قبل از 1 ژوئیه به Google Analytics 4 ارتقا دهید

غروب Universal Analytics به زودی فرا می‌رسد و زمان انتقال به Google Analytics 4 فرا رسیده است. از 1 ژوئیه 2023، ویژگی‌های استاندارد Universal Analytics دیگر داده‌های جدید را پردازش نخواهند کرد. ما می دانیم که داده های Analytics شما مهم است، بنابراین می خواهیم مطمئن شویم که قبل از تاریخ غروب آفتاب به طور کامل در Google Analytics 4 راه اندازی شده اید تا شکاف های احتمالی در پوشش حذف شود.

بعد از 1 ژوئیه برای دارایی Universal Analytics شما چه اتفاقی می افتد؟

از 1 ژوئیه 2023، همچنان می‌توانید به ویژگی‌های استاندارد Universal Analytics در حساب خود دسترسی داشته باشید، اما فقط برای گزارش‌های تاریخی، که تا 1 ژوئیه 2024 در دسترس خواهد بود. هیچ داده‌ای در آینده در گزارش‌گیری در دسترس نخواهد بود. مخاطبان دیگر کاربر اضافه نخواهند کرد و محصولاتی که با Universal Analytics پیوند داده اید دیگر دریافت داده را متوقف خواهند کرد. این شامل هر مخاطب و تبدیلی است که در Google Ads استفاده می کنید. کمپین هایی که به این داده ها متکی هستند احتمالا متوقف خواهند شد، بنابراین مهم است که تنظیمات کمپین خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ اختلالی در عملکرد وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر کمپین‌های Google Ads شما برای تبدیل‌های Universal Analytics مناقصه می‌دهند، باید آنها را به تبدیل‌های معادل در Google Analytics 4 تغییر دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتفاقاتی که پس از 1 ژوئیه 2023 رخ می دهد، به راهنمای ما برای آماده شدن برای غروب آفتاب Universal Analytics مراجعه کنید.

راه اندازی Google Analytics 4 خود را کامل کنید

اکثر کاربران آنالیتیکس اکنون دارای یک ویژگی Google Analytics 4 هستند که به طور کامل برای تصاحب یونیورسال آنالیتیکس و راه حل اصلی اندازه گیری آنها تنظیم شده است. با این حال، بسیاری از این ویژگی ها نیاز به سفارشی سازی بیشتری دارند تا متناسب با نیازهای اندازه گیری شما باشند. این می تواند صرف نظر از نحوه ایجاد اموال شما، از جمله اینکه آیا به صورت برنامه ریزی شده برای شما ایجاد شده است. بنابراین، حتماً وارد ویژگی Google Analytics 4 خود شوید و بررسی کنید که تنظیمات شما برای کسب و کار شما بهینه شده است.

ما دائماً در حال بهبود «دستیار راه‌اندازی» خود هستیم تا شما را در مراحل ایجاد یک ویژگی Google Analytics 4 بهتر راهنمایی کنیم. ابزارهای اضافی برای خودکارسازی بیشتر تنظیمات شما در دسترس است، و می‌توانید مراحلی را که طی می‌کنید مشخص کنید. علاوه بر این، مرکز آموزشی جدید ما یادگیری نکات و نکات Google Analytics 4 را آسان‌تر از همیشه می‌کند. مسیرهای شخصی‌سازی شده متناسب با نیازهای مختلف کسب‌وکار و سطوح پیچیدگی را ارائه می‌دهد. آموزش‌ها، فیلم‌ها و دوره‌های آموزشی اضافی مرتباً اضافه می‌شوند، بنابراین این سایتی است که می‌خواهید نشانک‌گذاری کنید.

گوگل آنالیتیکس 4 چه چیز جدیدی دارد؟

اخیراً، در Google Marketing Live، نوآوری‌های محصول جدیدی را در Google Analytics 4 به اشتراک گذاشتیم که به فعال کردن بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شما برای افزایش بازگشت سرمایه برای کمپین‌هایتان کمک می‌کند.

یکی از این راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان وارد کردن اعتبارات کسری، بر اساس اسناد مبتنی بر داده، از Google Analytics 4 به Google Ads است. به عنوان مثال، اگر مشتری قبل از خرید روی دو آگهی جستجو، یک آگهی YouTube و یک خبرنامه کلیک کند، صرف نظر از نقطه تماس نهایی، اعتبار جزئی تبلیغات را می توان به Google Ads وارد کرد. بنابراین، با انتساب آخرین کلیک خداحافظی کنید و به عملکرد بهبود یافته‌ای که اکنون باید ببینید که ارزش واقعی هر آگهی را پیشنهاد می‌کنید، سلام کنید.

مخاطبین Google Analytics 4 را مستقیماً در Google Ads ایجاد کنید

از این ماه، ما همچنین قابلیت ساخت مخاطبین Google Analytics 4، از جمله مخاطبان پیشگو، را به طور مستقیم در Google Ads معرفی می کنیم. بنابراین، می توانید در ایجاد مخاطبان خود با همان ابزاری که برای مدیریت کمپین های خود استفاده می کنید، کارآمدتر باشید.