت دارد؟
محتوای متمرکز بر کاربر می تواند تأثیر شما را بر مخاطبان تقویت کند و به شما در افزایش تبدیل در طول زمان کمک کند. سایر مزایای محتوای کاربر محور عبارتند از:
- کیفیت پایدار: هرچه بیشتر روی کاربر نهایی خود تمرکز کنید، کیفیت کار شما بالاتر خواهد بود. همانطور که برای تولید محتوای باکیفیت وقت می گذارید، می توانید به تولید کاری که به نفع کاربرانتان باشد ادامه دهید.
- بهتر آگاهی از برند: با انتشار محتوای بیشتر، کاربران نام شما را به خاطر خواهند آورد. حتی اگر بلافاصله تبدیل نکنند، برای اطلاعات به شما مراجعه میکنند و زمانی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند خرید میکنند.
- اعتماد بیشتر به کاربران: ایجاد محتوا به کاربران فرصتی برای شناخت برند شما می دهد. همانطور که خود را به عنوان یک منبع اطلاعاتی معرفی می کنید، آنها قدرت صنعت شما را می شناسند و یاد می گیرند که به کسب و کار شما اعتماد کنند.
ما مشارکت های بلندمدت را تقویت می کنیم تا کسب و کار شما داشته باشد نتایج بلند مدت
بیش از 90 درصد از مشتریان WebFX تا سال 2 کمپین خود به همکاری با ما ادامه می دهند.
از مشتریان خوشحال ما بشنوید

3 نمونه محتوای کاربر محور
در اینجا چند نمونه از اولویت بندی محتوای متمرکز بر کاربر آورده شده است:
1. تمرکز بر خدمات مشتری
محتوا و عملیات خدمات مشتری شما باید فقط بر روی کاربر متمرکز باشد. در حالی که ساده کردن این فرآیند ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما شما می خواهید مشتریان شما تجربه مثبتی با شرکت شما داشته باشند.
برای مثال، میتوانید بخش پرسشهای متداول را به وبسایت خود اضافه کنید تا به سؤالات مشتری پاسخ دهید:
این محتوا باید به کاربران کمک کند تا در مورد یک محصول یا خدمات بیشتر بیاموزند و اعتماد آنها را در شرکت شما ایجاد کند.
2. اجرای بازخورد مشتریان
اگر کاربران به شما می گویند که از کسب و کار شما چه می خواهند، به آنها گوش دهید. دریافت پیشنهادات و بهبود فرآیند از مشتریان میتواند به شما کمک کند تا به جای دادههای مشتری، رویکرد کسبوکار خود را به سمت افراد واقعی هدف قرار دهید.
شما می توانید نظرات مثبت مشتری را در مورد هر گونه تغییر به عنوان گواهی اضافه کنید. به این ترتیب، مشتریان بالقوه می توانند ببینند که شما چقدر برای مشتریان فعلی ارزش قائل هستید و احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارید.
3. گفتگو با مشتریان در شبکه های اجتماعی
محتوایی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید که مشتریان شما را هدف قرار می دهد، روندها را دنبال می کند و به برند شما حیات می بخشد. این محتوا می تواند هر چیزی باشد، از به روز رسانی گرفته تا تصاویر سرگرم کننده شرکت. در اینجا یک نمونه از Chaco در جشن گرفتن روز ملی بستنی آورده شده است:
نحوه ایجاد محتوای کاربر محور
اکنون که متوجه شدیم محتوای متمرکز بر کاربر چیست، بیایید به این بپردازیم که چگونه می توانید محتوای متمرکز بر کاربر ایجاد کنید که باعث رشد کسب و کار شما شود.
1. به جای الگوریتم روی کاربر تمرکز کنید
مهمتر از همه، محتوای شما باید خود را در اختیار کاربر قرار دهد و الگوریتم به طور طبیعی در جای خود دنبال خواهد شد. از آنجایی که گوگل سعی می کند بهترین محتوای مناسب برای جستجوگران را پیدا کند، به وب سایت هایی که توجه بیشتری به کاربران دارند پاداش می دهد.
به عنوان مثال، افزودن مکرر کلمات کلیدی و گنجاندن تعداد زیادی متن ممکن است جذابیت بیشتری برای الگوریتم داشته باشد. با این حال، اگر محتوای شما به راحتی قابل مشاهده نباشد یا درک آن سخت نباشد، کاربران به سرعت بالا می روند که به سئو آسیب می رساند.
اگر محتوای خود را برای کاربران مفید کنید، افراد بیشتری با آن درگیر خواهند شد، که سیگنالهای مثبتی به گوگل ارسال میکند که به بهبود رتبه شما کمک میکند.
2. ویژگی ها را به مزایا تبدیل کنید
ویژگی ها و مزایا یکسان نیستند، اگرچه ممکن است در نگاه اول اینطور به نظر برسد. ویژگی ها عبارت های توصیفی و عینی در مورد محصولات یا خدمات شما هستند. مزایا این است که چگونه آن ویژگی ها زندگی کاربر را بهتر می کنند.
فرض کنید برای شرکت های بازاریابی نرم افزار می فروشید. ویژگی های شما می تواند باشد:
- قابلیت های یکپارچه سازی بین پلتفرمی
- ویژگی های ذخیره خودکار
- گزینه های ذخیره سازی داده ها
مزایا چیزی شبیه به این خواهد بود:
- بهره وری بهبود یافته از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
- کاهش هزینه ها با ویژگی های ترکیبی ذخیره سازی و یکپارچه سازی
- امنیت بهتر و خطر خاموش شدن کمتر با پشتیبانی 24/7
دقیقاً به مخاطبان خود بگویید که چرا انتخاب مناسبی برای آنها هستید و چگونه شرایط فعلی آنها را بهبود می دهید.
3. با اطلاعات خود شفاف باشید
در حالی که توضیح بیش از حد محصول خود می تواند وسوسه انگیز باشد، آخرین چیزی که می خواهید ارائه اطلاعات بیش از حد است. مهم ترین نکات را در هر صفحه محدود کنید و از زبان واضح و مختصر برای رساندن نظر خود استفاده کنید.
کاربران نمیخواهند مجموعهای از اطلاعات اضافی یا دیوارهای متن را بخوانند – آنها میخواهند اطلاعات را در سریعترین زمان ممکن به دست آورند. از زبان ساده استفاده کنید تا وب سایت خود را در دسترس همه مخاطبان قرار دهید و ایده های پیچیده را ساده کنید.
4. زودتر به قصد کاربر پاسخ دهید
قرار دادن محتوای خود در مراحل اولیه می تواند به کاربران کمک کند اطلاعات بیشتری را به سرعت دریافت کنند. هدف قرار دادن هدف کاربر، نرخ کلیک و رتبهبندی را افزایش میدهد و در عین حال به یادگیری سریع آنها کمک میکند.
صفحه دستور غذا را در نظر بگیرید که در آن دستور غذا در زیر چندین پاراگراف طولانی اطلاعات پس زمینه قرار دارد. اکثر مردم به پایین صفحه می روند، حتی پس زمینه را نمی خوانند. اگر میخواهید کاربران مدام برگردند، مهمترین اطلاعات را زودتر به آنها بدهید.
با WebFX آشنا شوید:
آژانس بازاریابی در سطح جهانی شما با فناوری فعال با بیش از آن 1.6 میلیون ساعت ها تخصص ترکیبی

آیا می خواهید بازی تولید محتوا خود را ارتقا دهید؟
اگر می خواهید به محتوای خود بهترین شانس را برای جذابیت برای کاربران بدهید، باید روی یک استراتژی محتوا سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در خدمات بازاریابی محتوا از WebFX می تواند بهترین گام بعدی باشد.
WebFX تمام مراحل ایجاد محتوا – از طوفان فکری گرفته تا راهاندازی – را انجام میدهد در حالی که شما روی اداره کسب و کار خود تمرکز میکنید. تیم ما متشکل از 100+ نویسنده محتوا می تواند محتوای کاربر محور را با در نظر گرفتن نام تجاری شما ایجاد کند.
می خواهید بیشتر بیاموزید؟ خدمات بازاریابی محتوای ما را بررسی کنید یا امروز یک پیشنهاد رایگان درخواست کنید!