50 آمار X (تویتر) که باید در سال 2024 بدانید

کسب و کار شما چقدر می تواند در 280 کاراکتر تأثیر بگذارد؟ با توییتر، خیلی کم!

پلت فرم میکروبلاگینگ پتانسیل بسیار زیادی برای بازاریابان دارد. از برندسازی و تبلیغات گرفته تا تبلیغ محصولات جدید و بهبود خدمات مشتری، توییتر به شما اجازه می دهد تا حضور خود را در رسانه های اجتماعی کنترل کنید و نتایج را به دست آورید.

اما ممکن است از خود بپرسید که آیا توییتر امروز هم مرتبط است؟ پاسخ: بله! با این 50 آمار هیجان انگیز توییتر بیاموزید که هنوز توییتر چقدر موج می زند، یا به آماری که بیشتر مورد علاقه شماست بروید:

آمار کلید X (توئیتر).

  1. X تولید شده است 4 میلیارد دلار در درآمد جهانی تبلیغات
  2. تقریبا وجود دارد 640 میلیون کاربران Premium X در پلتفرم فعال هستند
  3. 619 میلیون کاربران هر ماه در X فعال هستند
  4. تعداد کل کاربران روزانه برنامه X کاهش یافته است 23% از نوامبر 2022، اولین ماه کامل مالکیت این برنامه توسط ایلان ماسک
  5. X مسئول است 1% درآمد جهانی از تبلیغات

آمار بازاریابی X (توئیتر).

  1. 81% کاربران مرد X به برندی در X مراجعه کرده اند
  2. 75% کاربران X از این پلتفرم برای ارتباط با برندها استفاده کرده اند
  3. 68% از کاربران زن X به یک برند در پلتفرم مراجعه کرده اند
  4. 66% برندها از X در کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند
  5. 65% از کاربران رسانه های اجتماعی که با یک برند تماس می گیرند، انتظار دارند که آنها پاسخ دهند
  6. 44% بازاریابان جهانی از X برای کمپین های بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند
  7. 33% کاربرانی که با برندها در X ارتباط برقرار می کنند، این کار را در درجه اول برای پاسخ به سوالات انجام می دهند
  8. 30% برندها می گویند X برای آنها ارزش ایجاد می کند
  9. 20% کاربرانی که با برندها در X ارتباط برقرار می کنند، این کار را برای شکایت انجام می دهند
  10. نرخ تعامل X کاهش یافته است 20% در سال گذشته
  11. پست های هفتگی برندها در تمام صنایع کاهش یافته است 15% در سال گذشته
  12. 0.029٪ میانگین نرخ تعامل X در تمام صنایع است
  13. 3.31 پست هر هفته در X توسط برندهای همه صنایع ساخته می شوند

آمار تبلیغات X (توئیتر).

  1. انتظار می‌رود تا سال 2027، درآمد تبلیغاتی X در سطح جهان به همان اندازه کاهش یابد 2.7 میلیارد دلار
  2. X تمام شده است 237 میلیون کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد
  3. 97% کاربران X بیشتر روی عناصر بصری تبلیغات متمرکز هستند
  4. 75% از درآمد X از تبلیغات حاصل می شود
  5. تبلیغات ویدیویی در X که دارای لوگوی برند در سه ثانیه اول هستند، به الف مراجعه کنید 30% فراخوان برند بالاتر
  6. وجود داشته است 22% افزایش تعامل X تبلیغات در سال گذشته
  7. تبلیغات X عمودی نرخ تعامل را می بینند 7 برابر بالاتر نسبت به تبلیغات در جدول زمانی صفحه اصلی کاربران

آمار کاربران X (تویتر).

  1. X تقریباً دارای مخاطب است 106 میلیون کاربران در ایالات متحده
  2. 61% از مخاطبان جهانی X به عنوان مرد شناخته می شوند
  3. 45% از پایگاه کاربران X سالانه بیش از 70000 دلار درآمد دارد
  4. 39% از مخاطبان جهانی X به عنوان زن شناخته می شوند
  5. 36% از کاربران جهانی X 25 تا 34 سال سن دارند
  6. 34% از کاربران جهانی X 18 تا 24 سال سن دارند
  7. 29% از کاربران ایکس X فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند
  8. 19% از کاربران جهانی X 35 تا 49 سال سن دارند
  9. 7% از کاربران جهانی X 50 سال یا بیشتر هستند
  10. فقط 2% تعداد کاربران جهانی X کمتر از 18 سال است

آمار استفاده X (تویتر).

  1. 55% کاربران ترجیح می دهند محتوای آموزنده را در X ببینند
  2. 53% کاربران ایالات متحده به طور منظم از X برای اخبار استفاده می کنند
  3. 39% کاربران می خواهند محتوای مرتبط با آنها را در X ببینند
  4. 34% از کاربران می خواهند محتوای خنده دار و خلاقانه را در X ببینند
  5. تمام شد 26 درصد پست ها در X حداقل یک ایموجی را شامل شود
  6. کاربران به طور متوسط ​​هزینه می کنند 5.3 ساعت در X هر ماه
  7. کاربران تقریباً خرج می کنند 34 دقیقه در X هر روز
  8. شکلک چهره با اشک از شادی پر استفاده ترین شکلک در X با نرخ استفاده است 1.81 برای هر 10000 پست

آمار افکار عمومی X (توئیتر).

  1. 69% از کاربران زن X گزارش کرده اند که در 12 ماه گذشته چندین هفته یا بیشتر از X استفاده نکرده اند
  2. 54% از کاربران مرد X گزارش کرده اند که در 12 ماه گذشته چندین هفته یا بیشتر از X استفاده نکرده اند
  3. 40% از کاربران X اظهار داشتند که بسیار یا بسیار محتمل است که تا یک سال دیگر از این پلتفرم استفاده کنند
  4. 35% از کاربران X می‌گویند که تا حدودی احتمال دارد که تا یک سال دیگر همچنان روی پلتفرم فعال باشند
  5. 25% از کاربران X اظهار داشتند که بعید است تا یک سال دیگر از این پلتفرم استفاده کنند
  6. 18% بزرگسالان در ایالات متحده تصور بسیار نامطلوبی از X دارند
  7. 9% بزرگسالان در ایالات متحده تصور بسیار مطلوبی از X دارند

74% افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور درخشان در رسانه های اجتماعی، تصمیم آنها را آسان کنید. با درخواست یک پیشنهاد بدون اجبار، ببینید برند شما چگونه می‌تواند سطح خود را ارتقا دهد.

یکی از کارشناسان ما در تماس خواهد بود در عرض 24 ساعت!

50 آمار X (تویتر) که باید در سال 2024 بدانید

از این آمار قدرتمند توییتر برای شرکت خود استفاده کنید

این اعداد قدرت توییتر را برای برند شما نشان می دهد. آیا آماده استفاده از دسترسی و تعامل توییتر هستید؟ با یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی که بیش از 165000 پست اجتماعی برای مشتریان ما منتشر کرده است، شریک شوید.

بازاریابی توییتر مبتنی بر داده مستلزم انتشار حجم زیادی از محتوا و تجزیه و تحلیل مداوم عملکرد پست ها است. تیم ما متشکل از بیش از 500 متخصص، تولید محتوا و مدیریت تبلیغات را برای شما انجام خواهد داد. و با فناوری ردیابی ROI خود، ما مراقب اعداد هستیم تا نتایج واقعی را برای شرکت شما به ارمغان بیاوریم.

امروز با همکاری با کارشناسان رسانه های اجتماعی ما، شاهد قدرت توییتر در عمل باشید. با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید!

Source link