روابط عمومی تجارت در حال مرگ است. رسانه های اصلی تأثیر کمتری نسبت به همیشه دارند. گودبرداری برای پوشش یک کار بی پروا و بی ثمر است. بله ، خوب ، من فکر می کنم روابط عمومی برای یک بازگشت گستردهبشر در اینجا چرا:
- ممکن است رسانه های سنتی تأثیر کمتری داشته باشند ، اما منابع متنوع و توزیع شده تأثیرگذار هرگز ، هرگز ، هرگز بر عقاید و رفتار خرید بیشتر مواجه نشده اند. 2.5 ساعت در رسانه های اجتماعی هر روز ، 49 دقیقه در YouTube ، 6.5 ساعت Faily به صورت آنلاین ، 22 ٪ آمریکایی هایی که در منابع خبری ایمیل ، 565 میلیون ConvertKit ، 50 میلیون Beehiiv ، 35 میلیون زیرمجموعه و 850K مشترک متوسط شرکت می کنند. ، 23 ٪ آمریکایی هایی که هفته ای به 10+ ساعت پادکست گوش می دهند ، 600 میلیون نفر که هر روز از Google Discover استفاده می کنند … و همه این منابع نفوذ از طریق قابل دستیابی هستند ، شما آن را حدس زده اید ، روابط عمومیبشر
- آیا می خواهید در بالای Reddit باشید؟ Google News؟ خبر اپل؟ Techmeme؟ اخبار هکر؟ metafilter؟ آن فیدهای Google را کشف می کنند؟ خوب ، شما بهتر است PR را انجام دهید ، زیرا الگوریتم های دید که همه آن مکان ها را حاکم می کنند ، و افرادی که برای آنها ایجاد می کنند ، این هستند ، شما آن را حدس زده اید ، و پایه های عظیمی از آنچه را که ایجاد می کنند ، ارسال می کنند و روی پشت آنها کلیک می کنند تلاش های PR -Scenes.
- در مورد ابزارهای AI و LLMS جهان چطور؟ بله ، آنها نیز مدل های زبان توسط “منابع قابل اعتماد” اداره می شوند ، آنها خزنده ، فهرست بندی و استفاده از آنها برای ایجاد شرکت های متن خود هستند. سه حدس می زنند چه تأثیری در این مدل ها تغییر می کند. بله ، این محتوای تحت تأثیر روابط عمومی است. توانایی تأثیرگذاری در نحوه نوشتن ، صحبت کردن و انتشار در مورد شما در وب ، مستقیماً بر نحوه پاسخگویی ابزارهای هوش مصنوعی به سؤالات مربوط به برند شما ، زمینه شما و اینکه آیا شما را در هنگام سؤال از مشکلات حل می کنید ، تأثیر می گذارد.
این هفته 5 دقیقه ای از تخته سفید این هفته است که دفعه بعد که می پرسید بودجه بیشتری را به رئیس ، تیم ، مشتری و یا C-Suite نشان می دهد ، به شما نشان می دهد که چرا بودجه بیشتری را توصیه می کنید و به منابع رسانه ای-همه منابع رسانه-می پردازید. به مخاطبان هدف خود و شاخص های الگوریتمی که نمایه می شود برسید.
رونوشت
خوب دوستان ، من می خواهم با شما در آنجا به اشتراک بگذارم که فکر می کنم بازاریابی طولانی مدت است ، دهه آینده. و این هر دو داده آگاه هستند بلکه نظر نیز آگاه هستند. بنابراین شما می توانید نظرات خود را داشته باشید ، اما این یکی از من است ، که من معتقدم که سیستم عامل های کشف ، روشی که اطلاعات برداشت می شود و به مصرف کنندگان و مشاغل منتقل می شود ، اساساً متفاوت از امروزه در بیست سال گذشته است ، و این بیشتر نتیجه مکانهایی مانند Google است ، اما نه فقط Google ، من یک دسته از دیگران را به شما نشان می دهم ، و تصمیم می گیرم این کار را انجام دهند.
بنابراین اگر ده سال پیش من جستجوی ایده های تزئینی برای باغ های کوچک کتاب را انجام می دادم ، لیستی مانند این وب سایت ها با اطلاعات دریافت می کردم. من روی آنها کلیک می کنم من گزینه های خود را در آن مکان ها کشف می کردم ، اما دیگر نیست. در حال حاضر آنچه اتفاق می افتد این است که Google پیشنهاد می کند که عرشه خود را با گیاهان اطراف خود قرار دهید و سپس آنها اطلاعاتی را ارائه می دهند و مناطق سایه دار را بر روی عرشه شما ایجاد می کنند و سپس تمام این اطلاعات را ارائه می دهند.
در اصل ، من محتوا را تجربه می کنم. من در مورد گزینه ها و امکانات من در نتایج می آموزم. در اصل ، آنها با آنها در حال رقابت هستند ، آیا می توانید ایده های خوبی در مورد عرشه کردن برای یک باغ کوچک در حیاط خلوت من از چتگپ به من بدهید. آنها با ابزارهای AI رقابت می کنند و عصبی هستند. II فکر می کنم ، ChatGBT اکنون در ده وب سایت برتر در ایالات متحده قرار دارد.
من مطمئن هستم که این افراد را در Google می ترساند. درست است؟ و بنابراین آنها در تلاشند تا این تجربه شوند که بتوانید مشکلات خود را حل کنید و بیشتر و بیشتر اطلاعات را بدست آورید. و به همین دلیل ، می دانید ، همه تحقیقات ما نشان می دهد که اساساً ، می دانید ، دو سوم جستجوهای گوگل در اکوسیستم گوگل باقی می مانند.
فقط یک سوم به وب باز می روید. به همین دلیل است که همه اینها ، شما می دانید ، پدیده کلیک صفر اتفاق می افتد. و اگر من به Sparktoro نگاه کنم به افرادی که می دانید اطلاعات تزئینی را جستجو می کنند ، می توانم ببینم که ، آنها می دانید که آنها از این وب سایت های مختلف بازدید می کنند و با استفاده از این شبکه های اجتماعی ، که آنها از این منابع اجتماعی پیروی می کنند ، نفوذ اجتماعی. درست است؟
بنابراین آنها در این کانال های YouTube مانند این یکی از TREX مشترک هستند ، که اساساً برای همان چیزها رقابت می کنند. آنها تقاضا را ایجاد می کنند. آنها در حال ایجاد اطلاعات هستند. در اینجا بهبود خانه R وجود دارد ، که به خوبی در افراد زیادی مشترک است ، همانطور که می توانیم از داده های Sparktoro در اینجا مشاهده کنیم.
درست است؟ این بیشترین بازدید ، بیشترین مشغول برای افرادی است که در جستجوی دکوراسیون هستند و جای تعجب ندارد. بنابراین آنچه من معتقدم اتفاق می افتد این است که ما از دنیایی حرکت می کنیم که مردم اطلاعات را جستجو می کنند ، به یک وب سایت ، یک وب سایت تجاری کوچک می روند و سپس از آنجا یاد می گیریم و مشتری خود می شویم. و در عوض ، این چند سیستم عامل است که بر تمام وقت و توجه ما حاکم است ، از جمله مکانهایی مانند فیس بوک حتی.
درست است؟ مجله معمار و سازنده. مانند ، آنها توجه زیادی در اینجا دارند. Chatgpt ، Google ، توصیه هایی که به من داده می شود که بازاریابان محتوا و SEO و بازاریابان رسانه های اجتماعی با توجه به اینکه بازاریابان محتوا و SEO و بازاریابان رسانه های اجتماعی ده سال پیش به شما داده اند ، این است که شما باید مطالب زیادی را در وب سایت خود بسازید.
محتوای انواع مختلفی که می تواند به شما در زمینه تزئینات انواع کمک کند. این چیزی نیست که امروز می گویم. امروز آنچه من بر اساس اطلاعات می گویم این است که می گویم کار شما اساساً انجام روابط عمومی و بازاریابی محتوا در تمام سیستم عامل هایی است که می دانید مخاطبان شما به آن توجه می کنند.
به نظر من ، PR به نوعی از آینده است که یک تن از بازاریابی به ویژه در آن قرار دارد ، به خصوص قرار دادن محتوا. II لزوماً به تمام اطلاعات مربوط به تزئینات من برای رفتن به وب سایت من احتیاج ندارم ، اما من قطعاً می خواهم که در بهبود خانه ما از خواب بلند شود. من می خواهم که در YouTube نمایش داده شود تا در Google ظاهر شود. من می خواهم که در فیس بوک در این جوامع ظاهر شود که مردم به صفحاتی که مردم به آنها توجه می کنند توجه می کنند.
من آن را در این پادکست ها و کانال های YouTube می خواهم. من آن را در این منابع خبری می خواهم. درست است؟ من می خواهم توسط مجله معمار انتخاب شوم زیرا این چیزی است که این چیزها را قدرت می دهد.
هنگامی که در اینجا می بینید که صندلی را انتخاب می کنید یا یک عرشه مسابقه را می سازید یا یک عرشه سفارشی یا هر توصیه ای را که از چتپ دریافت می کنید ، ایجاد می کنید ، به دلیل اینکه مدل های بزرگ زبان کار می کنند ، به این دلیل است که متن در کنار متن دیگر در اینترنت ظاهر می شود. در مدل آموزش ، راست ، کلمات شناور عرشه و گوشه گوشه و ادغام باغ عمودی و عرشه کوچک با گودال آتش ، این کلمات در اطراف دکوراسیون و باغ های کوچک و حیاط خلوت در وب ظاهر می شوند. در روابط عمومی نحوه ورود به آن مدل ها است. این نحوه تأثیرگذاری بر Google است.
اینگونه است که شما بر همه این کانال های اجتماعی دیگر تأثیر می گذارید. اینگونه است که شما در مورد آنچه Reddit در مورد آن صحبت می کند تأثیر می گذارد. اینگونه است که شما در مورد آنچه YouTubers درباره آن صحبت می کند تأثیر می گذارد. اینگونه است که شما در مورد آنچه در رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذار در مورد آنها صحبت می کنند ، تأثیر می گذارید.
این آینده است. من نگاه می کنم من به نوعی بوده ام که نمی خواهم بگویم خفه شده است ، اما از نظر ارزش به حداقل رسیده است زیرا مردم فکر می کنند ، اوه ، هیچ کس دیگر روزنامه نگاران یا رسانه ها را نمی خواند. اما این چیزی نیست که روابط عمومی در دوره دیجیتال است. من فکر می کنم دوران دیجیتالی روابط عمومی در واقع تازه شروع شده است ، و فکر می کنم این به اندازه روند بازاریابی محتوا در O Seven باشد. این به همان اندازه بزرگ خواهد بود که روند سئو بیست سال گذشته بود.
در حال آمدن است این همان چیزی است که برای ما می آید.