استفاده از اسناد مبتنی بر داده

اثبات در اجراست

تبلیغ‌کنندگانی که از مدل انتساب دیگری به اسناد مبتنی بر داده تغییر می‌دهند، معمولاً میانگین ۶ درصد افزایش در تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنند. با اسناد مبتنی بر داده، الگوریتم‌های یادگیری ماشین اعتبار کسری را به نقاط تماس مشتری اختصاص می‌دهند که ممکن است قبلاً کمتر از ارزش‌گذاری شده باشند. سپس Smart Bidding می‌تواند به این فرصت‌ها واکنش نشان دهد و در نتیجه عملکرد را افزایش دهد.

برای مثال، سال گذشته، مرسدس بنز آلمان با اجرای Smart Bidding با اسناد مبتنی بر داده، باعث رشد شد. در اصل، این شرکت تبدیل‌ها را با استفاده از مدل اسناد آخرین کلیک انجام می‌داد. مرسدس بنز آلمان، با کمک آژانس خود TeamX و بهترین شیوه‌های Google، آزمایشی را در کمپین‌های مختلف راه‌اندازی کرد تا آزمایش کند که کدام استراتژی پیشنهاد قیمت، تبدیل‌ها به حداکثر یا حداکثر کردن کلیک‌ها، با انتساب داده‌محور بهتر عمل می‌کند.

پس از اجرای آزمایش به مدت شش هفته، کمپین‌هایی که از اسناد مبتنی بر داده با حداکثر تبدیل استفاده می‌کردند، 37 درصد افزایش در تبدیل‌ها داشتند.

نتایج عملکرد برای خود صحبت می کنند. ما ثابت کرده‌ایم که ترکیب مناقصه مبتنی بر تبدیل و اسناد مبتنی بر داده، عملکرد را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. مدل انتساب همچنین به ما کمک می کند تا بین تأثیر نام تجاری و کمپین های عمومی تمایز بهتری قائل شویم. این آزمایش نقطه عطفی برای مرسدس است.
کاترین تورانت، معاون مدیر بخش فعال‌سازی SEA، TeamX

مرسدس بنز آلمان از آن زمان همه تبدیل‌های خود را به اسناد مبتنی بر داده ارتقا داده و استفاده از مناقصه هوشمند را در همه کمپین‌ها کاهش داده است. این شرکت همچنین قیمت پیشنهادی هوشمند و اسناد مبتنی بر داده را در سایر واحدهای تجاری در آلمان افزایش داده است و اکنون از دیگر استراتژی‌های مناقصه هوشمند مانند CPA هدف استفاده می‌کند. اسناد مبتنی بر داده همچنان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شرکت است.

مطالب پیشنهادی  چگونه از طریق نوآوری به حریم خصوصی دست یابیم
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور