مصرف کنندگان امروزی همیشه فعال هستند، جایی که کنجکاوی و الهام می تواند آنها را در هر زمان و هر مکان مورد توجه قرار دهد. آنها همچنین خرید تعطیلات خود را زودتر از سال های گذشته آغاز می کنند تا بهترین معاملات را پیدا کنند و از مشکلات زنجیره تامین جلوگیری کنند. از ژوئن، 26 درصد از خریداران در ایالات متحده گزارش دادند که خرید تعطیلات سال 2022 خود را آغاز کرده اند. رقابت برای تبدیل کنجکاوی به مشتری در این فصل تعطیلات رسما آغاز شده است!
برای جذب مشتریان در طول فصل طولانی، به کمپینهای Performance Max نگاه نکنید. آنها ترکیب مناسبی از موجودی و قالبها را در همه کانالهای تبلیغاتی Google پیدا میکنند تا به شما کمک کنند فروش بیشتری را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه داشته باشید.
در اوایل سال جاری، جدول زمانی و فرآیند ارتقای کمپینهای خرید هوشمند و محلی شما را به حداکثر عملکرد با استفاده از ابزار ارتقاء «یک کلیک» در Google Ads به اشتراک گذاشتیم. این ابزار در ماه آوریل برای کمپین های خرید هوشمند شروع به کار کرد و اکنون برای اکثر تبلیغ کنندگان در دسترس است. ما قویاً توصیه میکنیم که از این ابزار برای ارتقاء کمپینهای خود در اسرع وقت برای شروع فصل تعطیلات استفاده کنید. ابزار ارتقای خود برای کمپین های محلی به زودی در دسترس خواهد بود. اطلاعات بیشتر در چند هفته آینده ارائه می شود، منتظر به روز رسانی های منتشر شده در مرکز راهنمایی باشید.