داده ها هسته اصلی تصمیمات بازاریابی مهم است و حریم خصوصی در خط مقدم اعتماد مصرف کننده قرار دارد. از آنجایی که افراد کنترل بیشتری بر نحوه جمع آوری و استفاده از داده هایشان دارند، تبلیغ کنندگان به راه حل هایی روی می آورند که می تواند ضمن محافظت از حریم خصوصی کاربران، بینش های ارزشمندی را به دست آورد.
بنرهای رضایت کوکی به افراد کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از داده های آنها برای تبلیغات یا تجزیه و تحلیل می دهد. بر اساس مطالعه مصرف کنندگان جهانی YouGov، حداکثر 64 درصد از مصرف کنندگان جهانی موافق هستند که در صورت درخواست، همه مجوزهای کوکی را می پذیرند، اما نرخ ها براساس منطقه متفاوت است و در دانمارک به 38 درصد کاهش می یابد. با این حال، بدون دادههای تبدیل از کوکیها، تبلیغکنندگان ممکن است در درک اثربخشی کمپین و نحوه تخصیص و بهینهسازی بودجههای خود دچار مشکل شوند.
برای آسانتر کردن اندازهگیری ایمن برای حفظ حریم خصوصی، ویژگیهای جدیدی را برای کمک به شما در راهاندازی و عیبیابی حالت رضایت، همراه با یک برنامه شریک تأیید شده جدید برای پشتیبانی بیشتر با چالشهای اجرایی و فنی ارائه میکنیم. پیاده سازی مناسب شما را قادر می سازد تا به طور کامل از مزیت مدل سازی تبدیل، حل موارد مجهول در داده ها و باز کردن قفل گزارش و بهینه سازی جامع تر استفاده کنید.
از زمان راهاندازی، «حالت رضایت» به تبلیغکنندگان کمک کرده است تا از طریق مدلسازی تبدیل، اطلاعات دقیقتری و ایمنتر از نظر حفظ حریم خصوصی کسب کنند. ایرفرانس، با کمک آژانس رسانه ای خود Performics، پس از اجرا در بازارهای اروپایی خود، افزایش 9 درصدی تبدیل و افزایش 4 درصدی را فقط در فرانسه تجربه کرد. کدریک ایبانز، رئیس جستجو و متاسرچ در ایرفرانس میگوید: «به لطف حالت رضایت، ما میتوانیم کمپینهای خود را بهینه کنیم و در عین حال از انتخاب حریم خصوصی کاربران اطمینان حاصل کنیم.»
به وضعیت و عیب یابی حالت رضایت دسترسی پیدا کنید
برای کمک به بازاریابان برای راهاندازی با اطمینان حالت رضایت، ویژگیهای پشتیبانی و عیبیابی جدیدی را در Google Ads ایجاد کردهایم که راهنماییهای واضح را مستقیماً به صفحه شما میآوریم. همچنین میتوانید به راهنمای عیبیابی Google Tag Assistant مراجعه کنید، که علل و راهحلهای احتمالی را در زمانی که حالت رضایت شناسایی نمیشود یا میزان رضایت کمتر از حد انتظار است، پوشش میدهد.
در صفحه خلاصه تبدیل شما در Google Ads، ستون وضعیت نشان می دهد که آیا حالت رضایت به درستی اجرا شده است یا خیر. همچنین به شما امکان میدهد مستقیماً از آنجا یا در صفحه تنظیمات کنش تبدیل به عیبیابی دسترسی داشته باشید. برای درک بهتر اینکه آیا اجرای شما درست است و تبدیلهای مدلسازی شده دریافت میکنید (حداقل آستانه اعمال میشود)، میتوانید وضعیت تنظیم حالت رضایت خود را در برگه تشخیص تبدیل Google Ads پیدا کنید.