فراخوان برای اقدام (CTA) هر عنصری است که به کاربر شما میگوید چه اقدامی را باید انجام دهد. از دکمهها گرفته تا پیوندهای درون متنی، میتوانید از CTA برای تشویق تبدیل و رشد کسبوکارتان استفاده کنید. اما انواع CTA چیست؟
انواع مختلف دکمه های فراخوان می توانند به شما در دستیابی به اهداف خاص کمک کنند. این پست 11 نوع CTA را تجزیه و تحلیل می کند:
انواع CTA ها
برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید یا تماس بگیرید 888-601-5359 در مورد پیاده سازی انواع اولیه CTA در محتوای وب سایت شما!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
1. تولید سرب
CTA ها برای ایجاد سرنخ برای کسب و کار شما ضروری هستند. اگر می خواهید مردم را وادار کنید که علاقه خود را به تجارت شما ابراز کنند، CTA تولید سرنخ اولین قدم عالی است:
یک CTA تولید سرنخ را به وبلاگ خود اضافه کنید، به ویژه در پایین. همچنین میتوانید آنها را در ستونهای کناری و در سراسر پست قرار دهید، اما دکمه پایین صفحه را گرد میکند و یک مرحله منطقی بعدی ایجاد میکند.
CTA تولید سرنخ شما باید منجر به دریافت اطلاعاتی از کاربر، مانند آدرس ایمیل یا شماره تلفن او شود تا شروع به انتقال آنها از طریق قیف فروش کنید.
2. “ادامه مطلب”
بسیاری از شرکت ها از پست های وبلاگ، محتوای اطلاعاتی و سایر متن های آنلاین برای نگه داشتن کاربران در سایت خود استفاده می کنند. دکمه “بیشتر بخوانید” کاربران را تشویق می کند تا به کشف بیشتر در مورد یک موضوع ادامه دهند:
میتوانید از این دکمهها برای فشار دادن کاربران از یک پست به پست دیگر یا تشویق آنها به خواندن کامل پست بعد از یک تار استفاده کنید. این دکمه ها معمولاً در پست های وبلاگ نیز ختم می شوند.
3. دکمه های اجتماعی
در مرحله بعدی این لیست از انواع اصلی CTA دکمه های اجتماعی هستند. این CTA ها یکی از دو هدف را انجام می دهند. اولین مورد این است که به سایت های رسانه های اجتماعی خود پیوند دهید تا از کاربران بخواهید شرکت شما را در آنجا دنبال کرده و با آن درگیر شوند:
هدف دیگر این است که محتوای نوشته شده خود را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید:
بیش از 50 درصد آمریکاییهایی که برندی را در شبکههای اجتماعی دنبال میکنند به آن وفادار هستند. این بدان معناست که بهدست آوردن اشتراکهای اجتماعی، برداشتها و فالوورها میتواند حضور برند و – به طور بالقوه – درآمد شما را افزایش دهد.
4. اطلاعات تماس
یک CTA تماس، تماس افراد با شما را آسان می کند:
CTAهای مخاطب را در همه صفحات، از جمله در هدر و پاورقی خود اضافه کنید. این اطلاعات بیشتر از سایر CTAها ضروری است، احتمالاً به این دلیل که منطقی ترین مرحله بعدی دسترسی به شرکت شما است.
هنگامی که کاربران بر روی CTA کلیک می کنند، مطمئن شوید که صفحه تماس شما قابل دسترسی و خواندن آسان است!
5. پرورش سرب
هنگامی که اطلاعاتی در مورد یک سرنخ دریافت کردید، زمان آن فرا رسیده است که آنها را تا مرحله تبدیل پرورش دهید. یک قرار دادن CTA متداول پرورش دهنده سرنخ در ایمیل شماست:
این CTA ها برقراری ارتباط را آسان می کند و کاربران را تشویق می کند تا پس از تماس اولیه با شرکت شما ارتباط برقرار کنند. پرورش سرب بخش مهمی از تبدیل کاربران به مشتریان است، بنابراین یافتن راهی برای حفظ ارتباط ضروری است.
6. توصیه محصول و خدمات
این احتمال وجود دارد که بسیاری از محصولات و خدمات شما با هم باشند یا مکمل یکدیگر باشند. در آن صورت، میتوانید یک CTA اضافه کنید که به کاربران پیشنهاد میکند سایر محصولات یا خدمات مرتبط را در صفحات محصول تعیینشده شما بررسی کنند:
یا مثلاً یک پست در مورد نحوه استفاده از یک مورد خاص نوشته اید. اگر آن را بفروشید، می توانید یک CTA اضافه کنید که کاربران را تشویق می کند آن را برای خودشان بخرند. این CTA برای سرویسها نیز اعمال میشود – ممکن است در مورد یک سرویس به طور عینی در یک پست وبلاگ بنویسید و سپس به صفحه خدمات پیوند دهید.
7. مطالب مرتبط
بسیاری از کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت و تجارت شما از وبلاگ شرکت شما بازدید می کنند. اگر صفحات مرتبط زیادی دارید، می توانید با یک دکمه CTA به آنها نشان دهید که چه چیزی را بعدا بخوانند:
این CTA ها کاربران را تشویق می کنند که مدت بیشتری در سایت شما بمانند و در عین حال اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع به آنها می دهند. بهعلاوه، بهطور آشکار فروشمحور نیست، که باعث ایجاد اعتماد بین شما و مشتریانتان میشود.
8. تبلیغات
همه یک معامله خوب را دوست دارند. اگر تبلیغی در حال انجام دارید، یک CTA در جایی در صفحات مرتبط اضافه کنید تا به کاربران خود اطلاع دهید:
همچنین میتوانید CTAهای تبلیغاتی را در ایمیلهای خود اضافه کنید. این پیشنهادات ویژه خرید را تشویق می کند، به خصوص اگر برای مدت زمان محدود یا یک محصول محبوب باشد.
9. ثبت نام یا ثبت نام
شرکت شما ممکن است کلاس ها یا رویدادهایی را ارائه دهد که کاربران باید در آن ثبت نام کنند. در این صورت، با یک CTA ثبت نام، فرآیند را آسان تر کنید:
این فرم واضح ثبت نام در رویداد را برای کاربران آسان می کند. همچنین افراد را تشویق میکند که در آن شرکت کنند و اطلاعات تماسی را برای سرنخهای احتمالی به شما میدهد. این CTA ها را در صفحات مربوط به رویداد یا در صفحه اصلی خود قرار دهید.
10. نظرسنجی
نظرسنجی ها می توانند برای دریافت بازخورد مشتریان در مورد شرکت شما مفید باشند. افزودن CTA یا فرم نظرسنجی می تواند کاربران را تشویق کند که آن را پر کنند:
این صفحات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نظرات مشتریان و بهبود وب سایت و استراتژی بازاریابی شما ضروری هستند.
11. محتوای قابل دانلود
ارائه محتوای دروازهدار یک آهنربای سرب و فرصتی عالی برای اثبات دانش صنعت شماست. از CTA استفاده کنید تا به مردم نشان دهید چگونه می توانند محتوای شما را دانلود کنند:
محتوای قابل دانلود می تواند هر چیزی باشد، از کاغذهای سفید و راهنما گرفته تا نتایج نظرسنجی و تحقیق.
زمان آن است که سطح فروش خود را افزایش دهید
فهرست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا با استراتژی های بازاریابی که ثابت شده است معیارهای نهایی مانند درآمد و تبدیل را افزایش می دهد، همه جنبه های کسب و کار خود را رشد دهید.
در 5 سال گذشته، ما بیش از این را مدیریت کرده ایم 12.9 میلیون معاملات در سراسر پایگاه مشتریان ما
از همه نوع CTA با متخصصان محتوا استفاده کنید
اولین قدم برای استفاده از CTA ها در سایت شما، داشتن محتوایی برای جفت کردن آنهاست. اینجاست که WebFX می تواند کمک کند.
خدمات بازاریابی محتوای ما و خدمات تولید سرنخ دست به دست هم داده و مردم را به تبدیل شدن تشویق می کنند. بین محتوای حرفه ای، مارک دار و CTA های استراتژیک قرار داده شده، تیم ما همه ابزارها را برای کمک به شما در کسب درآمد بیشتر از وب سایت خود دارد.
برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ امروز آنلاین با ما تماس بگیرید!